Tirkka kirjoitti:Velocity kirjoitti:Ja btw, en pelaa tietokoneella, pelaan konsoleilla.
Tietokoneet ovat nettiä, toimistotöitä, leffoja, animointia, gfx:ää yms. varten.
Konsolit 4 gaming FTW!
Konsolit ovat kyllä yksi pahimmista turhakkeista mitä tiedän. Mihin helvettiin tarvitaan erillistä laitetta joka soveltuu pelkästään pelaamiseen, kun voisi pelata ihan sillä PC:llä joka lähes jokaisessa taloudessa joka tapauksessa on? Varsinkin kun niiden itse konsolien valmistaminen ja myyminen ei ole edes kannattavaa bisnestä.
Konsolit ovat seitsemästä syystä aivan ihania:
1. Laite on tehty pelaamiseen, ja se nostattaa jo odotuksia.
2. Konsolilla pelit myös TOIMIVAT. Esim. ei kesken session tule että "command & conquer on suorittanut laittoman toiminnon ja se suljetaan". Myöskin konsolipeleissä esim. Näytönohjain on aina tuettu, peleissä ei ole koneesta riippuvia bugeja/ruudunpäivitysongelmia. Ja tehot ovat peleihin aina optimaali-tasolla, sillä specsit ovat mitä ovat eivätkä vaihtele laidasta laitaan.
3.Ohjaimella on 2x hauskempi pelata.
4.Olohuoneessa on rento pelata, ja konsolia voi käsitellä aika vapain käsin, esim. sammuttaa konsolin virta-napista kun lopettaa session.(tosin itse aina boksissani ja Ps3:ssani menen menuun ja suljen sen sieltä ^_^) Tämä ei PC:llä ole niinkään mahdollista, ainakaan jos pysytään tavoitteessa pitää kone kunnossa eikä sekaisin.
5.Konsoli on pelilaite jolla pelataan, niin yksinkertaista. PC taas on monimutkainen. PS3 on konsoli jossa on PC-ominaisuudet ne halutessaan, mutta on silti aivan hiton helppokäyttöinen.
6.Konsoleita ei tarvitse formatoida. Konsolit eivät ole sekaisin tai hitaita. Konsolit eivät tarvitse virusturvaa, palomuuria tai mainoksenpoisto-ohjelmia.
7.Konsolit are teh best!!!1
Olkaa mitä mieltä olette, mutta minä olen tätä mieltä.