Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 07.01.2010 16:32

Kameli kirjoitti:Mysteeri. Bongasin Nygårdin sivuilta.
Mitäs mysteeristä tuossa on..? Rintaliivit joissa on rubikin kuutio?
We need CM Punk!

Avatar
enska
Viestit: 1721
Liittynyt: La 22.07.2006 10:48
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja enska » To 07.01.2010 16:35

Jers1 kirjoitti:
Kameli kirjoitti:Mysteeri. Bongasin Nygårdin sivuilta.
Mitäs mysteeristä tuossa on..? Rintaliivit joissa on rubikin kuutio?
Kyllä se mysteeri valkenee, kun pääset ensimmäistä kertaa avaamaan naisen rintaliivejä.

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 07.01.2010 16:39

enska kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:
Kameli kirjoitti:Mysteeri. Bongasin Nygårdin sivuilta.
Mitäs mysteeristä tuossa on..? Rintaliivit joissa on rubikin kuutio?
Kyllä se mysteeri valkenee, kun pääset ensimmäistä kertaa avaamaan naisen rintaliivejä.
8)


Tosin rubiikin kuutio on helpompi avata.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » To 07.01.2010 16:48

Jers1 kirjoitti:Mitäs mysteeristä tuossa on..? Rintaliivit joissa on rubikin kuutio?
Saatko usein turpaan koulussa?

P.S En tiedä kenelle enska kohdisti kommenttinsa, mutta nolo se oli kuitenkin.

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 07.01.2010 16:49

Kameli kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:Mitäs mysteeristä tuossa on..? Rintaliivit joissa on rubikin kuutio?
Saatko usein turpaan koulussa?
Pari vuotta sitten viimeksi. Saatte minut tuntemaan itseni aika tyhmäksi, kertoisitte nyt :cry:
We need CM Punk!

PapaShango
Viestit: 418
Liittynyt: Ma 22.03.2004 20:53

Viesti Kirjoittaja PapaShango » To 07.01.2010 16:49

Eikai nyt rintaliivejä kukaan aukaisemaan rupea kun hommiin alkaa?

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » To 07.01.2010 16:53

Totta. Itse en ainakaan yleensä jaksaa ottaa omiani.

Avatar
Smark
Viestit: 517
Liittynyt: Pe 02.01.2004 13:53
Paikkakunta: Pohjois-Vantaa

Viesti Kirjoittaja Smark » To 07.01.2010 16:54

Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?
You want the best? Here I am. Kuva

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 07.01.2010 20:05

Smark kirjoitti:Power games. POWER GAMES!

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... os=hl-ko-2
Melkein vetää vertoja Pornoa Ruotsintunnilla!!!!!1111-artikkelille.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Tirkka
Viestit: 1336
Liittynyt: To 24.06.2004 20:02
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » To 07.01.2010 21:50

Jers1 kirjoitti:
Kameli kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:Mitäs mysteeristä tuossa on..? Rintaliivit joissa on rubikin kuutio?
Saatko usein turpaan koulussa?
Pari vuotta sitten viimeksi. Saatte minut tuntemaan itseni aika tyhmäksi, kertoisitte nyt :cry:
Se on joskus aika vaikeaa tuo naisen rintaliivien aukaiseminen siinä sählätessä, jos ei ole tullut riittävästi harjoiteltua. Varsinkin jos ne liivit pitäisi vielä avata yhdellä kädellä. Sitä tuo Rubikin kuutio tuossa yrittää kuvastaa.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 07.01.2010 22:20

Tirkka kirjoitti:
Jers1 kirjoitti:
Kameli kirjoitti:Saatko usein turpaan koulussa?
Pari vuotta sitten viimeksi. Saatte minut tuntemaan itseni aika tyhmäksi, kertoisitte nyt :cry:
Se on joskus aika vaikeaa tuo naisen rintaliivien aukaiseminen siinä sählätessä, jos ei ole tullut riittävästi harjoiteltua. Varsinkin jos ne liivit pitäisi vielä avata yhdellä kädellä. Sitä tuo Rubikin kuutio tuossa yrittää kuvastaa.
Ahaa, no jotain tämän tapaista aavistelinkin, kun sitä täällä vähän vihjaistiin :D .


En yhtään muista mistä tämän löysin (voi olla jopa tältä foorumilta :D), mutta tässä Appleen kohdistuvaa Mad-TV-läppää.

Edit: Aina kun en tajua jotain niin ihmiset luulevat, että viisastelen tai jotain :?
Viimeksi muokannut Jers1, To 07.01.2010 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We need CM Punk!

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » To 07.01.2010 22:25

Jaaha, anteeksi. Luulin lerssin viisastelevan jotenkin! Vittumainen päivä ja erehdyksessä alkoi tämä pölkkypäälauta sapettaa hetkellisesti.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 08.01.2010 22:37

Omalla vastuulla :D:
****jack-blocked
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » La 09.01.2010 20:59

Black metal & KFC

Itkeäkö vai nauraa? :|
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Button
Viestit: 487
Liittynyt: Ke 26.03.2008 18:03

Viesti Kirjoittaja Button » Ma 11.01.2010 13:23

Rentoa videoblogausta.

http://www.youtube.com/user/Crikez

Kaverilla ihan hauskat jutut, lepposa äänikin, radioshowkin miehellä on. Videoiden aiheena pääasiassa energiajuomatestausta sekä vitusti kaikkea muuta. Itse viihdyin tyypin videoiden äärellä. Siitä vaan katselemaan kun on tylsyyksissään ja vaikkapa muutama minuutti aikaa häärätä koneella.
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » Ma 11.01.2010 16:10


Avatar
Button
Viestit: 487
Liittynyt: Ke 26.03.2008 18:03

Viesti Kirjoittaja Button » Ma 11.01.2010 16:16

CSI nyt on niin tylsä sarja, ettei se antsaitse edes parodiointia.
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » To 14.01.2010 01:25

"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Tirkka
Viestit: 1336
Liittynyt: To 24.06.2004 20:02
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » To 14.01.2010 02:41

The Rocker kirjoitti:Confusong eh?
Hieno (ja varsinkin erittäin hauska) biisi, myös ruotsinkielisenä versiona. :lol:
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » To 14.01.2010 03:01

Stigu

Jesus Christ

Kaksi kerralla.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » To 14.01.2010 11:55


Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 14.01.2010 19:45

http://firstpersontetris.com/

Tavallinen tetris käy tylsäksi? Kokeile First-Person-Tetristä!
We need CM Punk!

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » La 23.01.2010 14:19

http://www.dumb.com/god/index.php

Chattaa Jumalan kanssa ja pyydä syntisi anteeksi netissä!
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ma 01.02.2010 12:02



Mitäs tähän nyt sanoisi...

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ti 02.02.2010 17:54

Wankie kirjoitti:

Mitäs tähän nyt sanoisi...
Ääniefektit varastettu selkeesti 8-bittisestä Nintendosta. Tai muusta vastaavasta.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Vastaa Viestiin