Mitäs mysteeristä tuossa on..? Rintaliivit joissa on rubikin kuutio?Kameli kirjoitti:Mysteeri. Bongasin Nygårdin sivuilta.
Linkkejä
Kyllä se mysteeri valkenee, kun pääset ensimmäistä kertaa avaamaan naisen rintaliivejä.Jers1 kirjoitti:Mitäs mysteeristä tuossa on..? Rintaliivit joissa on rubikin kuutio?Kameli kirjoitti:Mysteeri. Bongasin Nygårdin sivuilta.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
enska kirjoitti:Kyllä se mysteeri valkenee, kun pääset ensimmäistä kertaa avaamaan naisen rintaliivejä.Jers1 kirjoitti:Mitäs mysteeristä tuossa on..? Rintaliivit joissa on rubikin kuutio?Kameli kirjoitti:Mysteeri. Bongasin Nygårdin sivuilta.
Tosin rubiikin kuutio on helpompi avata.
WE BACK YA'LL?!
-
PapaShango
- Viestit: 418
- Liittynyt: Ma 22.03.2004 20:53
Se on joskus aika vaikeaa tuo naisen rintaliivien aukaiseminen siinä sählätessä, jos ei ole tullut riittävästi harjoiteltua. Varsinkin jos ne liivit pitäisi vielä avata yhdellä kädellä. Sitä tuo Rubikin kuutio tuossa yrittää kuvastaa.Jers1 kirjoitti:Pari vuotta sitten viimeksi. Saatte minut tuntemaan itseni aika tyhmäksi, kertoisitte nytKameli kirjoitti:Saatko usein turpaan koulussa?Jers1 kirjoitti:Mitäs mysteeristä tuossa on..? Rintaliivit joissa on rubikin kuutio?
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Ahaa, no jotain tämän tapaista aavistelinkin, kun sitä täällä vähän vihjaistiinTirkka kirjoitti:Se on joskus aika vaikeaa tuo naisen rintaliivien aukaiseminen siinä sählätessä, jos ei ole tullut riittävästi harjoiteltua. Varsinkin jos ne liivit pitäisi vielä avata yhdellä kädellä. Sitä tuo Rubikin kuutio tuossa yrittää kuvastaa.Jers1 kirjoitti:Pari vuotta sitten viimeksi. Saatte minut tuntemaan itseni aika tyhmäksi, kertoisitte nytKameli kirjoitti:Saatko usein turpaan koulussa?
En yhtään muista mistä tämän löysin (voi olla jopa tältä foorumilta
Edit: Aina kun en tajua jotain niin ihmiset luulevat, että viisastelen tai jotain
Viimeksi muokannut Jers1, To 07.01.2010 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We need CM Punk!
- The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Rentoa videoblogausta.
http://www.youtube.com/user/Crikez
Kaverilla ihan hauskat jutut, lepposa äänikin, radioshowkin miehellä on. Videoiden aiheena pääasiassa energiajuomatestausta sekä vitusti kaikkea muuta. Itse viihdyin tyypin videoiden äärellä. Siitä vaan katselemaan kun on tylsyyksissään ja vaikkapa muutama minuutti aikaa häärätä koneella.
http://www.youtube.com/user/Crikez
Kaverilla ihan hauskat jutut, lepposa äänikin, radioshowkin miehellä on. Videoiden aiheena pääasiassa energiajuomatestausta sekä vitusti kaikkea muuta. Itse viihdyin tyypin videoiden äärellä. Siitä vaan katselemaan kun on tylsyyksissään ja vaikkapa muutama minuutti aikaa häärätä koneella.
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
- The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Hieno (ja varsinkin erittäin hauska) biisi, myös ruotsinkielisenä versiona.The Rocker kirjoitti:Confusong eh?
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
- The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
- The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
Ääniefektit varastettu selkeesti 8-bittisestä Nintendosta. Tai muusta vastaavasta.Wankie kirjoitti:
Mitäs tähän nyt sanoisi...
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.







X 360 - Jump In.


