Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » La 21.04.2007 11:12

ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Captain Charisma
Viestit: 1011
Liittynyt: Ke 10.03.2004 15:15

Viesti Kirjoittaja Captain Charisma » La 21.04.2007 11:38

Mahdollisesti tämä onkin postattu, mutta laitetaan nyt kuitenkin. Kyseessä siis ehkä yksi salkkareitten parhaista kohtauksista.

Onko Saku homo?

+

Best of Ismo

Avatar
Wanhus
Viestit: 506
Liittynyt: To 02.11.2006 19:47

Viesti Kirjoittaja Wanhus » La 21.04.2007 12:17

Mr#Kennedy kirjoitti:Missäköhän hitossa se toinen sormus on...
Herätetääs kysymys. Eikö oikeasti kukaan tiedä?
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » La 21.04.2007 12:47

Wanhus kirjoitti:
Mr#Kennedy kirjoitti:Missäköhän hitossa se toinen sormus on...
Herätetääs kysymys. Eikö oikeasti kukaan tiedä?
Rämpytät niitä verhoja, niin sieltä pitäisi tippua toinen sormus.
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Risbe
Viestit: 73
Liittynyt: Ma 27.09.2004 20:08
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Risbe » La 21.04.2007 14:28

Captain Charisma kirjoitti:Onko Saku homo?
Näitä kaipaisin vielä nykyäänkin mukaan Salattuihin Elämiin. Sarjaa seuraa nykyäänkin miljoona suomalaista, vaikka taso ei ole enää entisensä. Alkuaikoina sarja nauratti, mutta myös vaikutti. Kukapa ei muistaisi Miaa laulamassa, tai kuolemassa. Salkkarit oli joskus ilmiö, joka sisälsi lähes legendaarisia kuvioita ja tilanteita. Se sai ihmiset viemään viime vuonna Rikun sarjan kuolinpaikalle kynttilöitä, mutta ei Rikun kuolemaa kukaan muista vuosien päästä, ei ainakaan kuten Mian kuolemaa. Eikä kukaan muista Helin homoseksuaalisuutta kuten Kallen. Itse en enää sarjaa aktiivisesti seuraa, ei se säväytä.
--

Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Viesti Kirjoittaja Inkfish » La 21.04.2007 14:37

Ne jotkut kyllä vei niitä kynttilöitä sinne missä Ken jäi sen ratikan alle. :P En kyllä muista mitään sellaista että joku olisi vienyt kynttilöitä Rikun kuolinpaikalle.

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » La 21.04.2007 21:41

Scarface...

"Can't you stop saying fuck all the time?" :lol:
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 21.04.2007 21:46

Nodachi kirjoitti:Scarface...

"Can't you stop saying fuck all the time?" :lol:
Vanha, mutta aivan loistava. Fuckfuckfuck...fuck fuck fuck!
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Supa
Viestit: 243
Liittynyt: La 02.12.2006 18:37
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Supa » Su 22.04.2007 10:27

Doom69 kirjoitti:http://emuse.ebaumsworld.com/games/play/807

Tuossa teille hyvä peli, oma tulokseni on 85824 tuossa, että voi olla ylpeä jos pääsee samaan. Tiedoksi kaikille heti, ettet voi syödä omankokoisikaan.
Eihän tuossa pelissä enempää saakkaan..
Oma tulos. Vähän ehkä turhankin helppo peli.

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Su 22.04.2007 11:03

http://www.dailymotion.com/pepe007/vide ... olt-cabana

Hauskin painimatsi mitä olen nähnyt :lol:
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Su 22.04.2007 18:44

hevosen k**pä

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Su 22.04.2007 20:07

http://www.youtube.com/watch?v=rsEGT_uvCxw

Suosittelen katsomaan nuo kaikki :D . Loistavaa piristettä tylsiin iltoihin 8)
Rama Rama Ding Dong

Avatar
slash91
Viestit: 40
Liittynyt: Su 18.12.2005 23:47
Paikkakunta: Paradise City

Viesti Kirjoittaja slash91 » Su 22.04.2007 22:22

Nero kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=rsEGT_uvCxw

Suosittelen katsomaan nuo kaikki :D . Loistavaa piristettä tylsiin iltoihin 8)
Mutsi taisi ihan herätä kun nauroi tuolle :D Pummi juttu oli paras. Ja mullahan on näköjään taas täydet kirjoitus oikeudet O.o
Guns N' Fuckin' Roses

Panu5
Viestit: 1059
Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ma 23.04.2007 18:04

Tämmöistä suositeltiin, hiljattain aloitettu, mutta tässä uusi foorumi. Wrestlingboard

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Ma 23.04.2007 18:22

Panu5 kirjoitti:Tämmöistä suositeltiin, hiljattain aloitettu, mutta tässä uusi foorumi. Wrestlingboard
Liittykää ihmeessä muutkin etten jää ainoaksi!
Rama Rama Ding Dong

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ma 23.04.2007 18:36

Hmm.. mitä järkeä näitä uusia wrestlingfoorumeita on jatkuvasti perustaa kun ne kumminkin joko jäävät parin keskustelijan chatiksi tai sitten ne unohtuvat heti parin kuukauden jälkeen..? :roll:

Nojoo, kai tuota menoa voisi hetken seurata ja katsoa että jos se jotenkin eroaa muista, ja ehkä jopa liittyä.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Genghis Khan
Viestit: 663
Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Ma 23.04.2007 18:43

Järkevämpää keskustelu on keskittää yhdelle tai kahdelle laudalle niin hommassa on jotain mieltäkin. Jos jokaisella kynäniskalla on oma boardinsa katoaa hommasta hohto hyvin äkkiä, tosin omatpa ovat lautansa mutta jotain järkeä on hyvä käyttää.
Looking California, feeling Minnesota.

Avatar
deluxe
Viestit: 33
Liittynyt: Su 03.09.2006 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja deluxe » Ma 23.04.2007 22:24

Hmm.. Kenenkäs tekemä tuo foorumi on? Eikai sentään Panun, vaikka linkkiä laittoikin.

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ti 24.04.2007 13:34

deluxe kirjoitti:Hmm.. Kenenkäs tekemä tuo foorumi on? Eikai sentään Panun, vaikka linkkiä laittoikin.
Eiköhän se Panun ole, kun siellä on/oli ainakin eilen vain kaksi tunnusta; Admin ja Nero. Ja itse ainakin veikkaisin että Panu on admin, koska miksi hän mainostaisi foorumia jossa ei itse edes käy?
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Ti 24.04.2007 14:29

Kova tappelu meidän koulussa :lol:
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Panu5
Viestit: 1059
Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ti 24.04.2007 15:02

Nodachi kirjoitti:
deluxe kirjoitti:Hmm.. Kenenkäs tekemä tuo foorumi on? Eikai sentään Panun, vaikka linkkiä laittoikin.
Eiköhän se Panun ole, kun siellä on/oli ainakin eilen vain kaksi tunnusta; Admin ja Nero. Ja itse ainakin veikkaisin että Panu on admin, koska miksi hän mainostaisi foorumia jossa ei itse edes käy?
En ole vain ehtinyt rekata. En ole admin, mutta tunnen hänet.

Avatar
Wanhus
Viestit: 506
Liittynyt: To 02.11.2006 19:47

Viesti Kirjoittaja Wanhus » Ti 24.04.2007 15:36

Panu5 kirjoitti:Tämmöistä suositeltiin, hiljattain aloitettu, mutta tässä uusi foorumi. Wrestlingboard
Ihme jos jaksan tälläkin painifoorumilla liikkua, tuskin olen tulossa. Into jo lähtenyt...


EDIT:

Mainostusta xD
GET FREE DOMAINS BY POSTING

Come and Join DDBoard - An independent domain name forum to talk about the domain registration business and internet related technologies. Earn free domains as a member of the board.

To Get Your Free Domains Just join and enjoy every posts, every move/action/posts are rewarded with ddpoints (the official ddboard.com forum currency)
http://www.ddboard.com/
Jessh pojoja :)
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Avatar
slash91
Viestit: 40
Liittynyt: Su 18.12.2005 23:47
Paikkakunta: Paradise City

Viesti Kirjoittaja slash91 » Ti 24.04.2007 18:05

erkko777 kirjoitti: Kova tappelu meidän koulussa :lol:
Teilläkin kova meno :wink: Itsekkin kuvasin käytävässä pienen digikamera pätkän joka päättyy siihen että kaveri nappaa mua munista kiinni ja mun ääni nousee teinix tyyliin:
Guns N' Fuckin' Roses

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 24.04.2007 18:37

Hieno taikatemppu..

Miten voi olla mahdollista? :shock:

Ja tuon tekijähän on Penn&Teller ohjelman Teller.
hevosen k**pä

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ti 24.04.2007 18:54

Penn & Tellerin Bullshit on yliäijä ohjelma. Aiheet mielenkiintoisia ja mielipiteet aina yhtä suoria. Heitetään nyt linkit muutamaan suosikkijaksoon.

Penn & Teller: Bullshit! - The War on Drugs
Penn & Teller: Bullshit! - Second Hand Smoke / Baby Bullshit

Second Hand Smoke osuus toisesta videosta kiinnostaa, ei tuo jälkimmäinen Baby Bullshit. Sattuu muutenkin olemaan ajankohtainen ja kiinnostaa mistäköhän EU on faktansa hankkinut. Toki muitakin laatujaksoja löytyy... suosittelen ainakin Boy Scouts, Prostitution, Obesity, Wal-Mart, Peta ja Bible. Nämä löytyvät mm. tv-linkin foorumilta, mutta se vaatii rekkaamista.

Vastaa Viestiin