Olympiakiekko-kisa
Re: Olympiakiekko-kisa
Suomi - USA 1 (2-1)
Kanada - Ruotsi 1 (3-1)
Kanada - Ruotsi 1 (3-1)
Olisi näköjään voinut veikata huonomminkin nuo mitalisijoitukset. Ehtiipä se vielä kusta.
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
Make wrestlingalert rage again
Suomi - USA 1 (4-2)
Kanada - Ruotsi 2 (3-4)
Kanada - Ruotsi 2 (3-4)
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
Suomi - USA X (2-2)
Kanada - Ruotsi 1 (3-2)
Kanada - Ruotsi 1 (3-2)
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Kanada-Ruotsi 2 (2-3)
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Jokaisen jääkiekkofanin orgastinen spektaakkeli on nyt ohi. Muutama viikko tykitetty ja kaulaan jäi Suomen osalta pronssi, joka on loistava saavutus.
Kisojen alussa startattiin kisa, jossa haettiin voittajia sekä oikeita tuloksia. Bonuksena veikattiin, että miltä näyttää, kun kisat ovat ohi. Veikattavana oli pistepörssin voitto, jota ketään ei saanut oikein. Veikattavana oli myös maalipörssin voitto, jota myöskään ketään ei napannut oikein. Sen sijaan veikattaneena olleet mitallisijoitukset ja leijonien pistepörssit osuivat paremmin. Lopulta kisa ratkesikin näihin bonuksiin.
Voittajaksi selvityi lopulta: RAVENWOOD!!!
Dorian hallitsi lähes koko kisan. Muutama nimi roikkui kannoilla kierroksesta toiseen ja huima lopetus nähtiin, kun Ravenwood pamautti viimeisellä kierroksella ohi. Voittajasta yhden pisteen päähän jäivät The Rocker ja Borga. Dorian sijoittui lopulta neljänneksi , tai kolmanneksi jos toinen sija jaetaan. Dorianin ja Ravenwoodin ero vain kaksi pistettä.
Lopullinen tulostaulukko:
Ravenwood 34
The Rocker 33
Borga 33
Dorian 32
Takaovi 32
ViiZei 26
Griffin 26
BustUout 25
Krizski 24
DMW 23
Merovingi 22
Stefa 22
Sipsu 16
Nyt on aika teidän osallistujien antaa niin risut, kuin ruusutkin. Kommentit otetaan vastaan oli ne sitten negatiivisiä tai positiivisia. Itse kiitän järjestäjänä osallistumisesta. Jos koitte, että otetaan joskus uusiksi niin lupaan, että MM-kisoista voin vetää samanlaisen. Tottakai siis siinä tapauksessa, jos mielenkiintoa ja osallistujia on. Suuret onnittelut vielä Ravenwoodille
Laitahan yksityisviestillä tietoja, johon voittopotti maksetaan.
Kisojen alussa startattiin kisa, jossa haettiin voittajia sekä oikeita tuloksia. Bonuksena veikattiin, että miltä näyttää, kun kisat ovat ohi. Veikattavana oli pistepörssin voitto, jota ketään ei saanut oikein. Veikattavana oli myös maalipörssin voitto, jota myöskään ketään ei napannut oikein. Sen sijaan veikattaneena olleet mitallisijoitukset ja leijonien pistepörssit osuivat paremmin. Lopulta kisa ratkesikin näihin bonuksiin.
Voittajaksi selvityi lopulta: RAVENWOOD!!!
Dorian hallitsi lähes koko kisan. Muutama nimi roikkui kannoilla kierroksesta toiseen ja huima lopetus nähtiin, kun Ravenwood pamautti viimeisellä kierroksella ohi. Voittajasta yhden pisteen päähän jäivät The Rocker ja Borga. Dorian sijoittui lopulta neljänneksi , tai kolmanneksi jos toinen sija jaetaan. Dorianin ja Ravenwoodin ero vain kaksi pistettä.
Lopullinen tulostaulukko:
Ravenwood 34
The Rocker 33
Borga 33
Dorian 32
Takaovi 32
ViiZei 26
Griffin 26
BustUout 25
Krizski 24
DMW 23
Merovingi 22
Stefa 22
Sipsu 16
Nyt on aika teidän osallistujien antaa niin risut, kuin ruusutkin. Kommentit otetaan vastaan oli ne sitten negatiivisiä tai positiivisia. Itse kiitän järjestäjänä osallistumisesta. Jos koitte, että otetaan joskus uusiksi niin lupaan, että MM-kisoista voin vetää samanlaisen. Tottakai siis siinä tapauksessa, jos mielenkiintoa ja osallistujia on. Suuret onnittelut vielä Ravenwoodille
Alusta alkaen piikkipaikalla ja sitten vikalla kierroksella pari pummia ja "hyvä neljäs sija". Ihan siis suomalainen olympiasuoritus 
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Odotellaan B-näytteitä. Minulle on kerrottu.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Kylläpä meni lopulta tiukaksi. Vähän jäi kaivelemaan, että Barkovin kisat jäi kesken jo alussa ja sen mukana mahdolliset pisteet siitä kategoriasta. No pienestä se oli kiinni. Onnittelut Rawenwoodille, joka sieltä takaa sitten lopulta tuli ja korjasi koko potin
Hyvä skaba oli
Hyvä skaba oli
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Perkule oli lähellä! Ei tullut tosin yllätyksenä.
MM-kisoissa uudestaan, jokainen osallistuja laittaa 5e pottiin, winner takes all?
MM-kisoissa uudestaan, jokainen osallistuja laittaa 5e pottiin, winner takes all?
Esimerkiksi näin. Itse voin jälleen asettaa sen muutaman kympin. Tässä tapauksessa saataisiin potti vaikka kahdelle. Esim. 1. Sijalle 70% potista ja 2. Sijalle 30%.Borga kirjoitti:Perkule oli lähellä! Ei tullut tosin yllätyksenä.
Tämähän meni mukavasti vaikken jääkiekosta mitään tiedäkään. En ole vuoden 2011 MM-kisojen jälkeen tainnut katsoa minuuttiakaan jääkiekkoa ennen näitä Olympialaisia.
Griffin voi laittaa voittopotin vaikka hyväntekeväisyyteen tai ostaa itelleen jotain kivaa.

Griffin voi laittaa voittopotin vaikka hyväntekeväisyyteen tai ostaa itelleen jotain kivaa.
Moraalisena voittajana (Ravenwood kirjoitti:Griffin voi laittaa voittopotin vaikka hyväntekeväisyyteen tai ostaa itelleen jotain kivaa.
- Phenomenon
DMW... mikä se sellanen asiantuntija on joka ei tiedä mistään mitään?
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
- DeadManWalking
Phenomenon kirjoitti:DMW... mikä se sellanen asiantuntija on joka ei tiedä mistään mitään?

Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Tuon tittelinhän vois laittaa nyt mulle.
- DeadManWalking
Korjattu'dRavenwood kirjoitti:WrestlingAlertin johtava jääkiekkoarvaaja
- The Rocker
Ei kai tässä tullut todistetuksi kuin se että DMW:n ei kannata laittaa rahaansa uhkapeleihin.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- DeadManWalking
Jep. Oikeastaan tämä on aika hyvin linjassa sen kanssa, että edellisestä pitkävetovoitostakin on aikaa sellaiset reilut kaksi vuotta.The Rocker kirjoitti:Ei kai tässä tullut todistetuksi kuin se että DMW:n ei kannata laittaa rahaansa uhkapeleihin.