Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Su 17.06.2007 03:45

"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 17.06.2007 08:35

:D
Tuollainen tunnelma on kyllä jotain uskomatonta. :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Bob Holly
Viestit: 5
Liittynyt: To 02.06.2005 13:05

Viesti Kirjoittaja Bob Holly » Su 17.06.2007 09:21

Perkule, että oli yleisö mukana 8).
Rest in peace Eddie Guerrero

Avatar
Ana
Viestit: 63
Liittynyt: Ti 01.08.2006 19:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ana » Ma 18.06.2007 14:09

...Damn...

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ma 18.06.2007 18:39

Fantômas goes Slayer.

Ja sehän on niin, että vielä jonakin päivänä näen Fantômaksen livenä. Se on pakko.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Ma 18.06.2007 21:51


Avatar
Stefa
Viestit: 1142
Liittynyt: Su 26.06.2005 00:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ma 18.06.2007 21:57

Sain päivän parhaat naurut tuosta Inkfishin videosta :rofl: :rofl:

Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Ti 19.06.2007 21:33

Jep, itsekin repesin ja pahasti kun tuon ensimmäisen kerran näin. Tuo heppu näyttää muutes harvinaisen paljon Petteri Nummelinilta. :D

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Ti 19.06.2007 21:58

Eipä aivan ollut tämänviikon RAWssa samanlaista tunnelmaa, kun Sandman tuli. :D
Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

Avatar
Stefa
Viestit: 1142
Liittynyt: Su 26.06.2005 00:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ke 20.06.2007 21:43

http://www.riemurasia.net/youtubegoogle ... hp?id=1534

Juu itse nauroin tuolle koska sanoitukset ovat niin h**vetin hauskoja :D . Paras on kun ne vetää viimeisenä tuossa videossa Bon Jovista coverin :D .

HHH The Game
Viestit: 80
Liittynyt: To 22.01.2004 13:17
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja HHH The Game » Ke 20.06.2007 22:07

http://youtube.com/watch?v=u13GwwcYQvY

Pystyy apina vetää viel...
Vexi on velkaa

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 20.06.2007 22:09

Stefa kirjoitti:http://www.riemurasia.net/youtubegoogle ... hp?id=1534

Juu itse nauroin tuolle koska sanoitukset ovat niin h**vetin hauskoja :D . Paras on kun ne vetää viimeisenä tuossa videossa Bon Jovista coverin :D .
Paras oli Take on me:n ja Heaven:n coverit. :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Hardcore Hak
Viestit: 2
Liittynyt: Su 08.01.2006 16:16

Viesti Kirjoittaja Hardcore Hak » To 21.06.2007 13:39


Avatar
bjes
Viestit: 57
Liittynyt: Pe 07.01.2005 18:58

Viesti Kirjoittaja bjes » To 21.06.2007 15:28

Hardcore Hak kirjoitti:
Hiukan wanha, mutta parille kohdalle tuli revettyä oikein kunnolla. :D
argh

"On your way to nowhere
Clutching at short straws
Slip into a free fall
Sucked into nothingness"
- Suburban Tribe: Nothingness

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » To 21.06.2007 16:36

Tom Boy - It's Okay To Be Gay

Ehkä härskein biisi ja musiikkivideo vähään aikaan. :lol:
hevosen k**pä

Fozzy
Viestit: 20
Liittynyt: Ke 16.11.2005 18:57
Paikkakunta: Virrat

Viesti Kirjoittaja Fozzy » Pe 22.06.2007 23:05

Pokemon ei ole hyväksi lapsille.
Fozzy on tehnyt mitäänsanomattoman comebackin!

Avatar
Phenomdozer
Viestit: 120
Liittynyt: To 05.05.2005 16:59
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Phenomdozer » La 23.06.2007 14:45

Fozzy kirjoitti:Pokemon ei ole hyväksi lapsille.
Ikävää katsottavaa ja vieläpä kappale oli viimeinen pisara videolle.

I like it.
Ride Through The Crossfire

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » La 23.06.2007 14:51

Phenomdozer kirjoitti:
Fozzy kirjoitti:Pokemon ei ole hyväksi lapsille.
Ikävää katsottavaa ja vieläpä kappale oli viimeinen pisara videolle.

I like it.
Hmmm, HIEMAN typerä lapsi.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Miccelsson
Viestit: 79
Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
Paikkakunta: Antin Nakkikioski

Viesti Kirjoittaja Miccelsson » Su 24.06.2007 00:03

Laatu sen kuin paranee! :D

Wayne Bernard #14
Davidson University


How about that

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Su 24.06.2007 00:59

Miccelsson kirjoitti:Laatu sen kuin paranee! :D

Don Vito rulaa. :lol:




:D
Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
Miccelsson
Viestit: 79
Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
Paikkakunta: Antin Nakkikioski

Viesti Kirjoittaja Miccelsson » Su 24.06.2007 12:59

Paintilla paranneltuja South Park ukkoja . :D


Lissää!!








E: Nyt repesin!



E2: Nyt meni yli! :shock:

http://www.wwe.com/superstars/smackdown ... nidas/bio/
Wayne Bernard #14
Davidson University


How about that

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Su 24.06.2007 20:15

Mikä paikka tämä on? Ja kuka/ketkä/mikä käyttää sitä nykyään? :F
Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
Miccelsson
Viestit: 79
Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
Paikkakunta: Antin Nakkikioski

Viesti Kirjoittaja Miccelsson » Su 24.06.2007 20:57

Jaffakeksi kirjoitti:Mikä paikka tämä on? Ja kuka/ketkä/mikä käyttää sitä nykyään?
Hmm... Nurmialueet ovat leikattu hienosti. Ettei olisi jonkun kilparadan vanha osa? Onko tärkeä tietokin?
Wayne Bernard #14
Davidson University


How about that

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Su 24.06.2007 21:45

Ei kun vaan yhteen tietokisaan. :X
Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
4 Real
Viestit: 160
Liittynyt: Su 27.02.2005 18:52
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 4 Real » Su 24.06.2007 22:07

Villiveikkaus...Alastaron kilpailualue?? Ainakin jotain samaa näköä muistikuvien perusteella, en kyllä ole satavarma.

Ja eikö tuota helv*tin ruudunvenytyslinkkiä voi pienentää, hieman ottaa päähän tämä ruudunvenytys.

EDIT: Nyt kun katsoin googlesta, niin taisin ehkä kuitenkin olla väärässä.
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun

Real's Prison

Vastaa Viestiin