Linkkejä
Viimeksi muokannut Wankie, La 05.06.2010 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- MR.Off Topic
- Viestit: 3971
- Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
- Paikkakunta: GODLAND
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
- The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- Mahti Ankka
- Viestit: 674
- Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Hohhoh, aika hienoa! Tuo on kyllä vittumainen soitin, harvinaisen ärsyttävä ääni lähtee. Meillä on bändikämpälläkin tuollainen ja piti ihan itse todistaa tuon ärsyttävyys.
Ja kyllähän tuollakin siis saa ihan "kunnon" äänenkin soitettua, tuossa videossa kaveri "soittaa" tuota aika paskalla tekniikalla. Pitää päristellä niinkuin torvea soittaisi. Ja saa tuolla useammankin kuin yhden äänen soitettua, ainakin puolisävel nousuja/laskuja sekä oktaavihyppyjä voi tehdä.
EDIT. Totaali repeäminen Pulp Fictionille!
EDIT nr. 2. Pistetääs kanssa omaa linkkiä, tuli vain Wankien linkistä mieleen eräs yleisesti ärsyttäväksi soittimeksi tituleerattu vekotin, nimittäin nokkahuilu. Tämän jälkeen kaikki voivatkin laittaa nokkahuilun samalle viivalle minkä tahansa soittimen kanssa.
Ja kyllähän tuollakin siis saa ihan "kunnon" äänenkin soitettua, tuossa videossa kaveri "soittaa" tuota aika paskalla tekniikalla. Pitää päristellä niinkuin torvea soittaisi. Ja saa tuolla useammankin kuin yhden äänen soitettua, ainakin puolisävel nousuja/laskuja sekä oktaavihyppyjä voi tehdä.
EDIT. Totaali repeäminen Pulp Fictionille!
EDIT nr. 2. Pistetääs kanssa omaa linkkiä, tuli vain Wankien linkistä mieleen eräs yleisesti ärsyttäväksi soittimeksi tituleerattu vekotin, nimittäin nokkahuilu. Tämän jälkeen kaikki voivatkin laittaa nokkahuilun samalle viivalle minkä tahansa soittimen kanssa.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
"WHAT DOES IT MEAN *crying*!?!?" Ei v***u, joku vois laskea montako orgasmia tyyppi sai. Ihan hieno luonnonilmiö, ei siinä mitään.
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
Toiset saavat kiksejä huippuharvinaisista luonnonilmiöistä, toiset kahden spiidoihin pukeutuneen miehen näytellystä leikkitappelusta. Video Dartsun RAW:n katsomisesta olisi varmaan samaa kaliiberia.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
- Phenomdozer
- Viestit: 120
- Liittynyt: To 05.05.2005 16:59
- Paikkakunta: Kuopio
- Bushmeister
- Viestit: 439
- Liittynyt: To 20.11.2003 17:32
- Paikkakunta: katso profiilista
Vastauksena edelliseen...
Meshuggahin "Chaospheren" hidden track... eli koko levy soitettuna päällekkäin
ei sovi kenellekkään.
Meshuggahin "Chaospheren" hidden track... eli koko levy soitettuna päällekkäin
ei sovi kenellekkään.
Vain henkisesti sairas ihminen uskoo markkinatalouteen.
Pistäisin tämän Paras Vitsi-topiciin, mutta kun tämä ei ole vitsi niin on pakko laittaa tänne 
http://www.crap.fi/show/779/tag/1827
http://www.crap.fi/show/779/tag/1827
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Heimolaiset pääsevät jo 15-16 vuotiaana nauttimaan eläkettä.Velocity kirjoitti:Pistäisin tämän Paras Vitsi-topiciin, mutta kun tämä ei ole vitsi niin on pakko laittaa tänne
http://www.crap.fi/show/779/tag/1827
Red snow, how convenient.
- MR.Off Topic
- Viestit: 3971
- Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
- Paikkakunta: GODLAND
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200902 ... 0_ul.shtml
Joillaki käy hyvä flaksi, toisilla v***n hyvä flaksi ja joillakin taas kuolettavan hyvä flaksi :/
Joillaki käy hyvä flaksi, toisilla v***n hyvä flaksi ja joillakin taas kuolettavan hyvä flaksi :/
- Phenomdozer
- Viestit: 120
- Liittynyt: To 05.05.2005 16:59
- Paikkakunta: Kuopio
Lisää nuita covereita löytyy "andyrehfeldt"-käyttäjältä.Velocity kirjoitti:
Niko Bellic sen tietää kanssa
Ride Through The Crossfire











