Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Velocity
Viestit: 2154 Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Velocity » Su 24.06.2007 22:59
4 Real kirjoitti: Villiveikkaus...Alastaron kilpailualue?? Ainakin jotain samaa näköä muistikuvien perusteella, en kyllä ole satavarma.
Ja eikö tuota helv*tin ruudunvenytyslinkkiä voi pienentää, hieman ottaa päähän tämä ruudunvenytys.
EDIT: Nyt kun katsoin googlesta, niin taisin ehkä kuitenkin olla väärässä.
Itekkin mietin heti Alastaroa, mutta pistin googleen eikä kuvien perusteella ollut.
Ja hakusanoilla "suomen kilparadat" ei oikein löydy mitään.
XB X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3 YOND
-The Future Is Blue-
Jaffakeksi
Viestit: 65 Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
Viesti
Kirjoittaja Jaffakeksi » Su 24.06.2007 23:25
Jee! Löysin vastauksen ja se on joku vanha lentokenttä mitä käytetään testiratana Top Gearissa.
Jack DiBiase kirjoitti: Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.
Velocity
Viestit: 2154 Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Velocity » Ma 25.06.2007 21:34
VIDEO
No ei pennin jeniä, johan pomppas.
XB X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3 YOND
-The Future Is Blue-
Velocity
Viestit: 2154 Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Velocity » Ti 26.06.2007 17:21
XB X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3 YOND
-The Future Is Blue-
bjes
Viestit: 57 Liittynyt: Pe 07.01.2005 18:58
Viesti
Kirjoittaja bjes » Ti 26.06.2007 17:29
Vaikka tämä päivä on vähän surullinen niin tälle ei voinut olla nauramatta. Oikeasti jotain rajaa
argh
"On your way to nowhere
Clutching at short straws
Slip into a free fall
Sucked into nothingness" - Suburban Tribe: Nothingness
kurhela
Viestit: 211 Liittynyt: Ke 03.03.2004 16:57
Paikkakunta: Alavus
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kurhela » Ti 26.06.2007 21:03
Ei voi olla totta
. Only in America
Tebacka
Viestit: 328 Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog
Viesti
Kirjoittaja Tebacka » Ke 27.06.2007 18:20
Ei taida olla kovin ammattilaisista kyse, kun ''pommien'' nimetkin on typotettu oikein hienosti, mutta voihan noista joku oikein räjähtääkin mukavasti (siis pommi).
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.
You don't have to be sweet, to be good
last.fm
Nero
Viestit: 423 Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales
Viesti
Kirjoittaja Nero » Ke 27.06.2007 18:55
Tebacka kirjoitti: Ei taida olla kovin ammattilaisista kyse, kun ''pommien'' nimetkin on typotettu oikein hienosti, mutta voihan noista joku oikein räjähtääkin mukavasti (siis pommi).
Jeps, sivu on jonkun harrastajan tekemä. Mä kyllä tyydyn vain kindermunapommeihin <3
Rama Rama Ding Dong
Tebacka
Viestit: 328 Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog
Viesti
Kirjoittaja Tebacka » Ke 27.06.2007 19:03
Nero kirjoitti: Jeps, sivu on jonkun harrastajan tekemä. Mä kyllä tyydyn vain kindermunapommeihin <3
Jep, niihin ei rahaakaan kulu kuin ehkä korkeintaan 2€.
Ja vielä video:
http://www.youtube.com/watch?v=YcHHl_m8 ... ed&search=
Spoiler: näytä Tuossa videossa siis UFO pyörähtää WTC:n vieressä ja lopulta häipyy, aitoudesta en mene takuuseen.
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.
You don't have to be sweet, to be good
last.fm
Miccelsson
Viestit: 79 Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
Paikkakunta: Antin Nakkikioski
Viesti
Kirjoittaja Miccelsson » Ke 27.06.2007 21:00
Tuossa Tebackan videossa tuo "häkkyrä" näyttää enemmän hävittäjältä, kuin siltä iteltään.
Wayne Bernard #14
Davidson University
How about that
Jaffakeksi
Viestit: 65 Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
Viesti
Kirjoittaja Jaffakeksi » Ke 27.06.2007 22:34
Jack DiBiase kirjoitti: Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.
Nero
Viestit: 423 Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales
Viesti
Kirjoittaja Nero » Ke 27.06.2007 22:39
Ei ole tosikaan
. Mitähän tuon tekijöillä on pyörinyt päässä?
Rama Rama Ding Dong
Jaffakeksi
Viestit: 65 Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
Viesti
Kirjoittaja Jaffakeksi » Ke 27.06.2007 22:42
Jack DiBiase kirjoitti: Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.
JVDS
Viestit: 261 Liittynyt: Ke 29.03.2006 19:47
Paikkakunta: Pori
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja JVDS » Ke 27.06.2007 22:47
Ei niin hyvä kuin edellinen. Kyllä joku osaa..Mistä muuten löydätte noita?
Tirkka
Viestit: 1336 Liittynyt: To 24.06.2004 20:02
Paikkakunta: Uleåborg
Viesti
Kirjoittaja Tirkka » Ke 27.06.2007 22:50
Ei h****tti, että repeilin tuolle kohdalle "Kuokkavieraana".
- Pikavalmista hieman napalmia (saippua ja kuumaallas ovat jo valmiina, hanki vain gaso)
ja levitä sitä vessaan (+muualle taloon) ja anna palaa.
NAPALMIA? Kukapa sitä ei osaisi valmistaa, aivan... muutenkin vaikuttaa aika hauskalta oppaalta teloa todennäköisemmin itsensä kuin joku toinen. En suosittele kenellekään köyhän miehen pikku kemistille.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Jaffakeksi
Viestit: 65 Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
Viesti
Kirjoittaja Jaffakeksi » Ke 27.06.2007 23:00
JVDS kirjoitti:
Ei niin hyvä kuin edellinen. Kyllä joku osaa..Mistä muuten löydätte noita?
http://ytmnd.com/search
Jack DiBiase kirjoitti: Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.
Markka
Viestit: 283 Liittynyt: To 14.12.2006 18:27
Paikkakunta: on the road
Viesti
Kirjoittaja Markka » To 28.06.2007 10:56
Totta, tämä on kyllä niin WANHA, mutta aina välillä tulee hauskoja vastauksia.
i thank you
Nero
Viestit: 423 Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales
Viesti
Kirjoittaja Nero » To 28.06.2007 15:20
Joku ei näemmä tykkää JVDS:ästä
Wanhus
Viestit: 506 Liittynyt: To 02.11.2006 19:47
Viesti
Kirjoittaja Wanhus » To 28.06.2007 15:34
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
Super-RKO!
Viestit: 135 Liittynyt: Ke 04.01.2006 21:44
Viesti
Kirjoittaja Super-RKO! » To 28.06.2007 20:01
Rey Mysterio´s new theme! Rock On!
Are you beyond good and evil?- John Morrison
<- Vuoden raiskaus
Jaffakeksi
Viestit: 65 Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
Viesti
Kirjoittaja Jaffakeksi » Pe 29.06.2007 01:13
Jack DiBiase kirjoitti: Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.