Melkein sukua julkkikselle
Re: Melkein sukua julkkikselle
Olin tuossa äsken paikallisessa Citymarketissa ostoksilla ja kassalla sitten edessäni seisoi entinen jalkapalloilija Atik Ismail. Onhan se minunkin tiedossa jo pitempään ollut, että kyseinen mies samassa kaupungissa nykyään asuu kuin minäkin, mutta ei noita vähänkään julkkis-statuksella olevia ihmisiä hirveästi täällä päin ole pyörinyt.
Atikista tuli mieleen, että faijani on joskus nuoruudessaan liftannut kyydin Iisalmesta oliohan Ouluun juuri Suomeen pelaamaan tulleelta Euro-Keke Armstrongilta. Eli oon melkein ku Keken poika.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
-
Show_Stopper
Itselleni jotenkin ihan outoa tämä Atikin julkkisstatus, muutenkin jalkapallon ollen itselleni aika olematon juttu (mut olihan EM 2004 kovin juttu ikinä sinä kesänä). Nimittäin, äijähän valmentaa ei enää kovin läheisten kavereideni futisjoukkuetta tuolla kotinurkilla. Lukiossa Atikista puhuttiin kuin kenestä tahansa frendista joka heitti jonkun hauskan jutun ja facebookissa tyypin kommentointia tuli tahattomasti seurattua.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Kirjaimellisesti lähes törmäsin tänään Nato-Faijaan Motonetissä. Tai se oikeastaan muhun.
- Edgefan100397
Reetu istu käytävän toisella puolella, kun tänään tulin junalla Joensuusta Helsinkiin. 
Viina on viisasten juoma
-
Show_Stopper
Työssäoppimista muutama päivä takana ja vasta eilen älysin että oon hengannu sen koko ajan samassa tilassa yhden Turmion Kätilön, alaspäin-ristimänimeltään Spellgothin kanssa. Ihan vastakkaisilla koneilla työskentelemme. En mä nyt mikään fani ole mut siistiä. Vielä oon kuitenkin pidättäytyny päin naamaa markittamisesta, se pitää tehdä oikeessa tilanteessa, vähän vittuillen.
Profiloinnin tuloksena oon myös melkein varma että joku näistä herrasmiehistä on alerttilainen ja tunnistaa mut hep nyt.
Profiloinnin tuloksena oon myös melkein varma että joku näistä herrasmiehistä on alerttilainen ja tunnistaa mut hep nyt.
Itsehän näin Montussa männäviikolla kun OG Ikonen otti painimatsia jonkun "truupunkpunk" - miehen kanssa.
\____0___/
- Phenomenon
Näin Darran joskus baarissa (2009-2011) Lohjalla. Yksin laahustamassa. 
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
On seki jännä ku pääsi vaginamehujen makuun ni heti katosPhenomenon kirjoitti:Näin Darran joskus baarissa (2009-2011) Lohjalla. Yksin laahustamassa.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Phenomenon
Darra tykkää halia? Kummallista tietty on, että lopettaa suhteen takia kaiken muun. En ole koskaan ymmärtänyt takertujia. Voiko suhde toimia jos ihan kaikki tehdään yhdessä? Eikö yhtään pitkästytä? Veikkaan, että Darien käy jopa samassa työssä/koulussa kuin tyttöystävänsä.. 
Kysymykset olivat yleisiä eivätkä pelkästään suunnattuja Darienille.
Kysymykset olivat yleisiä eivätkä pelkästään suunnattuja Darienille.
Phe-no se on, sai hän suosion
Näin juuri Heath Slaterin (ylipainoisen) kaksoisolennon. 
Se oli Tommi Läntinen.
Minä olen nähnyt saman hepun Turkuhallissa, ja kaverini oli aivan samaa mieltä.enska kirjoitti:Näin juuri Heath Slaterin (ylipainoisen) kaksoisolennon.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Tämä rokkari tallusteli Tampereella, mutta voihan kyseessä silti olla sama olento.eCiuj kirjoitti:Minä olen nähnyt saman hepun Turkuhallissa, ja kaverini oli aivan samaa mieltä.enska kirjoitti:Näin juuri Heath Slaterin (ylipainoisen) kaksoisolennon.
- Darien Fawks
Olin eilen Elämä lapselle -konsertissa pressin ominaisuudessa. Haastattelin videolle Kliffiä, Pete Parkkosta, Stina Girsiä, Haloo Helsinkiä, Kristiina Wheeleriä ja Benjaminia.
Lisäksi otin tällaisen epäammattimaisen fanboy-kuvan muuan Robbarin kanssa...

Lisäksi otin tällaisen epäammattimaisen fanboy-kuvan muuan Robbarin kanssa...

-
Show_Stopper
Kävelin tänään(kin) Hämeenkatua ja siinä varrella seisoi Salkkari-Ismo. Vielä se on joku kulttihahmo?
\____0___/
En valitettavasti voi kertoa sijaintia, mutta töissä kävelin katua Helsingissä ja silmiini pisti että ompa huonokuntoisen näköinen tyyppi joka kävelee vastaan. Kohdalla huomasin että Juha Veijonen. Ei ollut ensimmäisen kerta kun näen hänet ihan naamat. Samana iltana, suurinpiirtein samassa paikassa tuli vastaan nuorisoporukka jotka pitivät kovaa ääntä, sitten yksi heistä huutaa kovaan ääneen "GRILLI OIS v***n JEES" ja tajusin heti että nyt on tutun kuuloinen ääni. Salkkareiden Tale, kännissä kuin käki.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
Ite näin kesällä -13 Tampereella Talen baarissa, jotn tosi älykästä se vielä kysyki multa, en vaan muista mitä. Ois tienny sillon että se oli vielä alaikänen ni ois vittuillakseen voinu käydä narauttamassa sen ;Dkossi5 kirjoitti:Samana iltana, suurinpiirtein samassa paikassa tuli vastaan nuorisoporukka jotka pitivät kovaa ääntä, sitten yksi heistä huutaa kovaan ääneen "GRILLI OIS v***n JEES" ja tajusin heti että nyt on tutun kuuloinen ääni. Salkkareiden Tale, kännissä kuin käki.
It's clobberin' time
Tampereen rautatieaseman ovissa tuli vastaan aivan Jimmy Jacobsin näköinen (siltä sotkuisimpien pitkien hiusten ajalta) äijä kahden Alkon kassin kanssa ja aivan pätkässä.
-
Show_Stopper
Haloo Helsinkin Elli oli viettämässä uutta vuottaan Kaijakassa. p**ka mesta.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Suomen ja maailman kaikkien aikojen paras ja etenkin karismaattisin jalkapallovalmentaja Keith "Keke" Armstrong käveli vastaan Kuopiossa Pitkälahden ABC:llä.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Faija on joskus liftannu siltä kyydin, sillon kun se oli just tullu Suomeen pelaamaan. Eli mä oon käytännössä Keken poika.DeadManWalking kirjoitti:Suomen ja maailman kaikkien aikojen paras ja etenkin karismaattisin jalkapallovalmentaja Keith "Keke" Armstrong käveli vastaan Kuopiossa Pitkälahden ABC:llä.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Uskoisin paremmin jos sun mutsi olisi liftannut sen kyydin.Dorian kirjoitti:Faija on joskus liftannu siltä kyydin, sillon kun se oli just tullu Suomeen pelaamaan. Eli mä oon käytännössä Keken poika.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.