Vileksi kirjoitti:Voisko joku auttaa number 42:hen kanssa?
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
Tässäon hyvin mielenkiintoinen pätkä liittyen steroideihin ja painijoiden viimeaikaisiin kuolemiin.
Katsokaapa Vince Mcmahonin reaktio kun häntä tavallaan syytetään painijoiden kuolemista ja huumeidenkäytöstä.
deluxe kirjoitti:Tässäon hyvin mielenkiintoinen pätkä liittyen steroideihin ja painijoiden viimeaikaisiin kuolemiin.
Katsokaapa Vince Mcmahonin reaktio kun häntä tavallaan syytetään painijoiden kuolemista ja huumeidenkäytöstä.
Aika mielenkiintoinen reaktio, tosin kyllä itseänikin vituttaisi jos joku osoittelisi minua sormella, syyttäen minua jostain tuollaisesta. Mutta toisaalta eihän tuo suoraa syyttämistä ollutkaan.
Roddy Piperin reaktio yllätti minut, ja nyt on alkanut jo hiukan tajuta kuinka vaikeaa ja jossain määrin paskaa painijoiden elämä on. Jos heidän täytyy kipulääkkeitä ja steroideja yms. käyttää, niin miksi joku painijaksi loppujen lopuksi edes haluaa? Koska se kipu otteluiden jälkeen ei varmaankaan ole mikään kovin pieni. Ja isoa palkkaa saa muualtakin. Onko se sitten intohimo? Vai onko se sitten ammattiin koukkuun jääminen? Etenkin jos näitä lääkkeitä vedetään tällä vauhdilla. Kuten joku mainitsi, hän ottaa 100 kipupilleriä päivässä. SATA!? Miten h****tissä se jätkä voi olla elossa?
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
Nodachi kirjoitti:Tällä pojalla on PAHOJA ongelmia...
Ehkä Velocityn pitää rajoittaa pelaamistaan, ettei hänestä tule samanlaista Just kiddin'
Vaikuttaa järjestetyltä jutulta. Tosin tuon videon kommenteissa joku assyrian4evah väittää, että kyseinen pätkä on tullut myös TV:stä, ja tarina sen takana on, että tuon pojan isä piilotti kameran tietokoneen viereen todistaakseen, että pojalla ei ole ihan kaikki kotona. Ken tietää sitten.
Nodachi kirjoitti:Tällä pojalla on PAHOJA ongelmia...
Ehkä Velocityn pitää rajoittaa pelaamistaan, ettei hänestä tule samanlaista Just kiddin'
EI OLLUT YHTÄÄN HAUSKAA!
.................
Tuo on kyllä AIKAS häiriintynyt lapsi, jos saan sanoa.
Ja btw, en pelaa tietokoneella, pelaan konsoleilla.
Tietokoneet ovat nettiä, toimistotöitä, leffoja, animointia, gfx:ää yms. varten.
Konsolit 4 gaming FTW!
Tosin Crysistä saattaisin haluta testata.
Ja foorumin hymiöitähän ei tueta.
XBX 360 - Jump In. PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND -The Future Is Blue-