Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » La 17.03.2007 14:17

czwfan kirjoitti:
Wanhus kirjoitti:42 nyt pääsin...
EDIT: Nyt en osaa 42. :lol:
Vastaus:
Spoiler: näytä
Alin rivi toinen vasemmalta
Vileksi kirjoitti:Voisko joku auttaa number 42:hen kanssa?
:roll:
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Minejumper
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 27.09.2006 17:53
Paikkakunta: Herwood

Viesti Kirjoittaja Minejumper » La 17.03.2007 15:58

Gukumatz kirjoitti:66. Kysymykseen en enää saanut ratkaisua. Voisiko joku auttaa tämän kanssa?
Vastaus:
Spoiler: näytä
Paina kysymyksen lopussa olevaa huutomerkkiä(!)

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » La 17.03.2007 16:35


Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » To 22.03.2007 22:30

Ei kannata pysähtyä Ruotsissa..

Ruotsalaiset ne vaan osaa.. :lol:
hevosen k**pä

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 22.03.2007 22:40

Merovingi kirjoitti:Ei kannata pysähtyä Ruotsissa..

Ruotsalaiset ne vaan osaa.. :lol:
Kieltämättä fiksua menoa. :mrgreen:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
deluxe
Viestit: 33
Liittynyt: Su 03.09.2006 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja deluxe » Pe 23.03.2007 09:09

Tässä on hyvin mielenkiintoinen pätkä liittyen steroideihin ja painijoiden viimeaikaisiin kuolemiin.
Katsokaapa Vince Mcmahonin reaktio kun häntä tavallaan syytetään painijoiden kuolemista ja huumeidenkäytöstä.

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Pe 23.03.2007 14:44

deluxe kirjoitti:Tässä on hyvin mielenkiintoinen pätkä liittyen steroideihin ja painijoiden viimeaikaisiin kuolemiin.
Katsokaapa Vince Mcmahonin reaktio kun häntä tavallaan syytetään painijoiden kuolemista ja huumeidenkäytöstä.
Aika mielenkiintoinen reaktio, tosin kyllä itseänikin vituttaisi jos joku osoittelisi minua sormella, syyttäen minua jostain tuollaisesta. Mutta toisaalta eihän tuo suoraa syyttämistä ollutkaan.
Roddy Piperin reaktio yllätti minut, ja nyt on alkanut jo hiukan tajuta kuinka vaikeaa ja jossain määrin paskaa painijoiden elämä on. Jos heidän täytyy kipulääkkeitä ja steroideja yms. käyttää, niin miksi joku painijaksi loppujen lopuksi edes haluaa? Koska se kipu otteluiden jälkeen ei varmaankaan ole mikään kovin pieni. Ja isoa palkkaa saa muualtakin. Onko se sitten intohimo? Vai onko se sitten ammattiin koukkuun jääminen? Etenkin jos näitä lääkkeitä vedetään tällä vauhdilla. Kuten joku mainitsi, hän ottaa 100 kipupilleriä päivässä. SATA!? Miten h****tissä se jätkä voi olla elossa?
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Angl3
Viestit: 61
Liittynyt: Su 22.01.2006 21:34

Viesti Kirjoittaja Angl3 » Pe 23.03.2007 15:40

http://www.metacafe.com/watch/476720/oooppss/

- Olen katsonut videon n. 10 kertaa ja vieläkin jaksaa naurattaa :lol:
R.I.P Chris Benoit 1967-2007

1. Angle fani foorumilla.

Tuumi
Viestit: 52
Liittynyt: Ti 13.06.2006 10:54
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Tuumi » Pe 23.03.2007 16:02

Angl3 kirjoitti:http://www.metacafe.com/watch/476720/oooppss/

- Olen katsonut videon n. 10 kertaa ja vieläkin jaksaa naurattaa :lol:
Kieltämättä aika hyvä :)

Avatar
Wanhus
Viestit: 506
Liittynyt: To 02.11.2006 19:47

Viesti Kirjoittaja Wanhus » Pe 23.03.2007 16:03

Kieltämättä...

Ei kyllä tuota jaksa enää kelata :)
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Avatar
Ana
Viestit: 63
Liittynyt: Ti 01.08.2006 19:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ana » La 24.03.2007 20:01

Jim Ross- My ass
...Damn...

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » La 24.03.2007 20:02

Ana kirjoitti:Jim Ross- My ass
WAANHA!
Mutta silti jaksaa naurattaa :wink:

TheBraindead
Viestit: 49
Liittynyt: La 12.08.2006 21:27
Paikkakunta: Parts unknown

Viesti Kirjoittaja TheBraindead » Su 25.03.2007 09:28


Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Su 25.03.2007 12:17

Ana kirjoitti:Jim Ross- My ass
Yleensä tuollaiset videot on aika huonoja, mutta tämä oli kyllä hauska :)
"He's only got one thing on his mind, it's my ass"
Rotta.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 25.03.2007 15:44

Tzei-em kirjoitti:
Ana kirjoitti:Jim Ross- My ass
Yleensä tuollaiset videot on aika huonoja, mutta tämä oli kyllä hauska :)
"He's only got one thing on his mind, it's my ass"
30 wrestlers will enter my ass. :D:D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Ma 26.03.2007 12:34

Ei noissa jossain kysymyksissä ole mitään järkeä mutta silti pelaan tuota. Mitä tuossa 24. tehtävässä pitää tehdä?

Minejumper
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 27.09.2006 17:53
Paikkakunta: Herwood

Viesti Kirjoittaja Minejumper » Ma 26.03.2007 16:23

Inkfish kirjoitti:
Ei noissa jossain kysymyksissä ole mitään järkeä mutta silti pelaan tuota. Mitä tuossa 24. tehtävässä pitää tehdä?
czwfan kirjoitti: Vastaus tehtävään:
Spoiler: näytä
Paina kirjainta 'v' sanassa 'lives'(vasemmassa alakulmassa)
Novus Ordo Seclorum

Avatar
Ana
Viestit: 63
Liittynyt: Ti 01.08.2006 19:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ana » Ma 26.03.2007 17:23

czwfan kirjoitti:
Inkfish kirjoitti:
Ei noissa jossain kysymyksissä ole mitään järkeä mutta silti pelaan tuota. Mitä tuossa 24. tehtävässä pitää tehdä?
czwfan kirjoitti: Vastaus tehtävään:
Spoiler: näytä
Paina kirjainta 'v' sanassa 'lives'(vasemmassa alakulmassa)
Mitä kysymyksessä 15 pitää tehdä :oops:
...Damn...

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Ma 26.03.2007 19:48

Spoiler: näytä
Klikkaile kirjaimilla sana "horse".
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » To 29.03.2007 16:46

Honky Tonk Man - The Honky Tonk Man (Slammys '87)

Honky Tonk Man Slammy Awards '87:ssa. Ei tätä vaan enään ole nykypäivinä. Pirun loistava esiintyminen. Markouts:

- Honky "soittaa" akustisella aika sähkösiä soundeja.
- Ventura "soittaa" pianoa.
- Jimmy moshaa taustalla.
- Bret & Anvil swingaa.

Oikeasti parasta shittiä.

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » To 29.03.2007 17:23

Ei h****tti, tuo oli kyllä aitoa klassikkokamaa! Suuri mark out Hart Foundationin saapuessa jammailemaan.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » To 29.03.2007 17:28

Tällä pojalla on PAHOJA ongelmia...
Ehkä Velocityn pitää rajoittaa pelaamistaan, ettei hänestä tule samanlaista :wink: :lol: Just kiddin'
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » To 29.03.2007 17:36

Nodachi kirjoitti:Tällä pojalla on PAHOJA ongelmia...
Ehkä Velocityn pitää rajoittaa pelaamistaan, ettei hänestä tule samanlaista :wink: :lol: Just kiddin'
Vaikuttaa järjestetyltä jutulta. Tosin tuon videon kommenteissa joku assyrian4evah väittää, että kyseinen pätkä on tullut myös TV:stä, ja tarina sen takana on, että tuon pojan isä piilotti kameran tietokoneen viereen todistaakseen, että pojalla ei ole ihan kaikki kotona. Ken tietää sitten.
Rotta.

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » To 29.03.2007 17:37

Nodachi kirjoitti:Tällä pojalla on PAHOJA ongelmia...
Ehkä Velocityn pitää rajoittaa pelaamistaan, ettei hänestä tule samanlaista :wink: :lol: Just kiddin'
Wanha, mutta silti legendaarinen. :lol:

"Where is the escape button?!!? Where is the escape button!!??"

2.10 ajassa video on parhaimmillaan. 8)
hevosen k**pä

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 29.03.2007 19:13

Nodachi kirjoitti:Tällä pojalla on PAHOJA ongelmia...
Ehkä Velocityn pitää rajoittaa pelaamistaan, ettei hänestä tule samanlaista :wink: :lol: Just kiddin'
EI OLLUT YHTÄÄN HAUSKAA! [-(
................. :mrgreen:

Tuo on kyllä AIKAS häiriintynyt lapsi, jos saan sanoa.

Ja btw, en pelaa tietokoneella, pelaan konsoleilla. :wink:
Tietokoneet ovat nettiä, toimistotöitä, leffoja, animointia, gfx:ää yms. varten.
Konsolit 4 gaming FTW!
Tosin Crysistä saattaisin haluta testata.Kuva

Ja foorumin hymiöitähän ei tueta.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Vastaa Viestiin