Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Super-RKO!
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 04.01.2006 21:44

Viesti Kirjoittaja Super-RKO! » Su 15.07.2007 22:03

http://www.youtube.com/watch?v=UTIm4Jh17vs

Siinä taas Olli Hokkanen Remixejä, mutta tälle jopa repeilin. Taitavasti ollaan muokattu
Are you beyond good and evil?- John Morrison

8) <- Vuoden raiskaus

Avatar
Miccelsson
Viestit: 79
Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
Paikkakunta: Antin Nakkikioski

Viesti Kirjoittaja Miccelsson » Su 15.07.2007 22:32

Merovigi kirjoitti:Miksi WWE:ssä ei ole tuollaisia Extreme Otteluita?
Ei tuo ollut mitään. Kyseisessä painipromootiossa DDT(?):ssä käydään myös hurja Office Deathmatch! :twisted:
Wayne Bernard #14
Davidson University


How about that

Avatar
Ana
Viestit: 63
Liittynyt: Ti 01.08.2006 19:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ana » Ti 17.07.2007 15:13

...Damn...

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » To 19.07.2007 21:15

http://www.youtube.com/watch?v=mqgTdVuGrAQ
Äijä, jolla on yhteensä 6 sormea soittamassa kitaraa!
Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Su 22.07.2007 15:18

''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Su 22.07.2007 16:51

Foley on äijä. :lol:
WTF? :shock:
Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 23.07.2007 17:40

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » To 26.07.2007 16:31

Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
finlay
Viestit: 255
Liittynyt: La 25.03.2006 12:44
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja finlay » Pe 27.07.2007 17:17

http://fi.celldorado.com/FI/ADS/1163427214/

Erittäin mielenkiintoinen ilmiö. Kyseessä on soittoääni, jota ei aikuisen ihmisen korvilla pitäisi kuulla. Minä kuulen sen 16-kesäisillä, mutta 30 vuotta vanhemmat vanhempani eivät sitä kuulleet. Kokeilkaa ja kertokaa kuuletteko sen, jotta voidaan selvittää missä se raja oikein menee ja onko yksilöllisiä eroja.

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Pe 27.07.2007 17:22

finlay kirjoitti:http://fi.celldorado.com/FI/ADS/1163427214/

Erittäin mielenkiintoinen ilmiö. Kyseessä on soittoääni, jota ei aikuisen ihmisen korvilla pitäisi kuulla. Minä kuulen sen 16-kesäisillä, mutta 30 vuotta vanhemmat vanhempani eivät sitä kuulleet. Kokeilkaa ja kertokaa kuuletteko sen, jotta voidaan selvittää missä se raja oikein menee ja onko yksilöllisiä eroja.
Minä kuulen kuulen ensimmäiset kolme sekuntia, sitten tulee tauko ja sitten taas kuulen lopun. Liekö tuossa sitten oikeastikin tauko, sitä en tiedä...mutta ainakin nuo kolme pykälää siinä koko ajan heiluvat.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
finlay
Viestit: 255
Liittynyt: La 25.03.2006 12:44
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja finlay » Pe 27.07.2007 17:31

Kyllä siinä tauko on. Olikos Ankka muuten 20? Kokeilkaapa joku noin 25-vuotias.

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Pe 27.07.2007 17:35

finlay kirjoitti:Kyllä siinä tauko on. Olikos Ankka muuten 20? Kokeilkaapa joku noin 25-vuotias.
19, joten aikuisen raja ei vielä mene tuossa. Hyrkanos ja Arse kehiin, haluamme tuloksia!
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 27.07.2007 20:45

Tuo on kyllä aika friikki soittari.
Pirun ärsyttävän kuuloinen korvissa. Tuntuu vieläkin, vaikka joku 1min sitten kuuntelin sen.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Pe 27.07.2007 21:24

Velocity kirjoitti:Pirun ärsyttävän kuuloinen korvissa. Tuntuu vieläkin, vaikka joku 1min sitten kuuntelin sen.
Totta, minulla meni puoli tuntia, kunnes korviin ei sattunut enään.
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Pe 27.07.2007 21:26

Lataan tuon kännykkään ja pidän kännykässä äänet päällä tunnin aikana eikä opettajat kuule mitään. :D
Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Pe 27.07.2007 21:37

Aivan v***n rasittavaa oli, kun joku homo soitti tuota meidän koulumme käytävillä jatkuvasti - oli joka päivä korvat aivan h**vetin kipeät, kunnes joku muistaakseni sai selville, ja pieksi hänet. :D
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Pe 27.07.2007 21:39

Joo, hyvin kuuluu. Tai vähän vaikea sanoa että kuuluu (kun se enemmänkin tuntuu), mutta kuuluupa nyt kuitenkin. Tosin 16-vuotiaana varmaan pitäisikin vielä kuulla... Tulee mieleen Beatlesin A Day in the Lifen loppu, missä Lennon soittaa koirapilliä. Se se vasta onkin ärsyttävän kuuloinen...
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Su 29.07.2007 13:17

Itsellänikin kuuluu, mutta yhdellä 16-vuotiaalla kaverillani ei kuulunut. Hän on tosin tyttö, joten vaikuttaakohan se jtn?
Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Ma 30.07.2007 12:33

http://www.sinkku.org/pornonimi

Mikä on pornonimenne minun oli muistaakseni Herkko Heppi :lol:
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 30.07.2007 12:45

erkko777 kirjoitti:http://www.sinkku.org/pornonimi

Mikä on pornonimenne minun oli muistaakseni Herkko Heppi :lol:
Per Skarva. 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Flexih
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 26.06.2007 22:55

Viesti Kirjoittaja Flexih » Ma 30.07.2007 12:55

Mahti Ankka kirjoitti:
finlay kirjoitti:http://fi.celldorado.com/FI/ADS/1163427214/

Erittäin mielenkiintoinen ilmiö. Kyseessä on soittoääni, jota ei aikuisen ihmisen korvilla pitäisi kuulla. Minä kuulen sen 16-kesäisillä, mutta 30 vuotta vanhemmat vanhempani eivät sitä kuulleet. Kokeilkaa ja kertokaa kuuletteko sen, jotta voidaan selvittää missä se raja oikein menee ja onko yksilöllisiä eroja.
Minä kuulen kuulen ensimmäiset kolme sekuntia, sitten tulee tauko ja sitten taas kuulen lopun. Liekö tuossa sitten oikeastikin tauko, sitä en tiedä...mutta ainakin nuo kolme pykälää siinä koko ajan heiluvat.
Tuo on todella ärsyttävä soittoääni. :evil: Korviin käy vieläkin, ja kuulen liiankin hyvin tuon..

Avatar
Markka
Viestit: 283
Liittynyt: To 14.12.2006 18:27
Paikkakunta: on the road

Viesti Kirjoittaja Markka » Ma 30.07.2007 13:54

Flexih kirjoitti:
Mahti Ankka kirjoitti:
finlay kirjoitti:http://fi.celldorado.com/FI/ADS/1163427214/

Erittäin mielenkiintoinen ilmiö. Kyseessä on soittoääni, jota ei aikuisen ihmisen korvilla pitäisi kuulla. Minä kuulen sen 16-kesäisillä, mutta 30 vuotta vanhemmat vanhempani eivät sitä kuulleet. Kokeilkaa ja kertokaa kuuletteko sen, jotta voidaan selvittää missä se raja oikein menee ja onko yksilöllisiä eroja.
Minä kuulen kuulen ensimmäiset kolme sekuntia, sitten tulee tauko ja sitten taas kuulen lopun. Liekö tuossa sitten oikeastikin tauko, sitä en tiedä...mutta ainakin nuo kolme pykälää siinä koko ajan heiluvat.
Tuo on todella ärsyttävä soittoääni. :evil: Korviin käy vieläkin, ja kuulen liiankin hyvin tuon..
Sama minullakin. Aluksi kuuntelin hetken aikaa, ja ihmettelin WTF, mitään ei kuulunut, ja sitten laitoin sen päälle, ja kyllä kuului. Ärsyttävä ääni todellakin.
i thank you

Avatar
Markka
Viestit: 283
Liittynyt: To 14.12.2006 18:27
Paikkakunta: on the road

Viesti Kirjoittaja Markka » Ma 30.07.2007 13:57

Velocity kirjoitti:
erkko777 kirjoitti:http://www.sinkku.org/pornonimi

Mikä on pornonimenne minun oli muistaakseni Herkko Heppi :lol:
Per Skarva. 8)
Kalle Kaviaari. (?) 8)
i thank you

Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Ma 30.07.2007 14:30

Esa Nahka. :lol:

Panu5
Viestit: 1059
Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ma 30.07.2007 14:36

Hehee, Gunnar Gayporn.

Vastaa Viestiin