Linkkejä
-
Super-RKO!
- Viestit: 135
- Liittynyt: Ke 04.01.2006 21:44
- Miccelsson
- Viestit: 79
- Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
- Paikkakunta: Antin Nakkikioski
http://www.youtube.com/watch?v=mqgTdVuGrAQ
Äijä, jolla on yhteensä 6 sormea soittamassa kitaraa!
Äijä, jolla on yhteensä 6 sormea soittamassa kitaraa!
-
Jaffakeksi
- Viestit: 65
- Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
-
Jaffakeksi
- Viestit: 65
- Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
http://fi.celldorado.com/FI/ADS/1163427214/
Erittäin mielenkiintoinen ilmiö. Kyseessä on soittoääni, jota ei aikuisen ihmisen korvilla pitäisi kuulla. Minä kuulen sen 16-kesäisillä, mutta 30 vuotta vanhemmat vanhempani eivät sitä kuulleet. Kokeilkaa ja kertokaa kuuletteko sen, jotta voidaan selvittää missä se raja oikein menee ja onko yksilöllisiä eroja.
Erittäin mielenkiintoinen ilmiö. Kyseessä on soittoääni, jota ei aikuisen ihmisen korvilla pitäisi kuulla. Minä kuulen sen 16-kesäisillä, mutta 30 vuotta vanhemmat vanhempani eivät sitä kuulleet. Kokeilkaa ja kertokaa kuuletteko sen, jotta voidaan selvittää missä se raja oikein menee ja onko yksilöllisiä eroja.
- Mahti Ankka
- Viestit: 674
- Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Minä kuulen kuulen ensimmäiset kolme sekuntia, sitten tulee tauko ja sitten taas kuulen lopun. Liekö tuossa sitten oikeastikin tauko, sitä en tiedä...mutta ainakin nuo kolme pykälää siinä koko ajan heiluvat.finlay kirjoitti:http://fi.celldorado.com/FI/ADS/1163427214/
Erittäin mielenkiintoinen ilmiö. Kyseessä on soittoääni, jota ei aikuisen ihmisen korvilla pitäisi kuulla. Minä kuulen sen 16-kesäisillä, mutta 30 vuotta vanhemmat vanhempani eivät sitä kuulleet. Kokeilkaa ja kertokaa kuuletteko sen, jotta voidaan selvittää missä se raja oikein menee ja onko yksilöllisiä eroja.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
- Mahti Ankka
- Viestit: 674
- Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
19, joten aikuisen raja ei vielä mene tuossa. Hyrkanos ja Arse kehiin, haluamme tuloksia!finlay kirjoitti:Kyllä siinä tauko on. Olikos Ankka muuten 20? Kokeilkaapa joku noin 25-vuotias.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
-
Jaffakeksi
- Viestit: 65
- Liittynyt: La 02.09.2006 10:36
Aivan v***n rasittavaa oli, kun joku homo soitti tuota meidän koulumme käytävillä jatkuvasti - oli joka päivä korvat aivan h**vetin kipeät, kunnes joku muistaakseni sai selville, ja pieksi hänet. 
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
Joo, hyvin kuuluu. Tai vähän vaikea sanoa että kuuluu (kun se enemmänkin tuntuu), mutta kuuluupa nyt kuitenkin. Tosin 16-vuotiaana varmaan pitäisikin vielä kuulla... Tulee mieleen Beatlesin A Day in the Lifen loppu, missä Lennon soittaa koirapilliä. Se se vasta onkin ärsyttävän kuuloinen...
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
Per Skarva.erkko777 kirjoitti:http://www.sinkku.org/pornonimi
Mikä on pornonimenne minun oli muistaakseni Herkko Heppi
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Tuo on todella ärsyttävä soittoääni.Mahti Ankka kirjoitti:Minä kuulen kuulen ensimmäiset kolme sekuntia, sitten tulee tauko ja sitten taas kuulen lopun. Liekö tuossa sitten oikeastikin tauko, sitä en tiedä...mutta ainakin nuo kolme pykälää siinä koko ajan heiluvat.finlay kirjoitti:http://fi.celldorado.com/FI/ADS/1163427214/
Erittäin mielenkiintoinen ilmiö. Kyseessä on soittoääni, jota ei aikuisen ihmisen korvilla pitäisi kuulla. Minä kuulen sen 16-kesäisillä, mutta 30 vuotta vanhemmat vanhempani eivät sitä kuulleet. Kokeilkaa ja kertokaa kuuletteko sen, jotta voidaan selvittää missä se raja oikein menee ja onko yksilöllisiä eroja.
Sama minullakin. Aluksi kuuntelin hetken aikaa, ja ihmettelin WTF, mitään ei kuulunut, ja sitten laitoin sen päälle, ja kyllä kuului. Ärsyttävä ääni todellakin.Flexih kirjoitti:Tuo on todella ärsyttävä soittoääni.Mahti Ankka kirjoitti:Minä kuulen kuulen ensimmäiset kolme sekuntia, sitten tulee tauko ja sitten taas kuulen lopun. Liekö tuossa sitten oikeastikin tauko, sitä en tiedä...mutta ainakin nuo kolme pykälää siinä koko ajan heiluvat.finlay kirjoitti:http://fi.celldorado.com/FI/ADS/1163427214/
Erittäin mielenkiintoinen ilmiö. Kyseessä on soittoääni, jota ei aikuisen ihmisen korvilla pitäisi kuulla. Minä kuulen sen 16-kesäisillä, mutta 30 vuotta vanhemmat vanhempani eivät sitä kuulleet. Kokeilkaa ja kertokaa kuuletteko sen, jotta voidaan selvittää missä se raja oikein menee ja onko yksilöllisiä eroja.Korviin käy vieläkin, ja kuulen liiankin hyvin tuon..
i thank you
Kalle Kaviaari. (?)Velocity kirjoitti:Per Skarva.erkko777 kirjoitti:http://www.sinkku.org/pornonimi
Mikä on pornonimenne minun oli muistaakseni Herkko Heppi
i thank you









