Top-listat
- The Rocker
Top-listat
Elikkäs... Koska joka aiheelle ei viitsi perustaa erillistä Top 25 listaa niin tänne voi postata vaikka Top10 näyttelijät, levyt, elokuvat, tissit, kirjat jne. listoja. Eli aihe on vapaa kunhan pistät tänne jonkun listauksen. Tyyli on vapaa ja niin myös aihekin. Painilistoille lienee oma aihe joten tänne ei painiin liittyviä listoja.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Re: Top-listat
En tiedä miksi, mutta pidän listoista ja etenkin jos pääsen itse tekemään. Mikään ei anna niin suurta nautintoa (paitsi se) kun nähdä oma listaus jostain asiasta valmiina. Kumminkin luonteeltani olen sellainen, että pyrin listoissani täydellisyyteen ja siksi niiden teko onkin lähes mahdotonta. Olen ihminen joka viipyy helposti 15 minuuttia karkkihyllyllä, koska en osaa päättää. Esimerkiksi, haluaisin listata mielestäni kaikkien aikojen parhaat painijat, eri kategorioittain (mikkityöskentely, painitaidot...) mutta se on ihan mahdotonta päättää. Tiedän kyllä tarkkaan mistä pidän ja mistä en, mutta asiat mistä pidän, on vaikea pistää järjestykseen.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
- The Rocker
Re: Top-listat
No joo tuo on kyllä aika vaikeaa touhua. Siksi sitä ei niin vakavasti kannata ottaakaan vaan vetää silleen sopivasti huumorilla.kossi5 kirjoitti:En tiedä miksi, mutta pidän listoista ja etenkin jos pääsen itse tekemään. Mikään ei anna niin suurta nautintoa (paitsi se) kun nähdä oma listaus jostain asiasta valmiina. Kumminkin luonteeltani olen sellainen, että pyrin listoissani täydellisyyteen ja siksi niiden teko onkin lähes mahdotonta. Olen ihminen joka viipyy helposti 15 minuuttia karkkihyllyllä, koska en osaa päättää. Esimerkiksi, haluaisin listata mielestäni kaikkien aikojen parhaat painijat, eri kategorioittain (mikkityöskentely, painitaidot...) mutta se on ihan mahdotonta päättää. Tiedän kyllä tarkkaan mistä pidän ja mistä en, mutta asiat mistä pidän, on vaikea pistää järjestykseen.
"The only time success comes before work is in the dictionary."