Linkkejä
- Captain Charisma
- Viestit: 1011
- Liittynyt: Ke 10.03.2004 15:15
Mahdollisesti tämä onkin postattu, mutta laitetaan nyt kuitenkin. Kyseessä siis ehkä yksi salkkareitten parhaista kohtauksista.
Onko Saku homo?
+
Best of Ismo
Onko Saku homo?
+
Best of Ismo
Näitä kaipaisin vielä nykyäänkin mukaan Salattuihin Elämiin. Sarjaa seuraa nykyäänkin miljoona suomalaista, vaikka taso ei ole enää entisensä. Alkuaikoina sarja nauratti, mutta myös vaikutti. Kukapa ei muistaisi Miaa laulamassa, tai kuolemassa. Salkkarit oli joskus ilmiö, joka sisälsi lähes legendaarisia kuvioita ja tilanteita. Se sai ihmiset viemään viime vuonna Rikun sarjan kuolinpaikalle kynttilöitä, mutta ei Rikun kuolemaa kukaan muista vuosien päästä, ei ainakaan kuten Mian kuolemaa. Eikä kukaan muista Helin homoseksuaalisuutta kuten Kallen. Itse en enää sarjaa aktiivisesti seuraa, ei se säväytä.Captain Charisma kirjoitti:Onko Saku homo?
--
Eihän tuossa pelissä enempää saakkaan..Doom69 kirjoitti:http://emuse.ebaumsworld.com/games/play/807
Tuossa teille hyvä peli, oma tulokseni on 85824 tuossa, että voi olla ylpeä jos pääsee samaan. Tiedoksi kaikille heti, ettet voi syödä omankokoisikaan.
Oma tulos. Vähän ehkä turhankin helppo peli.
http://www.youtube.com/watch?v=rsEGT_uvCxw
Suosittelen katsomaan nuo kaikki
. Loistavaa piristettä tylsiin iltoihin 
Suosittelen katsomaan nuo kaikki
Rama Rama Ding Dong
Mutsi taisi ihan herätä kun nauroi tuolleNero kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=rsEGT_uvCxw
Suosittelen katsomaan nuo kaikki. Loistavaa piristettä tylsiin iltoihin
Guns N' Fuckin' Roses
Tämmöistä suositeltiin, hiljattain aloitettu, mutta tässä uusi foorumi. Wrestlingboard
Liittykää ihmeessä muutkin etten jää ainoaksi!Panu5 kirjoitti:Tämmöistä suositeltiin, hiljattain aloitettu, mutta tässä uusi foorumi. Wrestlingboard
Rama Rama Ding Dong
Hmm.. mitä järkeä näitä uusia wrestlingfoorumeita on jatkuvasti perustaa kun ne kumminkin joko jäävät parin keskustelijan chatiksi tai sitten ne unohtuvat heti parin kuukauden jälkeen..?
Nojoo, kai tuota menoa voisi hetken seurata ja katsoa että jos se jotenkin eroaa muista, ja ehkä jopa liittyä.
Nojoo, kai tuota menoa voisi hetken seurata ja katsoa että jos se jotenkin eroaa muista, ja ehkä jopa liittyä.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
- Genghis Khan
- Viestit: 663
- Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
- Paikkakunta: Pori
Eiköhän se Panun ole, kun siellä on/oli ainakin eilen vain kaksi tunnusta; Admin ja Nero. Ja itse ainakin veikkaisin että Panu on admin, koska miksi hän mainostaisi foorumia jossa ei itse edes käy?deluxe kirjoitti:Hmm.. Kenenkäs tekemä tuo foorumi on? Eikai sentään Panun, vaikka linkkiä laittoikin.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
En ole vain ehtinyt rekata. En ole admin, mutta tunnen hänet.Nodachi kirjoitti:Eiköhän se Panun ole, kun siellä on/oli ainakin eilen vain kaksi tunnusta; Admin ja Nero. Ja itse ainakin veikkaisin että Panu on admin, koska miksi hän mainostaisi foorumia jossa ei itse edes käy?deluxe kirjoitti:Hmm.. Kenenkäs tekemä tuo foorumi on? Eikai sentään Panun, vaikka linkkiä laittoikin.
Ihme jos jaksan tälläkin painifoorumilla liikkua, tuskin olen tulossa. Into jo lähtenyt...Panu5 kirjoitti:Tämmöistä suositeltiin, hiljattain aloitettu, mutta tässä uusi foorumi. Wrestlingboard
EDIT:
Mainostusta xD
Jessh pojojaGET FREE DOMAINS BY POSTING
Come and Join DDBoard - An independent domain name forum to talk about the domain registration business and internet related technologies. Earn free domains as a member of the board.
To Get Your Free Domains Just join and enjoy every posts, every move/action/posts are rewarded with ddpoints (the official ddboard.com forum currency)
http://www.ddboard.com/
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
Penn & Tellerin Bullshit on yliäijä ohjelma. Aiheet mielenkiintoisia ja mielipiteet aina yhtä suoria. Heitetään nyt linkit muutamaan suosikkijaksoon.
Penn & Teller: Bullshit! - The War on Drugs
Penn & Teller: Bullshit! - Second Hand Smoke / Baby Bullshit
Second Hand Smoke osuus toisesta videosta kiinnostaa, ei tuo jälkimmäinen Baby Bullshit. Sattuu muutenkin olemaan ajankohtainen ja kiinnostaa mistäköhän EU on faktansa hankkinut. Toki muitakin laatujaksoja löytyy... suosittelen ainakin Boy Scouts, Prostitution, Obesity, Wal-Mart, Peta ja Bible. Nämä löytyvät mm. tv-linkin foorumilta, mutta se vaatii rekkaamista.
Penn & Teller: Bullshit! - The War on Drugs
Penn & Teller: Bullshit! - Second Hand Smoke / Baby Bullshit
Second Hand Smoke osuus toisesta videosta kiinnostaa, ei tuo jälkimmäinen Baby Bullshit. Sattuu muutenkin olemaan ajankohtainen ja kiinnostaa mistäköhän EU on faktansa hankkinut. Toki muitakin laatujaksoja löytyy... suosittelen ainakin Boy Scouts, Prostitution, Obesity, Wal-Mart, Peta ja Bible. Nämä löytyvät mm. tv-linkin foorumilta, mutta se vaatii rekkaamista.








X 360 - Jump In.





