- Pre-showssa botchailtiin hypeä aika pahasti kun jostain syystä Ryback vs. Kane matsissa rupesivat hehkuttamaan portaita. Nojoo. Cesaroa ei näkynyt, joten onko nyt ensimmäinen PPV minkä hän missasi?
- Pre-shown New Day vs. Dustbros. Ihan jeppis. Mielenkiintoisinta tosiaan taisi olla Stardustin jälleen vaihtunut asu. Vetääköhän seuraaaksi mustan seuraksi mustaa, niin tulee kunnon blackface. Mutta niin, ottelu oli sellainen semikiva ottelu. Vain piirun verran normi TV-ottelua parempi.
- Ziggler vs. Harper. Tulikos tässä nyt Zigglerin kolmas IC-mestaruus tänä vuonna? Yksi syy lisää miksi ärsyttää miten sitä x times championia hehkutetaan ja paljon vähemmän sitä kuinka kauan sitä mestaruutta on pitänyt. Itse ottelu oli brutaali ja hyvä. Luultavasti illan paras. Harperin suicide dive näytti oikeasti siltä että nyt sattui pahasti.
- Usot vs. Miz/Mizdow. Ottelussa lähinnä Miz ja Jimmy Uso, mitä nyt Jey käy välillä tekemässä jotain ja Mizdow itse pelleilee reunassa. Ihan hyvin he kuitenkin painivat. Kohokohtana se Uson hieno submission. Yleisöstä taisin bongata Mizin äidin, mutta missä Mizin isä?

EDIT:
Jaa, oli se siellä. Itse en vain nähnyt =(((
- Big Show vs. Erick Rowan. Rowan pisti selkeästi parastaan ja liikkui paljon ketterämmin mitä tähän mennessä oli tehnyt. Tuntuu vähän siltä, että Rowan ei tämän enempää pushia tule saamaan. Olisivat edes voineet tehdä jonkin near fallin chokeslammista ilman niitä portaita, niin olisi voinut maistua. Ottelu oli parempi kuin odotin, mutta ei mikään erityisen hyvä.
- Seth Rollins vs. John Cena. Olin täysin varma että tämä on main eventissä - ja ottaen huomioon yllärilopetuksen sen olisi ehkä kuulunutkin olla siellä. Toisaalta en minä nyt tosissani ala itkemään että John Cena ei main eventtaakaan PPV:tä. No joo, ottelu oli hyvä, mutta ei erinomainen. Muutama kiva spotti, mutta etenkin se molemmat pöydästä yhtäaikaa läpi + tuomari starttaa matsin uusiksi tuntui jo aivan turhalta ylibookkaukselta, etenkin kun Cena voitti kuitenkin. Big Show'n saapuminen kehään oli täysin turhaa, eikä siitä aiheutunut mitään mitä J&J ei olisi voinut tehdä. Roman Reignsin paluu aiheutti lähinnä vitutusta, mutta olisi hänestäkin saatu kertaheitolla mielenkiintoinen hahmo jos hän olisi tuhonnut kaikki kehässä, mukaanlukien myös John Cenan. Ja mielellään myös aiheuttanut Cenalle sen tappion. Nyt lähinnä kuumottelen että voittaako Cena sittenkin Lesnarin RR:ssä. Jos näin käy niin hyi v***u.
- Reignsin promo. Sotkeentuu sanoihinsa ja yrittää liikaa kuulostaa coolilta. Kai tämä johonkuhun uppoaa, mutta ainakin itselle tul jo kesällä niin järkyttävä yliannostus, että vieläkin yököttää. Lisäksi petasi omaa RR-voittoaan niin paljon, että kai se sitten on hyväksyttävä. Sinällään huono omatunto toivoa ihmisen loukkaantumista, mutta kun itselle Reigns taitaa olla koko rosterin vähiten suosikki, niin kyllä minä ainakin toivon että hän olisi mahdollisimman vähän näkyvissä.
- AJ Lee vs. Nikki Bella /w Brie. Brie Bellan asu aivan naurettavan ruma. Nikki Bellan asu aivan naurettavan kuuma. Aika plaah. Jotenkin hirveän botch-herkkä. AJ Lee muuten taipuu vaikka millaisiin asentoihin.

Lopetus ihan jees, tosin aika ruumiiksi AJ Lee meni tuosta sokaistumisestaan. Vähän jos myisi silmiään enemmän niin uskoisin sen paremmin.
- Ryback vs. Kane. Sitä mitä oletti. Pari ihan ok spottia (mm. spinebuster tuoleihin, Kane heittää tuolilla Rybackia), mutta ei tätä hyvällä mielellä voi mitenkään hyväksi matsiksi kutsua. Kane muuten oli todella kalpea ja se paise hänen selässään ei ole kadonnut. Tämä on ehkä vähän ylireagointia tapaus CM Punkin jälkeen, mutta Kane ei todellakaan näytä terveeltä.
- Jack Swagger vs. Rusev. Swagger oli jopa ihan cool hyökätessään sisään ennen kuin Lana ehtii pitämään monologinsa, mutta eipä tämä kummoinen ollut. Luultavasti keksittiin vain, että Rusevilla olisi matsi tässä PPV:ssä. Heidän SummerSlam (?) matsi oli todella hyvä ja tämä oli vain mälsä. Matsin alussa tosin Swagger iskee pari todella näppärää temppua.
- Ambrose vs. Wyatt. Jopas oli spotteja. Ambrose on kyllä suosikkihahmo WWE:ssä, joten on ihan kiva että saa ihan main event tilanteita. Sinällään silti vähän jännä valinta, että koskas viimeksi joko Wyatt tai Ambrose on voittanut PPV-ottelun? Ja muutenkin, tämä feudi ei kuitenkaan ole ollut se kaikista tunteellisin, vaikka paljon ovatkin yrittäneet etenkin viime viikkoina. Tosin viimeisin Smackdown jäi välistä, missä on ollut eniten toimintaa tätä feudia koskien, niin en tiedä olenko tällä kertaa missannut mitään. No juu, Ambrose vetää 165 Elbow Droppia (joista viimeisin oli kyllä todella kova!) ja häviää kun telkkari räjähtää naamalle.
Olen varmaan vielä R Evolution krapulassa, mutta jos huhut pitävät paikkansa ja roster halusi tällä tapahtumalla näyttää pikkuliigallensa että missä kana munii, niin eipä ainakaan itseäni vakuuttanut. Ihan ok, mutta pidin enemmän kaikista muista PPV:stä mitä olen nähnyt tältä vuodelta (pl. ehkä SurSer, jossa hyvää oli vain main event ja Ambrose/Wyatt).