Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » To 29.03.2007 19:20

Velocity kirjoitti:Ja btw, en pelaa tietokoneella, pelaan konsoleilla. :wink:
Tietokoneet ovat nettiä, toimistotöitä, leffoja, animointia, gfx:ää yms. varten.
Konsolit 4 gaming FTW!
Tosin Crysistä saattaisin haluta testata.Kuva

Ja foorumin hymiöitähän ei tueta.
No, kyllähän minä sen tiedän että konsoleilla pelaat, mutta silti. Ehkä näppäimistön paskomisen sijaan dualshockit lentelevät naapurin ikkunoista sisään tai jotain vastaavaa :wink:

Ai, foorumin hymiöitä ei tueta? Miksi sitten käytit viestissäsi kahta sellaista? Hahaa, BUSTED 8)
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 29.03.2007 20:23

Nodachi kirjoitti:
Velocity kirjoitti:Ja btw, en pelaa tietokoneella, pelaan konsoleilla. :wink:
Tietokoneet ovat nettiä, toimistotöitä, leffoja, animointia, gfx:ää yms. varten.
Konsolit 4 gaming FTW!
Tosin Crysistä saattaisin haluta testata.Kuva

Ja foorumin hymiöitähän ei tueta.
No, kyllähän minä sen tiedän että konsoleilla pelaat, mutta silti. Ehkä näppäimistön paskomisen sijaan dualshockit lentelevät naapurin ikkunoista sisään tai jotain vastaavaa :wink:

Ai, foorumin hymiöitä ei tueta? Miksi sitten käytit viestissäsi kahta sellaista? Hahaa, BUSTED 8)
:oops:
........
........
..........EIKUN Kuva!!
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Tirkka
Viestit: 1336
Liittynyt: To 24.06.2004 20:02
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » To 29.03.2007 20:42

Velocity kirjoitti:Ja btw, en pelaa tietokoneella, pelaan konsoleilla. :wink:
Tietokoneet ovat nettiä, toimistotöitä, leffoja, animointia, gfx:ää yms. varten.
Konsolit 4 gaming FTW!
Konsolit ovat kyllä yksi pahimmista turhakkeista mitä tiedän. Mihin helvettiin tarvitaan erillistä laitetta joka soveltuu pelkästään pelaamiseen, kun voisi pelata ihan sillä PC:llä joka lähes jokaisessa taloudessa joka tapauksessa on? Varsinkin kun niiden itse konsolien valmistaminen ja myyminen ei ole edes kannattavaa bisnestä.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Avatar
hamalainen
Viestit: 143
Liittynyt: La 26.06.2004 11:03
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hamalainen » To 29.03.2007 20:55

Tirkka kirjoitti:Konsolit ovat kyllä yksi pahimmista turhakkeista mitä tiedän. Mihin helvettiin tarvitaan erillistä laitetta joka soveltuu pelkästään pelaamiseen, kun voisi pelata ihan sillä PC:llä joka lähes jokaisessa taloudessa joka tapauksessa on? Varsinkin kun niiden itse konsolien valmistaminen ja myyminen ei ole edes kannattavaa bisnestä.
Mutta konsolit ovat pitkäkestoisempia pelaamiseen kuin PC, nimittäin itselläni on 05 vuoden mallia ja uudet pelit eivät oikein suostu pyörimään tällä.. Konsoliin ei tarvitse päivitellä osia toisin kuin PC:lle.
...

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 29.03.2007 21:10

Tirkka kirjoitti:
Velocity kirjoitti:Ja btw, en pelaa tietokoneella, pelaan konsoleilla. :wink:
Tietokoneet ovat nettiä, toimistotöitä, leffoja, animointia, gfx:ää yms. varten.
Konsolit 4 gaming FTW!
Konsolit ovat kyllä yksi pahimmista turhakkeista mitä tiedän. Mihin helvettiin tarvitaan erillistä laitetta joka soveltuu pelkästään pelaamiseen, kun voisi pelata ihan sillä PC:llä joka lähes jokaisessa taloudessa joka tapauksessa on? Varsinkin kun niiden itse konsolien valmistaminen ja myyminen ei ole edes kannattavaa bisnestä.
Konsolit ovat seitsemästä syystä aivan ihania:

1. Laite on tehty pelaamiseen, ja se nostattaa jo odotuksia.
2. Konsolilla pelit myös TOIMIVAT. Esim. ei kesken session tule että "command & conquer on suorittanut laittoman toiminnon ja se suljetaan". Myöskin konsolipeleissä esim. Näytönohjain on aina tuettu, peleissä ei ole koneesta riippuvia bugeja/ruudunpäivitysongelmia. Ja tehot ovat peleihin aina optimaali-tasolla, sillä specsit ovat mitä ovat eivätkä vaihtele laidasta laitaan.
3.Ohjaimella on 2x hauskempi pelata.
4.Olohuoneessa on rento pelata, ja konsolia voi käsitellä aika vapain käsin, esim. sammuttaa konsolin virta-napista kun lopettaa session.(tosin itse aina boksissani ja Ps3:ssani menen menuun ja suljen sen sieltä ^_^) Tämä ei PC:llä ole niinkään mahdollista, ainakaan jos pysytään tavoitteessa pitää kone kunnossa eikä sekaisin.
5.Konsoli on pelilaite jolla pelataan, niin yksinkertaista. PC taas on monimutkainen. PS3 on konsoli jossa on PC-ominaisuudet ne halutessaan, mutta on silti aivan hiton helppokäyttöinen.
6.Konsoleita ei tarvitse formatoida. Konsolit eivät ole sekaisin tai hitaita. Konsolit eivät tarvitse virusturvaa, palomuuria tai mainoksenpoisto-ohjelmia.
7.Konsolit are teh best!!!1

Olkaa mitä mieltä olette, mutta minä olen tätä mieltä.Kuva
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » To 29.03.2007 21:26

Vaikka tämä on jo mennyt aika offiksi niin vastaan vielä, että konsolit ovat myös siinä mielessä parempi vaihtoehto kuin PC, koska esim. jos PC:llä pelaat jotain peliä ja tietokone sammuu, niin seuraavan kerran kun käynnistätä niin joudut tehdä kaiken maailman turvatarkastukset toisinkuin konsoleissa, joissa tämä sammuttaminen ei vaikuta mitenkään.
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » To 29.03.2007 22:59

hamalainen kirjoitti:Mutta konsolit ovat pitkäkestoisempia pelaamiseen kuin PC, nimittäin itselläni on 05 vuoden mallia ja uudet pelit eivät oikein suostu pyörimään tällä.. Konsoliin ei tarvitse päivitellä osia toisin kuin PC:lle.
Sinulla on sitten p**ka kone. Itse ostin 2003 keväällä koneeni ja uudet pelit pyörii vieläkin. Tosin syksyllä ostin lisää muistia kasvattaen muistimääräni 512 megasta 1024 megaan, mutta vain nopeuttaakseni koneen toimintaa.

Joka tapauksessa, Velocitylla on kyllä hyviä pointteja. Pelikoneilla ei tosiaan tarvitse miettiä, riittävätkö tehot tai onko laitteisto yhteensopiva. Tekee pelaamisesta helpompaa ja huolettomampaa. Myös koneen kaatuminen silloin tällöin saa ainakin itsellä stressihermon sykkimään. Jostain syystä itselläni esim. Sims 2 jää silloin tällöin latausprosessissa jumiin.
Rotta.

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ke 04.04.2007 18:15

Natumania ownaa

:lol:

Urheilu-onnettomuuksia

Osaavat urheilla yhtä hyvin kuin Tebacka. 8)
hevosen k**pä

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Ke 04.04.2007 18:49

Merovingi kirjoitti:Osaavat urheilla yhtä hyvin kuin Tebacka. 8)
EDIT: Älä älä, viime vuonna meni liikuntatunnilla niska sijoiltaan :thumleft:
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 04.04.2007 20:27

Tzei-em kirjoitti:
hamalainen kirjoitti:Mutta konsolit ovat pitkäkestoisempia pelaamiseen kuin PC, nimittäin itselläni on 05 vuoden mallia ja uudet pelit eivät oikein suostu pyörimään tällä.. Konsoliin ei tarvitse päivitellä osia toisin kuin PC:lle.
Sinulla on sitten p**ka kone. Itse ostin 2003 keväällä koneeni ja uudet pelit pyörii vieläkin. Tosin syksyllä ostin lisää muistia kasvattaen muistimääräni 512 megasta 1024 megaan, mutta vain nopeuttaakseni koneen toimintaa.
Pystytkö muka pyörittämään tuolla Command & Conquer 3:sta tai Silent Hunter: Wolves of the Pacificia?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » To 05.04.2007 14:05

Velocity kirjoitti:Pystytkö muka pyörittämään tuolla Command & Conquer 3:sta tai Silent Hunter: Wolves of the Pacificia?
En ole kokeillut. No okei, ihan uusimmista peleistä en tiedä, mutta kaiken maailman Heroes V:t sun muut toimii TÄYSIN ongelmitta, joten eiköhän ne uudetkin pelit ainakin huonommilla grafiikoilla pyörisi.
Rotta.

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Su 08.04.2007 21:18

Nine Inch Nails - Year Zero

Sanotaanko, että tämä teaseri yksistään nostaa levyä kohtaan olevan mielenkiinnon ihan uudelle tasolle. Pelottava pätkä.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Su 08.04.2007 23:21

"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Ana
Viestit: 63
Liittynyt: Ti 01.08.2006 19:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ana » Ma 09.04.2007 20:13

...Damn...

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ma 09.04.2007 20:24

Klassikko :lol:
Eikös Jericho sitten saanut title-shotin myöhemmin samana päivänä?
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Ma 09.04.2007 20:24

Hyvä video :D Olikos tuossa niin, että voittaja ottelee WWE-mestaria vastaan, niin mitä ihmettä Stacy Keibler teki siellä?
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Mr. A
Viestit: 19
Liittynyt: Su 12.12.2004 22:00
Paikkakunta: Jalasjärvi

Viesti Kirjoittaja Mr. A » Ma 09.04.2007 21:10

Tebacka kirjoitti:
Hyvä video :D Olikos tuossa niin, että voittaja ottelee WWE-mestaria vastaan, niin mitä ihmettä Stacy Keibler teki siellä?
Ei. Tuossahan Eugene kertoo, että Jericho kohtaa Ortonin IC mestaruudesta eli ei WWE mestaruudesta.(Tai en ole varma kertooko se sitä tuossa videossa, mutta tuon jälkeen kyllä.) Eli Stacy olisi tietenkin kohdannut naistenmestarin.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 09.04.2007 22:57

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
hamalainen
Viestit: 143
Liittynyt: La 26.06.2004 11:03
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hamalainen » Su 15.04.2007 15:43

Weird Al haastattelee Madonnaa. Tämä on oikeasti hyvä.
...

Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Su 15.04.2007 17:24


Avatar
Chazzy
Riku Maxima
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 24.04.2006 20:42
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Chazzy » Su 15.04.2007 19:09

Saw IIII on tulossa! Tässä traileri!


Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Su 15.04.2007 19:41

''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
bjes
Viestit: 57
Liittynyt: Pe 07.01.2005 18:58

Viesti Kirjoittaja bjes » Su 15.04.2007 20:04

Tebacka kirjoitti:Mukavaan illanviettoon..
Aika hyvä oli :lol:
argh

"On your way to nowhere
Clutching at short straws
Slip into a free fall
Sucked into nothingness"
- Suburban Tribe: Nothingness

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Su 15.04.2007 20:07

Tebacka kirjoitti:Mukavaan illanviettoon..
Arvasin..

Oikeasti, nuo on jo melko vanhoja. :roll:
hevosen k**pä

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Su 15.04.2007 20:34

Merovingi kirjoitti:
Tebacka kirjoitti:Mukavaan illanviettoon..
Arvasin..

Oikeasti, nuo on jo melko vanhoja. :roll:
Säikähdin... Mutta ei tuo ole niin paha kuin se "etsi yksi virhe näistä kuvista" ja sitten tulee ruudun täyttävä veressä oleva naama hurjalla äänellä... 8-vuotiaana kaverin kanssa se katsottiin ja toinen alkoi itkeä :D
ALL HAIL THE NEW FLESH

Vastaa Viestiin