Yleinen Smackdown keskustelu

Jos seuraat painitapahtumia reaaliajassa, tämä on oikea paikka sinulle. Mutta älä sitten pillastu jos joku möläyttää seuraavan PPV:n mestaruusottelun voittajan nimen varoittamatta. Täällä se on sallittua.
Lukittu
Moonsault

Viesti Kirjoittaja Moonsault » Su 30.11.2008 17:13

Supa kirjoitti:Samalla myös WWE:n suurimpia kassamagneetteja sitten Austinin, joten pystytääänkö ihmettelemään. Lisäksi kyseessä on hyvä ja motivoitunut workkeri, joten miksei miestä käytettäisi?
Tiedän, että kyse on rahasta. En väitäkkään, että on tyhmää käyttää häntä jos kassa tulvii yli hänen ansiostaan. Kyse on vaan siitä, miten viihdyttävänä hänet itse näen. Oma näkemykseni on, että hän ei omista suurta liikearsenaalia, hän ei omista sitä, mikä säväyttäisi minut katsojana. Tämä tekee hänestä tylsän. Esimerkiksi heel-turn hänelle voisi saada jopa minut kiinnostumaan ehkä hitusen enemmän.
Supa kirjoitti:Ensinnäkin, teoriasi on jämähtänyt tasan tarkkaan niin pitkälle kuin kolmenkin vuoden taakse. "Five moves of Doom" on niin kulutettu argumentti, etten todellakaan uskoisi että kukaan voi ikinä enää sitä käyttää. Joo, Cenan "Liikearsenaalia karsittiin ja se pakotettiin painimaan huonosti, eikä se ääliö halunnut luopua vöistään vaan voitti joka viikkoa kaikki", on kuultu jo, eikä se vakuuta minua. Cenahan on WWE:n parhaimpia brawlereita, enkä voi pahalla tahdollakaan sanoa että mies vetäisi viikottain alle keskitason otteluita, enemmänkin hyviä tai ainakin katsottavia tv-matseja joka viikko.
Teoriani jämähtyneisyys johtuu tasan siitä, että hänen "hahmonsa" tylsyys on saanut minut kelaamaan jokaisen hänen ottelunsa sitten vuoden '05 ja samalla luonut minulle ennakkokäsityksen ottelusta, joka ei kiinnosta pätkääkään. Samaan kastiin Cenan kanssa kuuluvat esimerkiksi MVP ja Jeff Hardy, vaikka molemmat hyviä viihdyttäjiä onkin. Kyse on näissä kaikissa kolmessa (etenkin kahdessa viimeisessä) tapauksessa ennenkaikkea siitä, että heidän gimmickinsä ovat tylsiä eivätkä he uudistu.
Supa kirjoitti:Toiseksi, on kai turha sanoakkaan että liikkeiden määrä ei tee hyvää painijaa. Ric Flair ei ikinä tarvinnut kuin perusliikkeitä, ja nykyään mies on monille kaikkien aikojen paras. Okei, aikakausi oli eri, mutta silti. Mick Foley oli pelkkä stuntmies, hyvä jos viittäkään liikettä osasi, Hulk Hogan tuskin osasi vääntää edes wristwatchia uransa huipulla. The Rockista puhumattakaan. Voisin toki heittää vielä useampiakin esimerkkejä, mutta nämä kaikki (no, Hogan niin ja näin) olivat kuitenkin painitaidoiltaan vähintäänkin säväyttäviä. Laatu korvaa määrän.
Aivan oikeassa olet. Ainakaan oman muistini mukaan kellekkään heistä ei yht'äkkiä luvattu 10 vuoden jatkosopimusta, johon sisältyy neljä tai viisi mestaruuskautta jo edellisten kahden-kolmen erittäin tylsän, kuivan, väsyttävän ja ärsyttävän kauden jälkeen. Tämä latisti jo aika paljon.
Sandz kirjoitti:Mielipidekysymys.. Bellat rasittavat, McTaker on ärsyttävä ja tylsä (teki sitten heel-turnin tai ei). SmackDownin naisten divari = p****estä ha RAW'n naisten divari, muutamasta hyvästä painijasta huolimatta aika... paskaa.
EDIT// Nyt kun rupesin miettimään mistä tämä nyt sai alkunsa niin lähtökohta oli se, että tämän viikkoinen ottelu oltiin arvosteltu sen perusteella, miten mielenkiintoiselta painijat heidän mielestään ovat eivätkä sen ottelun vuoksi. Siitä se sitten lähti rajautumaan sinne tänne.
Viimeksi muokannut Moonsault, Su 30.11.2008 17:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Genghis Khan kirjoitti:Muhun iskee parhaiten etuvasemmalta lähtenyt nopea suora.

Moonsault

Viesti Kirjoittaja Moonsault » Su 30.11.2008 17:20

enska kirjoitti:Moonsaultin ristiretkeen voisin todeta sen, että on naurettavaa tulla joka viikko heiluttamaan "katsokaa minua" -kylttiä ihmisten sekaan ja puolustaa naispainijoiden otteita henkeen ja vereen. Ymmärrän jos pidät naispainista, eikä minulla ole mitään sitä vastaan, mutta ainainen argumenttisi siitä, että naiset kehittyvät, on säälittävä. Jokainen painija kehittyy koko ajan. Se vihaamasi Cenakin on kehittynyt vuosien saatossa oikein lahjakkaaksi viihdyttäjäksi. On itsestään selvää, että kaikkien painijoiden otteet paranevat ajan kuluessa.
Perustellaampa sitten:

Ok, myönnän, että se on varmasti monien mielestä rasittavaa, mutta olen tätä mieltä ja haluan tuoda mielipiteeni julki. Olen toki tarrautunut myös turhiin asioihin, mutta eikö sinunkin mielestäsi arvostelun kohteena pitäisi olla itse ottelu, ei painijoiden kiinnostavuus? (taito ja kyky siis ennen kaikkea)
Kaikki kehittyvät, tiedän, mutta ei välttämättä yksi tai kaksi botchia tee ottelusta "surkeaa, paskaa", vaan kankeus ja totaalinen epäonnistuminen. Mielestäni nykypäivän divojen otteisiin kuuluu muutama pieni botchi, joka syö arvosanaa, tämän ymmärrän kyllä, mutta arvosteluja lukiessani niissä ainakin minulle välittyy sellainen tunne, että uutta materiaalia verrattaisiin tämän divisioonan kulta-ajan otteluihin, joihin tällä matskulla ei voi enää yltää etenkään, kun WWE ei anna pääosaa niille oikeasti jo valmiiksi taitaville naisille. Voihan sitä ajatella, että "treenataan huonompia parempien kustannuksella" -periaate voisi olla toimiva, mutta miksi pääshow'ssa? Ei siinä ole järkeä. Ja nyt taas pelottaa se, että WWE tyrisi kaiken jälleen, kun GK tekee paluun.
Tuon "oikein lahjakkaan viihdyttäjän" voi luetella taas sinne mielipiteisiin. John Cena on kyvyiltään ja olemukseltaan varmasti keskustelua herättävä, ja lahjakas viihdyttäjä mielletään monella eri tapaa. Ehkä sinun silmissäsi hän on sitä, mitä WWEn main event kaipaa, minun silmissäni ei.

Riittääkö tämä Supalle?
Kenitys kirjoitti:Tämäkin väittely vaikutti hyvältä siihen asti, kunnes joku vetää herneen nenäänsä toisen hieman kärkkäästä kritiikistä ja aloittaa saman tien tämän "JAAHAS TÄÄLLÄ EI SAA ESITTÄÄ OMIA MIELIPITEITÄÄN NO KUN MUN VIESTIT ON NIIN PASKOJA NIIN POISTAKAA SITTEN KAIKKI" -jutun, joka on täyttä sontaa. Ei ole ensimmäinen kerta, eikä kävä kyllä varmaan ole viimeinenkään.
Korjasin asian parhaani mukaan.
Ei minua kritiikki mielipiteitäni kohtaan niin hirveästi haittaa, siitähän se keskustelu syntyy, mutta tässä nyt mentiin ohi aiheen, eikä oltukaan enää siinä mielipide vs. mielipide -lähtöasetelmassa. Ihan sama mitä te minulle sanotte mielipiteistäni, pyrin niitä kommentoimaan parhaani mukaan, mutta jos pidätte näkökantojani naurettavina ja säälittävinä, pitäkää asia omassa tiedossanne tai purkakaa pahaa oloanne minua kohtaan vaikka yksityisviestien välityksellä. Aina voi kritisoida järkevästi.
Viimeksi muokannut Moonsault, Su 30.11.2008 17:54. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Genghis Khan kirjoitti:Muhun iskee parhaiten etuvasemmalta lähtenyt nopea suora.

Supa

Viesti Kirjoittaja Supa » Su 30.11.2008 17:36

Pitikö tuo h**vetin mielipide-kortti taas vetää esiin? Kyllä voi vaan olla hiljaa jos ei ole sanottavaa, tai perustella edes jotenkin. Mutta pitää aina heittää tuo "Täällä ei saa esittää omia mielipiteitä, menen sitten yököttelemään valtavirran mukaan" Valtti messiin. Joo joo, säälipisteitä sinulle, mekun syrjitään sinun mielipiteitäsi.

Ja onhan se aivan totta ettei Cenan mestaruuskaudet aina mitään herkkua ole olleet. Batistalla oli sama syndrooma tuossa vähän aikaa sitten.
enska kirjoitti: Älä naurata. Rock on taidoiltaan aivan mielettömän aliarvostettu heppu.
Puhe olikin siitä ettei Rockilla ollut niinkään suuri liikevalikoima, vaan tarkoituksena oli näyttää, että The Rock oli niitä tyyppejä jotka käyttivät sitä suppeaa liikeskaalaansa hienosti hyväkseen suorituksien yms. muodossa. Ja pakkomainintana sähköinen olemus.

Turha sitten tulla sanomaan siitä miten argumenttini heittelevät kuin tuuliviiri. Osaan minä kai The Rockia puolustaakin.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race

Kenitys
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kenitys » Su 30.11.2008 17:47

Moonsault kirjoitti:Angstangstangst..

EDIT// Te, jotka pystytte, poistakaa nämä viestini kun ne muita niin häiritsee. Kiitän jo etukäteen vaivaanne.
Voi herranjumala. Ei täällä kukaan ole väittänyt että sinun viestisi häiritsevät. Kukaan ei ole haukkunut sinun mielipiteitäsi täysiksi paskoiksi. Kukaan ei ole sanonut, että täällä ei saisi esittää omia mielipiteitä. Jos joku niin sanoisi, olisi se tyyppi aika väärässä, koska tämä nimenomaan on keskustelufoorumi, jossa esitetään omia mielipiteitä ja (luojan kiitos, toisinaan) kommentoidaankin toisten mielipiteitä. Tämäkin väittely vaikutti hyvältä siihen asti, kunnes joku vetää herneen nenäänsä toisen hieman kärkkäästä kritiikistä ja aloittaa saman tien tämän "JAAHAS TÄÄLLÄ EI SAA ESITTÄÄ OMIA MIELIPITEITÄÄN NO KUN MUN VIESTIT ON NIIN PASKOJA NIIN POISTAKAA SITTEN KAIKKI" -jutun, joka on täyttä sontaa. Ei ole ensimmäinen kerta, eikä kävä kyllä varmaan ole viimeinenkään.

Jos te niitä mielipiteitänne kerrotte, niin ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset että niitä saatetaan myös kritisoida (varsinkin tämä mielipiteen esittäminen alkoi toisten mielipiteiden kommentoimisesta). Eli: yhtälailla muilla on oikeus kommentoida sinun mielipiteitäsi kuin sinulla muiden. Eli: se, että sinun mielipiteiden kanssa ei olla samaa mieltä ei tarkoita, että sinun mielipiteitäsi ei hyväksyttäisi tai että niitä ei saisi kertoa. Kuten jo Supakin sanoi, on tämä niin vanha juttu että muka wanhat ja wiksut käyttäjät estäisivät uusien käyttäjien mielipiteiden esittämisen, kun siihen täällä tuskin kukaan pyrkii.

Supa puolustamassa The Rockia olikin jo varsin mielenkiintoinen kohta tässä väittelyssä. Useimpia WWE:n naispainijoita vaivaa se, että vaikka osa onkin painitaidoiltaan ihan ok ja ulkonäöllisestikin varsin mukavaa katsottavaa, ovat he tylsiä. Oikeastaan ainoastaan Glamazon ja Natalya ovat semmoisia, jotka jaksavat kunnolla kiinnostaa. Mickie ja Melina vähän. Kyllä tässä kaipaa Trishiä ja Litaa. Litakin botchaili ehkä toisinaan useammin vielä kuin jotkut näistä uusista, mutta olihan se nyt miljoona kertaa mielenkiintoisempi painija.

Jäbä

Viesti Kirjoittaja Jäbä » Su 30.11.2008 18:04

Vielä jatkan.

''EDIT// Nyt kun rupesin miettimään mistä tämä nyt sai alkunsa niin lähtökohta oli se, että tämän viikkoinen ottelu oltiin arvosteltu sen perusteella, miten mielenkiintoiselta painijat heidän mielestään ovat eivätkä sen ottelun vuoksi. Siitä se sitten lähti rajautumaan sinne tänne.''

Moonsault, minähän juuri arvostelussa sanoin, että ottelu oli kuraa, ja kyseiset henkilöt mielestäni tylsiä ja kehnoja. Että voisit oikoa vähän väitettäsi. Sillä tarkoitin, etten jaksa heitä painimassa, ihan taitojen vuoksi.

Ellet sitten tuota suunnannut Nickeldeonille.

Moonsault

Viesti Kirjoittaja Moonsault » Su 30.11.2008 18:10

Jäbä kirjoitti:-Naisten ottelu oli tylsä, en jaksa etenkään Belloja, enkä paljoa Michelle McTakeriakaan.
Jep, siltä se tosiaan kuulostikin.
Jäbä kirjoitti:Ellet sitten tuota suunnannut Nickeldeonille.
No nyt en tosiaan muista enää yhtään, kelle olen mitäkin suunnannut.

Jäbä

Viesti Kirjoittaja Jäbä » Su 30.11.2008 18:12

Moonsault kirjoitti:
Jäbä kirjoitti:-Naisten ottelu oli tylsä, en jaksa etenkään Belloja, enkä paljoa Michelle McTakeriakaan.
Jep, siltä se tosiaan kuulostikin.
Jäbä kirjoitti:Ellet sitten tuota suunnannut Nickeldeonille.
No nyt en tosiaan muista enää yhtään, kelle olen mitäkin suunnannut.
Nii-in, en sanonut painijoita suoraan tylsiksi, vaan ottelua. Mutta voin rehellisesti tuntemuksieni mukaan sanoa, että he ovat mielestäni tylsiä, erittäin tylsiä. Ja se ''jaksamis''-argumentti viittasi ihan neitien taitoihin ja kehätyöskentelyyn.

Moonsault

Viesti Kirjoittaja Moonsault » Su 30.11.2008 18:16

Jäbä kirjoitti:Nii-in, en sanonut painijoita suoraan tylsiksi, vaan ottelua. Mutta voin rehellisesti tuntemuksieni mukaan sanoa, että he ovat mielestäni tylsiä, erittäin tylsiä. Ja se ''jaksamis''-argumentti viittasi ihan neitien taitoihin ja kehätyöskentelyyn.
Tuossa ottelussa kehätyöskentely oli Bella Twinssien osalta ihan joka viikkoista perusvarmaa, -normia. Michelle nyt yhden liikkeen botchasi, mutta hän on selvästi taidoiltaan ja kehätyöskentelyltään WWEn naisdivisioonan keskiriman yläpuolella. Mielestäni tässä nyt on enemmänkin sinun puolestasi kyse siitä, ettet vain pidä painijoita mielenkiintoisina, joka johti moiseen arvosanaan. En tosiaan osaa lukea koodikieltäsi tarpeeksi hyvin leikkiäkseni Dr. Philiä.

Nickeldeon

Viesti Kirjoittaja Nickeldeon » Su 30.11.2008 18:41

Koska nyt sana "Nickeldeon" ilmaantui mukaan, päätänpä itsekkin puolustella vähän.

Siis itse nyt pidin vain tuota ottelua tylsänä. Siis myönnän, pidän naisten divisioonasta. Ongelma vaan on se että kyseiset divat ärsyttävät. Jotkut vihastuvat/ärsyyntyvät/tylsistyvät otteluista, joissa Cena on mukana vaikka se olisi kuinka huippuluokkaa. Ja itseä vain ärsytti ja tylsistytti tuossa ottelussa juuri Michelle McCool, on hän sitten kuinka "kehittynyt". Mutta kuten taisin mainita, pelasti tuon ottelun SD! kiinnostavin Diva: Natalya.
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA

Moonsault

Viesti Kirjoittaja Moonsault » Su 30.11.2008 18:48

Nickeldeon kirjoitti:Siis itse nyt pidin vain tuota ottelua tylsänä. Siis myönnän, pidän naisten divisioonasta. Ongelma vaan on se että kyseiset divat ärsyttävät. Jotkut vihastuvat/ärsyyntyvät/tylsistyvät otteluista, joissa Cena on mukana vaikka se olisi kuinka huippuluokkaa. Ja itseä vain ärsytti ja tylsistytti tuossa ottelussa juuri Michelle McCool, on hän sitten kuinka "kehittynyt". Mutta kuten taisin mainita, pelasti tuon ottelun SD! kiinnostavin Diva: Natalya.
Kyllä minä ymmärrän, että jotkut painijat eivät vaan säväytä, mutta pointtini tässä kaikessa oli se, ettei arvosteluiden pääkohteena pitäisi olla se mielenkiinto painijaa kohtaan vaan se, miten he työskentelevät kehässä. Ainoa asia, mitä olisin kaivannut tässä kaikessa, oli perustelut. Tyyliin: "Ottelu oli tylsä, koska *jompikumpi* teki *sen ja sen* huonommin/laimeammin/tönkömmin/epäammattimaisesti ym", olisi riittänyt minulle. Se on vaan turhauttavaa lukea arvosteluja, joissa ottelua on kuvattu malliin: "*painija* vs. *painija*, ottelu oli surkea."
Ilmaisinko asiani tarpeeksi selkeästi?

Sandz

Viesti Kirjoittaja Sandz » Su 30.11.2008 18:49

Mutta Moonsault, tuo naisten divarin taso on nyt muutenkin aika syvältä niin helppoa sitten ylittää se rima.. Tai jotain. Ja hei, sait varmaan semmosen käsityksen että leimasimme tuon ottelun heti paskaksi koska siinä nyt sattui olemaan puolet ärsyttäviä painijoita, mutta koko ottelu oli oikeasti ihan kuraa. Tuntuu aika hauskalta kun puolustelet divoja ja kuitenkin inhoat John Cenaa ihan täysillä. :roll:

Moonsault

Viesti Kirjoittaja Moonsault » Su 30.11.2008 18:56

Sandz kirjoitti:Mutta Moonsault, tuo naisten divarin taso on nyt muutenkin aika syvältä niin helppoa sitten ylittää se rima.. Tai jotain. Ja hei, sait varmaan semmosen käsityksen että leimasimme tuon ottelun heti paskaksi koska siinä nyt sattui olemaan puolet ärsyttäviä painijoita, mutta koko ottelu oli oikeasti ihan kuraa. Tuntuu aika hauskalta kun puolustelet divoja ja kuitenkin inhoat John Cenaa ihan täysillä. :roll:
On se ollut syvältä, mutta kuten olen jo aiemmin sanonut jo monesti, suunta on vaihtunut paremmaksi. Etenkin, jos ajattelee heidän olevan pohjalla, suunta on tällöin vain ylös.
Jep, sain. Laitoinkin jo edelliseen, että pienet perustelut mielipiteelle eivät olisi pahitteeksi. Silloin mulla tuskin olisi mtn turisemista, jos sanottaisiin muutakin kuin ottelu ja "surkea".
Puolustelen divoja, koska omasta mielestäni ei ole oikein sanoa paskaksi, jos taso on nousussa. Kun ajattelee, kuinka monta painitaidollista (tai omistaa jonkinsortin taidot) WWEssä tänäpäivänä on niin listaan mahtuu ainakin Glamazon, Candice, Jillian ja Katie + monet muut, mutten jaksa alkaa listailemaan. Ei WWEssä keskiverto -riman alapuolella olevia divoja ole läheskään enää yhtä montaa kuin niitä pahimpina aikoina oli.
En ymmärtänyt vikaa lausetta. Omasta mielestäni Cena ei ole viihdyttävä (omaan silmään), mutta kyllä se näköjään montaa muuta viihdyttää. En näe siinä miehessä mitään säväyttävää tai asiaa, joka saisi mun mielenkiinnon heräämään tai jopa katsomaan hänen otteluitaan. Olen pahoillani, että olen tässä asiassa eri mieltä kuin monet muut.

Nickeldeon

Viesti Kirjoittaja Nickeldeon » Su 30.11.2008 19:06

Moonsault kirjoitti:Omasta mielestäni Cena ei ole viihdyttävä (omaan silmään), mutta kyllä se näköjään montaa muuta viihdyttää. En näe siinä miehessä mitään säväyttävää tai asiaa, joka saisi mun mielenkiinnon heräämään tai jopa katsomaan hänen otteluitaan. Olen pahoillani, että olen tässä asiassa eri mieltä kuin monet muut.
Anteeksi mutta nyt otti silmään. Juuri tuota mieltä olen McCoolista ja se teki ottelusta huonon. Mikään ihme/taikuus ei saa itseänikään kiinnostumaan tai innostumaan kyseisestä Divasta. Anteeksi Moon, mutta tätä mieltä olen. Onneksi, kuten jo kolmannen kerran mainitsen, oli mukana Natalya.

Sitten tuosta "nousevasta" naisten divisioonasta. Joo kyllähän se on ollut nousussa, mutta oletko huomannut että tämä kaikki alkoi SD! naisten divisioonasta? Ja kaikki nuo jotka luettelit ovat Raw'sta, jossa taso on selvästikkin korkeammalla kuin SmackDownissa. No SD!ssä on potentiaalisia Divoja vain ehkä Natalya ja hyvällä tyrkyllä Maryse. Muut eivät kauaa tule pyörimään mukana. Bella kaksosten kuvio käydessä tylsäksi, tulevat kyseiset neitokaiset saamaan kenkää. Eve Torres ei kauaa tule olemaan mukana. Painajaisena olisi jos McCool tulisi nousemaan vielä aivan liian korkealle ja Victoria ei tuosta tilasta enään nouse.

Sandz

Viesti Kirjoittaja Sandz » Su 30.11.2008 19:13

Pahoittelen kenties vähän outoa tekstiä.
Moonsault kirjoitti:On se ollut syvältä, mutta kuten olen jo aiemmin sanonut jo monesti, suunta on vaihtunut paremmaksi. Etenkin, jos ajattelee heidän olevan pohjalla, suunta on tällöin vain ylös.
Ja vaikka naisten divan taso on ihan syvältä niin silti katselet mieluummin tuota vaikka nyt Mariaa kiljumassa kehässä kun Cenaa vetelemässä tasokkaita brawleja? Noh, mielipiteitä saa olla mutta tämä menee mun mielestä jo hieman yli.
Moonsault kirjoitti:Jep, sain. Laitoinkin jo edelliseen, että pienet perustelut mielipiteelle eivät olisi pahitteeksi. Silloin mulla tuskin olisi mtn turisemista, jos sanottaisiin muutakin kuin ottelu ja "surkea".
Okei, minä en ainakaan jaksa katsoa kun jotkut naiset tulevat kiljumaan kehään ja vetävät mukamas jotain hyviä matseja. Toki voi siitä rahaa tulla kun vähäpukeiset naiset vetää pellepainia siellä, mutta mutta... Ainakin yli puolet noista naispainijoista on aika avuttomia tuolla kehän sisäpuolella. Tuossa viime viikkoisessakin oli vain kaksi siedettävää painijaa.
Moonsault kirjoitti:Puolustelen divoja, koska omasta mielestäni ei ole oikein sanoa paskaksi, jos taso on nousussa. Kun ajattelee, kuinka monta painitaidollista (tai omistaa jonkinsortin taidot) WWEssä tänäpäivänä on niin listaan mahtuu ainakin Glamazon, Candice, Jillian ja Katie + monet muut, mutten jaksa alkaa listailemaan. Ei WWEssä keskiverto -riman alapuolella olevia divoja ole läheskään enää yhtä montaa kuin niitä pahimpina aikoina oli.
Eli en voi sanoa The Great Khalia säkiksi mielestäsi koska hänellä olisi havaittavissa jotain pientä kehittymistä (esimerkki)? Kyllä painija voi siltikin olla p**ka, vaikka kehittyisi. Candicella voi olla ehkä painitaitoja, mutta kuten on todettu, botchailee ihan liikaa. Jillian nyt on ihan siinä onko huono vai hyvä ja Katiesta en oikein osaa sanoa. Okei, tilanne ei ole niin huono kun viime aikoina, mutta ei se tarkoita sitä etteikö taso voisi silti olla surkea?
Moonsault kirjoitti:En ymmärtänyt vikaa lausetta. Omasta mielestäni Cena ei ole viihdyttävä (omaan silmään), mutta kyllä se näköjään montaa muuta viihdyttää. En näe siinä miehessä mitään säväyttävää tai asiaa, joka saisi mun mielenkiinnon heräämään tai jopa katsomaan hänen otteluitaan. Olen pahoillani, että olen tässä asiassa eri mieltä kuin monet muut.
Komppaan Nickeldeonia.

Moonsault

Viesti Kirjoittaja Moonsault » Su 30.11.2008 19:15

Nickeldeon kirjoitti:Anteeksi mutta nyt otti silmään. Juuri tuota mieltä olen McCoolista ja se teki ottelusta huonon. Mikään ihme/taikuus ei saa itseänikään kiinnostumaan tai innostumaan kyseisestä Divasta. Anteeksi Moon, mutta tätä mieltä olen.
Sori, sain toisen käsityksen viesteistäsi. Kyllä mä tolta kantilta sen ymmärrän, ajattelin vaan vähän turhan monimutkaisesti.
Nickeldeon kirjoitti:Sitten tuosta "nousevasta" naisten divisioonasta. Joo kyllähän se on ollut nousussa, mutta oletko huomannut että tämä kaikki alkoi SD! naisten divisioonasta? Ja kaikki nuo jotka luettelit ovat Raw'sta, jossa taso on selvästikkin korkeammalla kuin SmackDownissa. No SD!ssä on potentiaalisia Divoja vain ehkä Natalya ja hyvällä tyrkyllä Maryse. Muut eivät kauaa tule pyörimään mukana. Bella kaksosten kuvio käydessä tylsäksi, tulevat kyseiset neitokaiset saamaan kenkää. Eve Torres ei kauaa tule olemaan mukana. Painajaisena olisi jos McCool tulisi nousemaan vielä aivan liian korkealle ja Victoria ei tuosta tilasta enään nouse.
No SD!:stä juuri Natalya, Victoria, Michelle McCool ja saattaa vielä Marysekin kuulua tuohon joukkoon. Ja Kellystä nyt en osaa sanoa, missä show'ssa on, mutta vuoden-puolentoista vuoden pelkällä treenillä hän voisi olla vakuuttava - onhan hän kuitenkin osoittanut jo tähän mennessä ihan hyvää kehittymistä. Mariasta ei puhuta, ja Eve ei varmaan koskaan tule olemaan painija. Victoria ei nouse tuosta enää. Naisella alkaa jo ikä painaa ikävä kyllä päälle. Sääli vain, että WWE tuhosi yhden vaikuttavimmista diva-gimmickeistä koskaan laittamalla entisen psykopaatti-tuhoajan jobbaamaan esim. Kellylle + se, että Victoria on nolattu monessa Santa's Little Helpers -tyylisissä costume-otteluissa..

Nickeldeon

Viesti Kirjoittaja Nickeldeon » Su 30.11.2008 19:19

Moonsault kirjoitti:Sääli vain, että WWE tuhosi yhden vaikuttavimmista diva-gimmickeistä koskaan laittamalla entisen psykopaatti-tuhoajan jobbaamaan esim. Kellylle + se, että Victoria on nolattu monessa Santa's Little Helpers -tyylisissä costume-otteluissa..
En nyt halua alkaa mollaamaan Victoriaa, hän oli/on WWE taidokkaimpia Divoja ja totta ikä painaa päälle. Mutta omasta mielestä nuo "nolaukset" ovat saaneet Victoriasta paljon irti. Itseä ainakin viihdytti tuo Halloween Battle Royal vuosi taaksepäin, jossa hän pukeutui sumopainijaksi. Sitten ne hänen säälittävät tanssiyritykset jonkusen aikaa sitten olivat hervottomia. Annan respectiä hänelle siitä että pystyy pilailemaan omalla kustannuksellaan ilman että nostaa hirveää noottia siitä.

Moonsault

Viesti Kirjoittaja Moonsault » Su 30.11.2008 19:25

Sandz kirjoitti:Ja vaikka naisten divan taso on ihan syvältä niin silti katselet mieluummin tuota vaikka nyt Mariaa kiljumassa kehässä kun Cenaa vetelemässä tasokkaita brawleja? Noh, mielipiteitä saa olla mutta tämä menee mun mielestä jo hieman yli.
En ole sanonut, että mielelläni Mariaa katson. Olet oikeassa, hän on kädetön vaikka ihan snadisti onkin Diva Search '04 ajoilta kehittynyt. Jos saisin ihan vapaasti sanoa, en katsoisi kumpaakaan. Lähinnä puolustelen Marysen ja Bella Twinssien kaltaisia nousevia tähtiä, kuin Mariaa. Ja välillä puolustelen divoja ylipäätään, kerran pari hiomatonta timanttia heidän joukostaan löytyy.
Sandz kirjoitti:Okei, minä en ainakaan jaksa katsoa kun jotkut naiset tulevat kiljumaan kehään ja vetävät mukamas jotain hyviä matseja. Toki voi siitä rahaa tulla kun vähäpukeiset naiset vetää pellepainia siellä, mutta mutta...
Hyviä matseja viime aikaisiin näytöksiin tai tasoon verrattuna. Tätä lähinnä olen tarkoittanut.
Sandz kirjoitti:Ainakin yli puolet noista naispainijoista on aika avuttomia tuolla kehän sisäpuolella.
Jos mietitäänkin siltä kannalta mielummin, ketkä voivat saada katsottavia matseja aikaiseksi eikä sillä, että ketkä saavat Molly Holly-suorituksia aikaiseksi. Mielestäni rosterista löytyy kyllä enemmän kuin puolet noista aktiivipainijoista.
Sandz kirjoitti:Eli en voi sanoa The Great Khalia säkiksi mielestäsi koska hänellä olisi havaittavissa jotain pientä kehittymistä (esimerkki)? Kyllä painija voi siltikin olla p**ka, vaikka kehittyisi.
No Khali ja divat ovat vähän eri asia. Divojen meno on vähän vuoristoratamaista, välillä nähdään hyviäkin otteluita, mutta Khalin meno on sitä samaa eikä tuosta tule muuttumaankaan.

Moonsault

Viesti Kirjoittaja Moonsault » Su 30.11.2008 19:27

Nickeldeon kirjoitti:Mutta omasta mielestä nuo "nolaukset" ovat saaneet Victoriasta paljon irti. Itseä ainakin viihdytti tuo Halloween Battle Royal vuosi taaksepäin, jossa hän pukeutui sumopainijaksi. Sitten ne hänen säälittävät tanssiyritykset jonkusen aikaa sitten olivat hervottomia. Annan respectiä hänelle siitä että pystyy pilailemaan omalla kustannuksellaan ilman että nostaa hirveää noottia siitä.
Lähinnä tarkoitin sitä, että lyhyessä ajassa Victoria aikoinaan muuttui psykopaatista normaaliksi, normaalista faceksi ja takaisin heeliksi, OK ei tässä vielä mitään. Sitten tulee se lesbo-episode, OK, en pistä pahakseni. Mutta sitten yht'äkkiä hänestä tuleekin yleinen pilkankohde ja yhdessä vaiheessa dominoinneesta painijasta tuli yleinen jobberi.

Nickeldeon

Viesti Kirjoittaja Nickeldeon » Su 30.11.2008 19:34

Moonsault kirjoitti:
Nickeldeon kirjoitti:Mutta omasta mielestä nuo "nolaukset" ovat saaneet Victoriasta paljon irti. Itseä ainakin viihdytti tuo Halloween Battle Royal vuosi taaksepäin, jossa hän pukeutui sumopainijaksi. Sitten ne hänen säälittävät tanssiyritykset jonkusen aikaa sitten olivat hervottomia. Annan respectiä hänelle siitä että pystyy pilailemaan omalla kustannuksellaan ilman että nostaa hirveää noottia siitä.
Lähinnä tarkoitin sitä, että lyhyessä ajassa Victoria aikoinaan muuttui psykopaatista normaaliksi, normaalista faceksi ja takaisin heeliksi, OK ei tässä vielä mitään. Sitten tulee se lesbo-episode, OK, en pistä pahakseni. Mutta sitten yht'äkkiä hänestä tuleekin yleinen pilkankohde ja yhdessä vaiheessa dominoinneesta painijasta tuli yleinen jobberi.
Ja tuon kaiken tarkoitus on pushata näitä nuorempia "lahjakkuuksia" jos nyt niin voidaan sanoa. Hän on samassa jamassa kuin Kane. Hän ei enään menesty vaan nostattaa nuorempia korkeammalle. Sitä seikkaa en vaan hyväksy että miksi Natalya pitää vetää tuohon mukaan? Victoria/Natalya joukkue voitaisiin hajoittaa ennenkuin Natalya putoaa liian alas.

Moonsault

Viesti Kirjoittaja Moonsault » Su 30.11.2008 19:42

Nickeldeon kirjoitti: Ja tuon kaiken tarkoitus on pushata näitä nuorempia "lahjakkuuksia" jos nyt niin voidaan sanoa. Hän on samassa jamassa kuin Kane. Hän ei enään menesty vaan nostattaa nuorempia korkeammalle. Sitä seikkaa en vaan hyväksy että miksi Natalya pitää vetää tuohon mukaan? Victoria/Natalya joukkue voitaisiin hajoittaa ennenkuin Natalya putoaa liian alas.
Painajaisena olisi jos McCool tulisi nousemaan vielä aivan liian korkealle ja Victoria ei tuosta tilasta enään nouse.
Tuohon minä tuon Victorian otin esille. Sehän on selvää, että hänen kauttaan nousevat uudet tähdet, ja samaa mieltä tuosta Natalyastakin olen. En todellakaan tajua, että mikä järki tuossa Natalyan "yksi ottelu mestaruudesta - häviö - vajoaa" -linjassa oli oikein tarkoituksena. Eihän se mitenkään McCoolin asemaa parantanut, kun Natalya on vielä niin uusi. Eihän tämä "WWE-kansa" vielä siihen aikaan pitänyt Natalyaa kovin suuressa asemassa, koska hän ei ollut vielä kauaa siellä. Toki hän murskasi muutamia ennen mestaruusottelua, muttei se minun mielestäni tee vielä kenestäkään mitään overius100%.

What

Viesti Kirjoittaja What » Su 30.11.2008 22:48

Moonsault. Tervetuloa Cena-trediin. Tai Welcome to Cena Country 8)

Kommentoin nyt itse SD-jaksoa, koska sen katsominen jäi työputken vuoksi näinkin myöhään. Kokonaisuutena jakso oli pettymys, ja kerron miksi.

1. Edge/Vickie storyline on ihan hiton kulutettu juttu, eikä Edgen promo ollut lähelläkään miehen parasta työtä. Lisäksi parta on ruma.
2. Miksi Kennedyn paluu piti toteuttaa tällä tavalla?
3. Miksi näimme taas Mizorrison vs. Jesse/Festus-matsin. After match oli ihan hassu, mutta muuten ei kyllä jaksanut kiinnostaa. Äärimmäisen kulutettu juttu tämäkin.
4. Miksi Michelle on niin laiha?
5. Tripsu on tosiaan nykyroolissaan kauhean tylsä.

Plussaa tulee kyllä TBK vs. Jeff-matsista, jonka lopetus oli todella kova. Tripsu/Shelty oli ihan kiva myös, muttei yhtä hyvä kuin miesten aiemmat TV-matsit.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ti 02.12.2008 19:50

Kyllä se Moonsault ihan totta puhui, turhaan marisette.

Totuus on, että naispaini todellakin on nousussa ja joukosta löytyy reippaasti hyviä ja toden totta kehittyneitä painijoita. On naurettavaa kutsua Michelleä huonoksi painijaksi ja vähintäänkin outoa sanoa Marian olevan hänen tasollaan. Minuakin muijan ääni ja olemus jotenkin välillä ärsyttää, mutta siitä ei ole kuin hyötyä, mikäli hänestä heel tehdään. Maryse puolestaan on kehittynyt myös rutosti. Ei uskoisi, että molemmat ovat vasta aloittaneet painimisen.

Minuakin ärsyttää iänikuinen valitus diivojen matseista. On täysin totta, että tylsyys ei ole mikään hyvä argumentti. Jos ei Michellen otteista nauti, niin luulisi löytyvän parempia perusteita. Ei ihme, jos Moonsaultia v***ttaa, kun joka h**vetin naisten matsin jälkeen saa täältä lukea, että "ei napannu yhtään, tylsää paskaa oli taas"...

Mitä Cenaan tulee, on hän valitettavan käytetty hahmo, kuten Batistakin. Jos ei miehelle sitä heel-turnia tai jotain Jeff Hardyn tyylistä Freak Show -juttua tulossa, niin on häntä aika tylsä katsella. Hänen hullun pitkä reigninsähän tässä pitkälti on syynä, mutta vieläkin enemmän se, että hän oli sen aikana niin pirun paljon esillä. Loistaviin otteluihin mies toki pystyy, mutta kyllä hänen liikkeisiinsä on jo liikaa totuttu viime vuosien aikana. Harmi homma.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Moonsault

Viesti Kirjoittaja Moonsault » Ti 02.12.2008 19:58

Darien Fawks kirjoitti:Ei ihme, jos Moonsaultia v***ttaa, kun joka h**vetin naisten matsin jälkeen saa täältä lukea, että "ei napannu yhtään, tylsää paskaa oli taas"...
Jep. Ja yleensä olen saanut teksteistä sen käsityksen, että kulta-aikojen Molly Hollyja ym. amerikkalaisia helmiä käytetään vertailukohteena. Ei Michelleä voi esimerkiksi verrata Trishiin tai Marysea Molly Hollyyn. Kyseessä ovat kaksi aivan eri tasolla olevaa naispainijaa, toinen taitaa tekniikan, toinen perusliikkeet (Molly, Maryse). Jos haluatte välttämättä käyttää vertailuja, käyttäkää painijan aiempia suorituksia, älkää muutaman vuoden takaisia botchittomia kulta-otteluita.

What

Viesti Kirjoittaja What » La 06.12.2008 14:35

Undertaker vs. Big Show oli jo nousemassa vuoden parhaimpien Smackdown-matsien joukkoon, mutta tuo äärimmäisen ennalta-arvattava lopetus vei kaiken mukanaan. Hitto, pystyi jo puoli minuuttia ennen taputusta arvaamaan, että UT ottaa juuri tuon sidonnan,johon Show sitten taputtaa. Muutenkin tämä feudi oli aivan liikaa Undertakerin hallintaa. Okei, Show sai kerran tyrmättyä Takerin, mutta sen jälkeen Show näytti vaan pelokkaalta pieneltä mieheltä, joka häviää aina. Sen vuoksi toivoin kovasti Show'n voittoa tässä sinällään merkityksettömässä ottelussa. Vaikka Undertakeria arvostankin (katsokaa vaikka blogini :wink: ) niin tämä jobbaamattomuus ottaa toisinaan pannuun. Tästä hyvänä esimerkkinä juurikin tämä matsi.

Hurricane Helms sitten palasi lopultakin, mikä oli ihan hieno hetki. Yllätyin vähän, ettei hän ollut "The Hurricane" maskeineen kaikkeineen. Mutta niin, ehkäpä parempi näin. Minuun kun eivät nämä superhero/supernatural-gimmickit ole koskaan iskeneet.

Tripla/Jeff vs. Mizorrison olisi voinut olla todella hyvä matsi, mutta valitettavasti se oli vain rakennettu sillä keinoin, että kaikki paino keskittyi Jeffin ja Haitchin storylinen eteenpäin viemiseen. Ensi viikon Jeff/HHH kuulostaa todella käytetyltä ja tylsältä, mutta potentiaaliahan siinä toki on. Niin, ja Kozlov sitten hyökkäsi Mattin kimppuun. Tarkoittaakohan tämä sitä, että Kozlov lähtisi ECW-titlen perään ja voittaisi sen? Olisi varmaan ihan fiksu askel Vladdun urakehitystä ajatellen, mutta entäs Jack Swagger?

EDIT: Unohdin melkein mainita, että markkasin ulos Marian voitolle Michellestä! :shock: Eiköhän se Michelle sitten ensi viikolla vie tämän heel-turninsa loppuun asti tekemällä jonkun raukkamaisen hyökkäyksen Marian kimppuun backstagella tms.
EDIT 2: Nyt ne on vissiin yli vuoden jälkeen keksineet myös gimmick-nimen UT:n chokesubmissionille, eli "Hells Gates." Aika laimea verrattuna "Death Valley Gripiin"

enska

Viesti Kirjoittaja enska » La 06.12.2008 15:57

What kirjoitti:Nyt ne on vissiin yli vuoden jälkeen keksineet myös gimmick-nimen UT:n chokesubmissionille, eli "Hells Gates."
Hell's Gate.

Lukittu