The Rocker kirjoitti:Witcher 3 saattaa olla paras peli mitä olen ikinä pelannut.
Wanhus kirjoitti:Sama, Witcher 3 on paras peli mitä on tähän päivään mennessä pelattu..
Huh! Witcher 3 on kyllä todella hyvä, mutta itse laittaisin helposti sen edelle mm. Mass Effectit, Star Control II:n, Jagged Alliancet, Master of Orionit, Alpha Centaurin, Crusader Kingsit, Demon's/Dark Soulsit, Kotorit, Tie Fighterin, QFG:t, useimmat XCOMit ja, ja.. noh, ei siis mahtuisi millään Witcher 3 omaan top kymppiin. Eiköhän se viime vuoden paras peli silti ole. Vielekään en ole sitä läpi pelannut, koska into tyssäsi Skelligen saarilla. Tavoitteena silti vetää peli läpi tämän vuoden aikana..
Final Fantasyistä vielä sana tai pari. Seiska oli ensimmäinen sarjan peleistä johon koskin ja jonka pelasin läpi, joten remake on kiinnostava. Episodityyli on todellakin pelkkää rahastusta ja ehkä juuri tuosta syystä taidan jättää pelin väliin siihen asti, kunnes jokainen episodi on julkaistu ja kokonaispaketin saa asianmukaiseen hintaan. Kasin olen pelannut myös läpi toisella yrityksellä, koska ensimmäinen tyssäsi siihen, että viimeisen pomon kohdalla tuli auttamattomasti turpaan, koska en ollut grindannut ukkoja juuri ollenkaan. Eka kerta toki hajotti, mutta uusi alku, 10 tuntia enemmän grindiä ekaan yritykseen verrattuna ja Ultimecia tippui ykkösellä. Myöhemmin ysissä iski sama ongelma viimeisessä bossissa, mutta sitä en jaksanut aloittaa uudelleen alusta. Kymppiä tuli väännettyä aika pitkälle myös, mutta kiinnostus loppui kesken, koska kyseisessä pelissä piti omasta mielestä grindata jopa ysiäkin enemmän. Sen jälkeen en ole Final Fantasyihin koskenut, mutta katsotaan nyt tuo seiskan remake, kunhan saavat sen
kokonaan valmiiksi.