enska kirjoitti:Moonsaultin ristiretkeen voisin todeta sen, että on naurettavaa tulla joka viikko heiluttamaan "katsokaa minua" -kylttiä ihmisten sekaan ja puolustaa naispainijoiden otteita henkeen ja vereen. Ymmärrän jos pidät naispainista, eikä minulla ole mitään sitä vastaan, mutta ainainen argumenttisi siitä, että naiset kehittyvät, on säälittävä. Jokainen painija kehittyy koko ajan. Se vihaamasi Cenakin on kehittynyt vuosien saatossa oikein lahjakkaaksi viihdyttäjäksi. On itsestään selvää, että kaikkien painijoiden otteet paranevat ajan kuluessa.
Perustellaampa sitten:
Ok, myönnän, että se on varmasti monien mielestä rasittavaa, mutta olen tätä mieltä ja haluan tuoda mielipiteeni julki. Olen toki tarrautunut myös turhiin asioihin, mutta eikö sinunkin mielestäsi arvostelun kohteena pitäisi olla itse ottelu, ei painijoiden kiinnostavuus? (taito ja kyky siis ennen kaikkea)
Kaikki kehittyvät, tiedän, mutta ei välttämättä yksi tai kaksi botchia tee ottelusta "surkeaa, paskaa", vaan kankeus ja totaalinen epäonnistuminen. Mielestäni nykypäivän divojen otteisiin kuuluu muutama pieni botchi, joka syö arvosanaa, tämän ymmärrän kyllä, mutta arvosteluja lukiessani niissä ainakin minulle välittyy sellainen tunne, että uutta materiaalia verrattaisiin tämän divisioonan kulta-ajan otteluihin, joihin tällä matskulla ei voi enää yltää etenkään, kun WWE ei anna pääosaa niille oikeasti jo valmiiksi taitaville naisille. Voihan sitä ajatella, että "treenataan huonompia parempien kustannuksella" -periaate voisi olla toimiva, mutta miksi pääshow'ssa? Ei siinä ole järkeä. Ja nyt taas pelottaa se, että WWE tyrisi kaiken jälleen, kun GK tekee paluun.
Tuon "oikein lahjakkaan viihdyttäjän" voi luetella taas sinne mielipiteisiin. John Cena on kyvyiltään ja olemukseltaan varmasti keskustelua herättävä, ja lahjakas viihdyttäjä mielletään monella eri tapaa. Ehkä sinun silmissäsi hän on sitä, mitä WWEn main event kaipaa, minun silmissäni ei.
Riittääkö tämä Supalle?
Kenitys kirjoitti:Tämäkin väittely vaikutti hyvältä siihen asti, kunnes joku vetää herneen nenäänsä toisen hieman kärkkäästä kritiikistä ja aloittaa saman tien tämän "JAAHAS TÄÄLLÄ EI SAA ESITTÄÄ OMIA MIELIPITEITÄÄN NO KUN MUN VIESTIT ON NIIN PASKOJA NIIN POISTAKAA SITTEN KAIKKI" -jutun, joka on täyttä sontaa. Ei ole ensimmäinen kerta, eikä kävä kyllä varmaan ole viimeinenkään.
Korjasin asian parhaani mukaan.
Ei minua kritiikki mielipiteitäni kohtaan
niin hirveästi haittaa, siitähän se keskustelu syntyy, mutta tässä nyt mentiin ohi aiheen, eikä oltukaan enää siinä mielipide vs. mielipide -lähtöasetelmassa. Ihan sama mitä te minulle sanotte mielipiteistäni, pyrin niitä kommentoimaan parhaani mukaan, mutta jos pidätte näkökantojani naurettavina ja säälittävinä, pitäkää asia omassa tiedossanne tai purkakaa pahaa oloanne minua kohtaan vaikka yksityisviestien välityksellä. Aina voi kritisoida järkevästi.