RIP Tito Vilanova.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ancer.html
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.

Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Syöpä ei kysele. Richard Burns ajoi rallia vielä vuonna 2003 ja kuoli paria vuotta myöhemmin aivokasvaimeen. Vittumainen sairaus.takaovi kirjoitti:Kaveri herranjumala valmensi vielä viime kaudella Barcelonaa! RIP Tito.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.

No ei hemmetti. Just katoin pari päivää sitten että onpa jäbä vielä elossa ja kunnioitettavassa iässä.Phenomenon kirjoitti:Ruma. RIP. 98v, kunnioitettava ikä.![]()
Painu vittuun, nörtti.The Rocker kirjoitti:Mun Cannibal Corpse hupparin vetoketju hajosiR.I.P.

Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Tuo mainitsemasi Wikipedia ainakin väittää että mies oli hyökkääjä. Tosin, Di Stefanon peliuran aikaan ei tainnut erikseen olla esim. hyökkääjiä ja keskikentäpelaajia, vaan 10 kenttäpelaajaa muodosti kaksi linjaa joista viisi puolusti ja viisi hyökkäsi. Tämäkin muuten sieltä Wikipediasta.Phenomenon kirjoitti:Ja oli keskikenttäpelaaja, ei hyökkääjä.
Raja voi olla häilyvä puolustelun, ymmärryksen ja rationalisoinnin välillä siinä vaiheessa, kun pakasta löytyy mielenterveys- ja aineongelmia. Kaikki tekijät on otettava huomioon. Ikoninen miljonääri vie itseltään hengen jättäen rakastavan perheen suremaan - että miten raukkamaisen itsekäs teko, sillähän oli kaikki paremmin kuin kellään meistä! Lopulta kukaan ei kuitenkaan voi tietää mitä hänen päässään oikeasti tapahtui. Mieli voi olla niin paha kaaos, että se on vain pakko sammuttaa.ViiZei kirjoitti:Idiootit keltaisten lehden kommentoijat taas vauhdissa. Pöljempää tuskin onkaan, kuin itsemurhan (kantaaottamatta siihen, tekikö vai ei) puolustelu.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Meidän suvussa on ollut poikkeuksellisen paljon itsemurhia/yrityksiä, joten itse pidän tapaa lähteä erittäin säälittävänä ja raukkamaisena tapana lähteä.Show_Stopper kirjoitti:
Raja voi olla häilyvä puolustelun, ymmärryksen ja rationalisoinnin välillä siinä vaiheessa, kun pakasta löytyy mielenterveys- ja aineongelmia. Kaikki tekijät on otettava huomioon. Ikoninen miljonääri vie itseltään hengen jättäen rakastavan perheen suremaan - että miten raukkamaisen itsekäs teko, sillähän oli kaikki paremmin kuin kellään meistä! Lopulta kukaan ei kuitenkaan voi tietää mitä hänen päässään oikeasti tapahtui. Mieli voi olla niin paha kaaos, että se on vain pakko sammuttaa.
Mutta onko kyseessä oikeasti oma elämäsi jos et voi itse päättää milloin Se päättyy?ViiZei kirjoitti:Meidän suvussa on ollut poikkeuksellisen paljon itsemurhia/yrityksiä, joten itse pidän tapaa lähteä erittäin säälittävänä ja raukkamaisena tapana lähteä.Show_Stopper kirjoitti:
Raja voi olla häilyvä puolustelun, ymmärryksen ja rationalisoinnin välillä siinä vaiheessa, kun pakasta löytyy mielenterveys- ja aineongelmia. Kaikki tekijät on otettava huomioon. Ikoninen miljonääri vie itseltään hengen jättäen rakastavan perheen suremaan - että miten raukkamaisen itsekäs teko, sillähän oli kaikki paremmin kuin kellään meistä! Lopulta kukaan ei kuitenkaan voi tietää mitä hänen päässään oikeasti tapahtui. Mieli voi olla niin paha kaaos, että se on vain pakko sammuttaa.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.