Linkkejä
Nodachi kirjoitti:This is why I love ECW... The fans!
Tuollainen tunnelma on kyllä jotain uskomatonta.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Perkule, että oli yleisö mukanaNodachi kirjoitti:This is why I love ECW... The fans!
Rest in peace Eddie Guerrero
- Mahti Ankka
- Viestit: 674
- Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Fantômas goes Slayer.
Ja sehän on niin, että vielä jonakin päivänä näen Fantômaksen livenä. Se on pakko.
Ja sehän on niin, että vielä jonakin päivänä näen Fantômaksen livenä. Se on pakko.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
Eipä aivan ollut tämänviikon RAWssa samanlaista tunnelmaa, kun Sandman tuli.Nodachi kirjoitti:This is why I love ECW... The fans!
-
HHH The Game
- Viestit: 80
- Liittynyt: To 22.01.2004 13:17
- Paikkakunta: Tampere
Paras oli Take on me:n ja Heaven:n coverit.Stefa kirjoitti:http://www.riemurasia.net/youtubegoogle ... hp?id=1534
Juu itse nauroin tuolle koska sanoitukset ovat niin h**vetin hauskoja. Paras on kun ne vetää viimeisenä tuossa videossa Bon Jovista coverin
.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Phenomdozer
- Viestit: 120
- Liittynyt: To 05.05.2005 16:59
- Paikkakunta: Kuopio
Ikävää katsottavaa ja vieläpä kappale oli viimeinen pisara videolle.Fozzy kirjoitti:Pokemon ei ole hyväksi lapsille.
I like it.
Ride Through The Crossfire
Hmmm, HIEMAN typerä lapsi.Phenomdozer kirjoitti:Ikävää katsottavaa ja vieläpä kappale oli viimeinen pisara videolle.Fozzy kirjoitti:Pokemon ei ole hyväksi lapsille.
I like it.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
- Miccelsson
- Viestit: 79
- Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
- Paikkakunta: Antin Nakkikioski
-
Jaffakeksi
- Viestit: 65
- Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
- Miccelsson
- Viestit: 79
- Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
- Paikkakunta: Antin Nakkikioski
Paintilla paranneltuja South Park ukkoja .
Lissää!!
E: Nyt repesin!
E2: Nyt meni yli!
http://www.wwe.com/superstars/smackdown ... nidas/bio/
Lissää!!
E: Nyt repesin!
E2: Nyt meni yli!
http://www.wwe.com/superstars/smackdown ... nidas/bio/
Wayne Bernard #14
Davidson University
How about that
Davidson University
How about that
-
Jaffakeksi
- Viestit: 65
- Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
Mikä paikka tämä on? Ja kuka/ketkä/mikä käyttää sitä nykyään? :F
Meh.Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
- Miccelsson
- Viestit: 79
- Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
- Paikkakunta: Antin Nakkikioski
-
Jaffakeksi
- Viestit: 65
- Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
Villiveikkaus...Alastaron kilpailualue?? Ainakin jotain samaa näköä muistikuvien perusteella, en kyllä ole satavarma.
Ja eikö tuota helv*tin ruudunvenytyslinkkiä voi pienentää, hieman ottaa päähän tämä ruudunvenytys.
EDIT: Nyt kun katsoin googlesta, niin taisin ehkä kuitenkin olla väärässä.
Ja eikö tuota helv*tin ruudunvenytyslinkkiä voi pienentää, hieman ottaa päähän tämä ruudunvenytys.
EDIT: Nyt kun katsoin googlesta, niin taisin ehkä kuitenkin olla väärässä.
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison












