Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ke 02.06.2010 17:29

A Drummer Showing Up At The Wrong Gig

Peltien hakkaamisesta *****
Viimeksi muokannut Wankie, La 05.06.2010 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 04.06.2010 15:31

Wankie kirjoitti:A Drummer Showing Up At The Wrong Gig

Peltien hakkamisesta *****


:lol:

Varsinkin viimeiset 20 sekkaa :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » La 26.06.2010 15:19

http://www.youtube.com/watch?v=jbn3rOPm ... =topvideos

Ei tuohon voikku yhtyä, USA, USA, USA!
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
Captain Charisma
Viestit: 1011
Liittynyt: Ke 10.03.2004 15:15

Viesti Kirjoittaja Captain Charisma » La 26.06.2010 16:13

USA = maailma?

Stupid Yanks.

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » La 26.06.2010 16:21

Captain Charisma kirjoitti:USA = maailma?

Stupid Yanks.
Perus jenkki menoa :lol:
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » La 26.06.2010 16:24

http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ke 30.06.2010 19:16

"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ma 05.07.2010 10:35


Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ma 05.07.2010 11:41

Hohhoh, aika hienoa! Tuo on kyllä vittumainen soitin, harvinaisen ärsyttävä ääni lähtee. Meillä on bändikämpälläkin tuollainen ja piti ihan itse todistaa tuon ärsyttävyys.

Ja kyllähän tuollakin siis saa ihan "kunnon" äänenkin soitettua, tuossa videossa kaveri "soittaa" tuota aika paskalla tekniikalla. Pitää päristellä niinkuin torvea soittaisi. Ja saa tuolla useammankin kuin yhden äänen soitettua, ainakin puolisävel nousuja/laskuja sekä oktaavihyppyjä voi tehdä.

EDIT. Totaali repeäminen Pulp Fictionille!

EDIT nr. 2. Pistetääs kanssa omaa linkkiä, tuli vain Wankien linkistä mieleen eräs yleisesti ärsyttäväksi soittimeksi tituleerattu vekotin, nimittäin nokkahuilu. Tämän jälkeen kaikki voivatkin laittaa nokkahuilun samalle viivalle minkä tahansa soittimen kanssa.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » To 08.07.2010 23:07

If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Button
Viestit: 487
Liittynyt: Ke 26.03.2008 18:03

Viesti Kirjoittaja Button » Pe 09.07.2010 00:58

"WHAT DOES IT MEAN *crying*!?!?" Ei v***u, joku vois laskea montako orgasmia tyyppi sai. Ihan hieno luonnonilmiö, ei siinä mitään.
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » Pe 09.07.2010 11:03

Toiset saavat kiksejä huippuharvinaisista luonnonilmiöistä, toiset kahden spiidoihin pukeutuneen miehen näytellystä leikkitappelusta. Video Dartsun RAW:n katsomisesta olisi varmaan samaa kaliiberia.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Phenomdozer
Viestit: 120
Liittynyt: To 05.05.2005 16:59
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Phenomdozer » Ti 13.07.2010 16:02

Ride Through The Crossfire

Avatar
Bushmeister
Viestit: 439
Liittynyt: To 20.11.2003 17:32
Paikkakunta: katso profiilista

Viesti Kirjoittaja Bushmeister » Ke 14.07.2010 13:57

Vain henkisesti sairas ihminen uskoo markkinatalouteen.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 17.07.2010 00:10

Pistäisin tämän Paras Vitsi-topiciin, mutta kun tämä ei ole vitsi niin on pakko laittaa tänne :D
http://www.crap.fi/show/779/tag/1827
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » La 17.07.2010 01:57

Velocity kirjoitti:Pistäisin tämän Paras Vitsi-topiciin, mutta kun tämä ei ole vitsi niin on pakko laittaa tänne :D
http://www.crap.fi/show/779/tag/1827
Heimolaiset pääsevät jo 15-16 vuotiaana nauttimaan eläkettä.
Red snow, how convenient.

Avatar
Tirkka
Viestit: 1336
Liittynyt: To 24.06.2004 20:02
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » To 22.07.2010 21:42



Kaunista laulua. :') Kiitokset linkistä Repille!
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 27.07.2010 22:55

Link Of The Year

ISÄMMAAM PUOLLUSTUS ON KUNNIA ASIA
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » To 29.07.2010 22:49

Pilluralli Pro

Perus Pahvilaatikko meininkiä.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 29.07.2010 23:13

Wankie kirjoitti:Pilluralli Pro

Perus Pahvilaatikko meininkiä.
Nääähty, mutta loistava :D
Saman tekijän Teippaaja Pro ja Parkour Pro ovat myös hyviä.

Mutta nyt tuli kyllä vastaan about randomein video ikinä:


P.S Kuulostaa ihan "FUUUUCK!!" :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 30.07.2010 01:00

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200902 ... 0_ul.shtml

Joillaki käy hyvä flaksi, toisilla v***n hyvä flaksi ja joillakin taas kuolettavan hyvä flaksi :/
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 30.07.2010 16:10

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » Pe 30.07.2010 16:15



Kuunnelkaapa loppuun asti.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 30.07.2010 17:15

Kratos kirjoitti:

Kuunnelkaapa loppuun asti.
Voi PIIrkele mitä jotkut keksiikin :o
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Phenomdozer
Viestit: 120
Liittynyt: To 05.05.2005 16:59
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Phenomdozer » Pe 30.07.2010 21:55

Velocity kirjoitti:
Lisää nuita covereita löytyy "andyrehfeldt"-käyttäjältä.

Niko Bellic sen tietää kanssa
Ride Through The Crossfire

Vastaa Viestiin