Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 24.06.2008 10:57

Tuokin oli siis 2 good 2 be true.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Nickerson
Viestit: 56
Liittynyt: Ke 05.12.2007 15:05

Viesti Kirjoittaja Nickerson » Ti 24.06.2008 11:01

Uutislinkkejä:

Kuvernaattori ja Syltty samaan elokuvaan:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1547663

Nettihuutokauppaaminen mennyt uusiin svääreihin:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1548040

Muita linkkejä:

Kuntavisa:
http://kuntavisa.kunnat.net/index.php

Järjettömiä keksintöjä:
http://totallyabsurd.com

Vastine Wikiquotelle (mukana myös suomalaisia):
http://www.brainyquote.com/

Hintavertailu oluesta (mukana myös Suomi ja 202 muuta valtiota):
http://www.pintprice.com/

Sivuston nimi kertoo kaiken tarvittavan:
http://www.puppulausegeneraattori.fi/?avainsana=

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 24.06.2008 11:35

Nickersonin postissa oli hyviä linkkejä.
Kuntavisa on wanha mutta todella hyvä.

Ja tuo paskagenereaattori oli kyllä mainio:
Tilastot osoittavat, että yleisesti suositeltava toimintamalli opettaa sisäistämään peräänkuulutettua lakonisuutta.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Ti 24.06.2008 12:12

Mulla tuli kuntavisassa aika helppo kysymys: "Missä on kaikki paikkakunnat?" :DD

Otin screenshotin siitä, voisin kohta laittaa sen tänne.

Kuva
Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 24.06.2008 21:12

George Carlin, yksi maailman parhaimmista stand up -koomikoista koskaan kuoli kaksi päivää sitten sydämen vajaatoimintaan. Carlin keskittyi stand upeissaan politiikkaan, uskontoon ja tabuihin, joita hän kohteli välinpitämättömästi.

Olen tasan yhden stand upin mieheltä nähnyt ja se oli loistava. Carlinilla on mahtava tyyli. Kuten seuraava lainaus osoittaa:

If God had intended us not to masturbate he would've made our arms shorter.

Ja tässä se ainoa stand up, jonka olen häneltä nähnyt: George Carlin - Religion is Bullshit

Katsokaa ainakin ~1.20 asti. :P

R.I.P. George Carlin
hevosen k**pä

Nickerson
Viestit: 56
Liittynyt: Ke 05.12.2007 15:05

Viesti Kirjoittaja Nickerson » Pe 27.06.2008 18:42

Uutislinkkejä (osa 2)

Mike Tysonin reinkarnaatio:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200806 ... 3_ul.shtml

Näin Ruotsissa:
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... /06/667060

Taas niitä tapahtumia, jossa kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Vark ... 5237483438

Barackin MP3:sen sisältoä:
http://www.yle.fi/uutiset/pop/oikea/id94653.html

Salakuljetuksen uudet tuulahdukset:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Koka ... 5237473015

Jostain syystä tästä en osaa sanoa mitään:
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Paavi ... 5237458709

Muita linkkejä (myös osa 2):

Maailman webbikameroita:
http://www.virtuaalimatka.com/

Disney-hahmoja eri kielillä:
http://www.students.tut.fi/~eal/disney1.html

Tee oma supersankarisi:
http://www.ugo.com/channels/comics/hero ... chine2.asp

Kylttejä:
http://www.funnysign.com/default.htm

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Pe 27.06.2008 19:26

Tuosta Nickersonin nettikamera-linkistä pidin. Yllätyin kun löysin Loviisankin torin sieltä!
We need CM Punk!

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » La 28.06.2008 23:02

WE BACK YA'LL?!

Avatar
Coca
Viestit: 907
Liittynyt: La 18.08.2007 09:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Coca » Pe 04.07.2008 20:15

Jollain ollut omalla tavalla suuresti hauskaa. On muuten hemmetin hyvin tehty ja aikaa on selvästikin käytetty tunti jos toinenkin.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » La 12.07.2008 23:34

Steal everything!

Kid Rock puhuu musiikin laittomasta lataamisesta ja käyttää hyvin osuvia vertauksia. Kyllä mies sarkasmin hallitsee.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » Su 13.07.2008 10:07

Show_Stopper kirjoitti:Steal everything!

Kid Rock puhuu musiikin laittomasta lataamisesta ja käyttää hyvin osuvia vertauksia. Kyllä mies sarkasmin hallitsee.
Eipä yhtään osuvaa vertausta kyllä ollut. Kaikissa muissa tapauksissa varastettiin jotain konkreettista, eli valmis tuote on pois joltakulta. "Laittomassa" kopioinnissa on kyse kopioinnista eikä varastamisesta, eli kukaan ei todellisuudessa menetä mitään. Osuva vertaus olisi ollut se, että joka tilanteessa olisit kopioinut kohteet, eli läppärin, i-podin, toyotan ja bensan.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
The Goldberg
Viestit: 105
Liittynyt: Su 09.07.2006 16:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja The Goldberg » Su 13.07.2008 16:47

Riveni kirjoitti:Eipä yhtään osuvaa vertausta kyllä ollut. Kaikissa muissa tapauksissa varastettiin jotain konkreettista, eli valmis tuote on pois joltakulta. "Laittomassa" kopioinnissa on kyse kopioinnista eikä varastamisesta, eli kukaan ei todellisuudessa menetä mitään. Osuva vertaus olisi ollut se, että joka tilanteessa olisit kopioinut kohteet, eli läppärin, i-podin, toyotan ja bensan.
Eli hänen vittuilunsa, joka on osoitettu teineille joilla ei ole mitään käsitystä oikean ja väärän erosta, kohdistuu myös juuri sinuun...
Kun sattuu niin sattuu, kun sattuu tarpeeksi niin tottuu...

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » Su 13.07.2008 18:22

Oikeasta ja väärästä puhuttaessa piratismi on sieltä naurettavimmasta päästä. Sen niputtaminen yhteen varkauden kanssa on yhtä typerää kuin kannabiksen niputtaminen yhteen heroiinin kanssa, eli siinä ihmiset, jotka eivät tiedä asiasta mitään, pääsevät puhumaan höpöjä. Muutenkin käsitys oikeasta ja väärästä nykyisessä korporaalitalouden hallitsemassa globaalissa muutoksessa on hyvin selvästi häilyvää. Jos Kid Rockin levy maksaa kiinassa, täysin laillisena, 3 euroa ja suomessa 24, voidaan vain kysyä, onko moinen hinnoittelu oikein? Sehän vain todistaa sen, että 24 euron kiskominen kyseisestä tuotteesta on täysin perusteetonta. Tuotteiden hinnoittelu ei enää seuraakkaan luonnollisia reittejä vaan se määritellään kabineteissa. Tämän läpiajamiseksi kehitetään sellaisia järjestelmiä kuten vaikkapa DVD ja Blu-Ray levyjen maakoodaus. Tällä halutaan ylläpitää keinotekoinen, kilpailukyvytön hinta myös vauraammilla alueilla.

Vapaan kaupan periaatteen mukaan tuotteen pitäisi olla saatavilla samaan hintaan myös vauraammalla alueella. Tietenkin tuotteen hinnoitteluun pitää lisätä mukaan ns. välilliset kulut, eli rahtajien ja kauppiaiden omat palkat, mutta vapaassa kaupassa tuotteen ostaminen halvimmalta myyjältä, eli tässä tapauksessa vaikkapa kiinasta, olisi ainoa todellinen vaihtoehto. Vapaata kauppaa ei kuitenkaan esiinny mediamaailman loistavan lobbauksen ansiosta. Tämä siis on suorassa kontrastissa koko globalisaation perusideoiden kanssa. Niin, globalisaatio on siis selvästi kiva juttu yritysimperiumeille, kunhan se koskee vain yrityksiä eikä yksilöitä.

Ongelma piratismin kanssa on tietenkin myös se, että koska kyseessä ei ole konkreettinen varastaminen, niin väärin perustein oletetaan, että siihen syyllistyvä myös mukamas ostaisi kaikki lataamansa tuotteet (ylikalliilla hinnalla toki). Tämä on täysin väärä lähtökohta, sillä esimerkiksi monien aktiivisten vertaisverkkojen käyttäjien elokuva- ja musiikkiarkistot ovat niin laajat, etteivät he ikimaailmassa kykenisi hankkimaan vastaavia vanhassa muodossa.

Mutta mennäämpä taaksepäin ajassa ja mietitään, mitä C-kaseteista ja VHS-nauhoista sanottiinkaan. Aivan, silloinkin puhuttiin, kuinka oikeaa ja väärää ymmärtämättömät teinit törkeästi ryöstävät elokuvia ja musiikkia kopioimalla niitä vapaasti. Ja miten kävikään, molemmissa tapauksissa kyseisistä formaateista tuli loistavia lisätuloja mediayrityksille. Tällähetkellä on menossa samanlainen murrostila ja vastaan potkiminen on turhaa. Kehitystä ei voi pysäyttää. Ei lainsäädäntö, ei mediamainonta, ei Kid Rock, ei The Goldberg, ei kukaan.

Totuushan on se, että levymyynnistä saa elantonsa vain kaikista suurimmat artistit. Tavalliset artistit taasen saavat pääosan tuloistaan keikoilta, jonne myös warettava väestö maksaa kiltisti sisään. Ja se on se suunta, mihin musiikkibisneksen pitää alkaa suunnata. Musiikki ilmaiseksi jakoon ja voitot keikoista. Poistetaan tästä ketjusta välistä se turha vaihe, eli levy-yhtiöt.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 13.07.2008 20:58

Riveni kirjoitti:Muutenkin käsitys oikeasta ja väärästä nykyisessä korporaalitalouden hallitsemassa globaalissa muutoksessa on hyvin selvästi häilyvää.
http://www.puppulausegeneraattori.fi/
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Su 13.07.2008 23:19

Oi, Riveni ammentaa tietojaan Machetelta.
Rama Rama Ding Dong

Avatar
The Goldberg
Viestit: 105
Liittynyt: Su 09.07.2006 16:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja The Goldberg » Ti 15.07.2008 20:11


Ehkä hauskinta paskaa ikinä. :D
Kun sattuu niin sattuu, kun sattuu tarpeeksi niin tottuu...

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ke 16.07.2008 22:10

http://video.google.com/videoplay?docid ... 1421504502
Suomalainen laatuleffa. Kertoo Barrusta, joka taistelee Pritainnissa pahoja voimia vastaan.
We need CM Punk!

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » To 17.07.2008 19:12

Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 17.07.2008 19:15

KAHEN KILOS SIIKA! Menikö sillä toisella mikä sinne sormeen?
We need CM Punk!

Avatar
takaovi
Viestit: 2430
Liittynyt: Su 26.08.2007 16:17
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja takaovi » To 17.07.2008 20:06

jers1 kirjoitti:http://video.google.com/videoplay?docid ... 1421504502
Suomalainen laatuleffa. Kertoo Barrusta, joka taistelee Pritainnissa pahoja voimia vastaan.
Tää o kyl aika paha :D
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » To 17.07.2008 20:11

jers1 kirjoitti:KAHEN KILOS SIIKA! Menikö sillä toisella mikä sinne sormeen?
Veikkaisin koukkua.
Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

Avatar
Axl
Viestit: 257
Liittynyt: Su 13.01.2008 13:37
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Axl » To 17.07.2008 20:12

KAHEN KILOS SIIKA! Menikö sillä toisella mikä sinne sormeen?
No varmaa se KAHEKILOSSIIKA puras, tai sit se satutti itsensä koukkuun.

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 17.07.2008 22:33



Nuorten moderni puhekieli. Sidukkaterseihku on ihan chiiffi v***u.
We need CM Punk!

Avatar
Fortunate Son
Viestit: 33
Liittynyt: Pe 20.06.2008 01:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Fortunate Son » To 17.07.2008 23:19

Syltty vastaan Schwarzenäkkäri:



Damn, it's good.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 20.07.2008 21:00

Luulin että Maidenin konsertissa olisi ollut paljon väkeä;(kohta 0:15)

Mutta j******ta, tämä on jo epic;(video alkaa kohdassa 2:00)


Vähän sakkia. :shock:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Vastaa Viestiin