Mitä fedejä ja ohjelmia katselet tällä hetkellä?

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
PhD of Thuganomics

Mitä fedejä ja ohjelmia katselet tällä hetkellä?

Viesti Kirjoittaja PhD of Thuganomics » To 10.11.2011 15:11

Koska moni katselee varmaan WWE:tä, mutta varmastikin myös 'ei-WWE:tä' :mrgreen: , niin ajattelin tunkea rihman tälle alueelle. Saa myös ilmoitella, jos on lopettanut jonkin feden/ohjelman katsomisen jostain syystä. Nopea kommentointi sallittua. :)

WWE - RAW: En jaksa enää katsella, ohjelma on ollut 'huonolla tavalla huono' jo tovin ja main eventit aina tylsiä imo (=lue: Super Cena) Seuraan kuitenkin uutisointia & re-cappejä podcasteistä yms.

WWE- Smäkkis: Vähemmän sekava, kuin RAW, joten seuraan. Hiukan hit and miss, joskus tylsä, joskus jopa loistava.

WWE NXT/Superstars jne: aina silloin tällöin, ja näissä mielestäni jopa siedettävä selostus

Florida Championship Wrestling-hyvin harvoin, mutta aina kun on jotain hypetyksen arvoista (kuten CM Punk & Moxley.

iMPACT Wrestling- 'hyvällä tavalla huono', eli seuraan viikottain, TNA ei muutenkaan ole niin overexposured, etteikö kestäisi katsoa kerran viikossa.

Ring of Honor Sinclairilla: Ihan ok, mutta jotenkin ehkä pikkaisen tylsäkin verrattuna ROH:in aikaisempiin vuosiin. Tuotantoarvot parantuneet imo 4.stä episoodista eteenpäin. Tähtipotentiaalia löytyy, mutta näitä hahmoja ei olla vielä keritty rakentamaan tarpeeksi. Saattaa olla, etten jaksa seurata enää kauaa.

Pro Wrestling NOAH:in lähetykset: eeppisä lähetyksiä ja matseja, isoja tähtiä ja legendoja. Matseille kunnolla aikaa, eli n.15-20min/matsi.Workrate näissä kiitettävä ja selostus ei ainakaan pilaa katselukokemusta.

NJPW: Parhaat tuotantoarvot, ja samat muut, mitä NOAH:illa. Mukavasti myös tunnettuja jenkkipainijoita joka showssa. Jos en markittaisi NOAH:in Kenta Kobashia niin paljon, niin NJPW:n lähetykset olisivat ykkösenä koko tällä listalla.

AJPW: silloin tällöin. Tuotantoarvot kehnohkot imo.

Taijirin SMASH-promootio: silloin tällöin, lähinnä Starbuckin ja naisdivarin takia

Mitä ajattelin ruveta seuraamaan, niin on Dragon Gate USA: olen kuullut hypetystä nyt viime aikoina tuolta promootiolta, ja ajattelin tsekata.
------------------------------------------------------------------------

Yhteenveto l. parhaat imo:
1)NOAH/NJPW
2)iMPACT Wrestling
3)Smackdown

Ravenwood

Re: Mitä fedejä ja ohjelmia katselet tällä hetkellä?

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » La 26.11.2011 10:47

WWE on ainut mitä nykyään seuraan semi-aktiivisesti. Raw't tulee katsottua lähes joka viikko, mutta Smackdownia vain sillointällöin. PPV:t katson myös aina, vaikka niistäkin tuntuu olevan välillä ylitarjontaa. Vähempikin riittäis. NXT:tä seurasin joskus, mutta nykyään ei vois vähempää kiinnostaa.

Yhdessä vaiheessa yritin myös seurata TNA:ta, mutta en oikein koskaan päässyt siihen sisään joten se unohtui sitten varsin nopeasti. Myös ROHia tuli joskus pari tapahtumaa katsottua, mutta en sitten jaksanut sitäkään kovin kauaa.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 26.11.2011 12:02

WWE:tä olen seurannut jo 8 vuotta aktiivisesti. Varsinaisesti en koskaan ole tainnut missata jaksoakaan, koska nykyaikana se on melko mahdotonta, kun show't löytyvät netistä sen sijaan, että unohtuisivat nauhoittaa. Pari SmackDownia on kuitenkin tänä aikana saattanut mennä ohi, kun on ollut kiireistä ja olen vahingossa lukenut spoilerit ennakkoon. Tämän vuoden aikana myös NXT:n ja Superstarsin seuraaminen on vähentynyt, mutta lähinnä siksi, että en ole enää löytänyt niitä itselleni yhtä hyvin. Tosiasiassa molemmat pikkuohjelmatkin kuitenkin olisivat nykypäivänä ihan hyvää viihdettä, sillä vähemmän näkyvillä olevat ottelijat saavat niissä paremmin näkyvyyttä ja pidempiä aikoja kehässä.

TNA:ta olen katsellut aivan muutaman jakson siihen aikaan, kun Ric Flair ja muut liittyivät remmiin. En silloin kuitenkaan kokenut, että Total Nonstop Action olisi toivottanut minut tarpeeksi hyvin tervetulleeksi, vaan kuviot ja useat hahmot eivät auenneet ensikertalaiselle, mikä vähensi koukuttavuutta.

ROHiakin katsoin jonkin verran, mutta se ei tuntunut kovin storyline-pohjaiselta ja sikäli mielenkiintoiselta.

Suomen fedessä pyrin pysymään jokseenkin kärryillä ja pääkaupunkiseudun tapahtumissa kävin aktiivisesti, kunnes show taas laajeni ympäri maata.

Eli aika puhdasverinen WWE-markki olen.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » La 26.11.2011 12:38

Ravenwood kirjoitti:WWE on ainut mitä nykyään seuraan semi-aktiivisesti. Raw't tulee katsottua lähes joka viikko, mutta Smackdownia vain sillointällöin. PPV:t katson myös aina, vaikka niistäkin tuntuu olevan välillä ylitarjontaa. Vähempikin riittäis. NXT:tä seurasin joskus, mutta nykyään ei vois vähempää kiinnostaa.
Tämä tuli kuin suoraan omalta näppäimistöltäni.
WE BACK YA'LL?!

Coca

Viesti Kirjoittaja Coca » La 26.11.2011 13:57

Hmm tällä hetkellä en kai voi sanoa seuraavani oikein mitään fedeä, kun WWE:nkin lähetykset ovat olleet pois omasta ohjelmistostani jo hetken aikaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, etteikö ohjelma olisi katselemisen arvoinen, vaan aika ja kiinnostus riittää niin harvoin, että on jo muutamat Rawt jääneet väliin. SmackDown puolestaan oli melkoista kuravelliä ainakin silloin kun itse sitä katselin joitakin kuukausia taaksepäin. Ihan katseltavia otteluita ja joitakin viihdyttäviä nimiä, mutta keskinkertaisen painin lisäksi minua kiinnostaisi nähdä intensiivisiä feudeja ja värikkäitä staroja. Näistä kumpaakaan SD ei ole omasta mielestäni tarjonnut vuosiin. Sen takia olenkin dropannut sen katselulistaltani kokonaan pois.

Indyille tältä hepulta löytyisi aina aikaa, mutta nettitarjonta on elellyt melkoista hiljaiseloa jo pidemmän aikaa. Etenkin PWG:n showt kiinnostaisivat rutkasti, mutta ei niitä tunnu oikein millään saavan käsiinsä tänä päivänä. Rahaa puolestaan ei löydy sitä vertaa, että raaskisin niitä tapahtumia dvd:lle ostaa, joten aika pitkälti WWE-linjalla tässä on menty.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » La 26.11.2011 14:59

Jos jollekki ei ole vielä selvinnyt, niin itse katson aika laajasta nykypainia. WWE, FCW, TNA, ROH, PWG, Chikara ja Smash on aikapitkälti kaikkien niiden promootioiden nimet, joita seuraan edes jollain tavalla. Noh, Chikaran tuosta voi hyvin mielin pudottaa pois, koska heidän tapahtumiaan ei niin paljoa tule seurailtua. Uusinta olen katsellut jollain tavalla, mutta ei se aivan hirveää kiinnostusta ole herättänyt. Paini siellä on minulle liian "hauskaa". Muita kuitenki seuraan jokseenki nykyään aktiivisesti tai ainaki yritän.

WWE:stä katselen pitkälti RAW:t, SD:t ja PPV:t. Kuitenki loppujen lopuksi niiden katsomista voidaan pitää enemmän tai vähemmän vajaana. RAW:sta katson yleensä jaksosta noin 60-75%, kun taas SD:stä kelaan pahimmillani semmoset 50%. PPV:t katson jokseenki kokonaan. Naisilta joskus tsekkaan vain tissit, perseen ja lopetuksen, joskus jopa jaksan kokonaan katsoa. Lisäksi PPV:ssä tulee joskus hypittyä joitain matseja yli kuten sellaisia Orton matseja, jonka toinen osapuolikaan ei herätä kiinnostusta tai matsit joissa esiintyy Mark Henry ja Big Show. Mutta muuten suhtkoht kokonaan.

TNA:ta katselen melko aktiivisesti. Viimeksi Impact on tainnut jäädä väliin BFG:n jälkeen, mutta senkin katsoin myöhemmin pikakelauksella. Tavallisesti kuitenki katson Impactit aika kokonaan. Sanotaanko, että yhdestä jaksosta katson noin 85-95%. Hyvin vähän kelaan, jos oikeasti ei ole aivan järkyttävä kiire johonki. PPV:t katselen myös aikalailla kokonaan. Naisten matseja TNA:ssaki kelailen jonkin verran vähän riippuu ketkä ottelevat. Joskus jotain tosi tylsiä matseja tulee myös kelailtua.

ROH:ta olen yrittänyt katsoa joka viikko, mutta nyt on tullut pieni tauko noiden TV-ohjelmien katsomisessa. Siihen vaikuttaa kai tämä jonkinlainen painiähkyni. iPPV:t ja muut eventit, jotka käsiini saan katselen silti, mutta niitä ei kait nyt vähään aikaan ole ollut. Final Battleä tulee odotettua vesi kielellä, koska main eventtinä on Davey vs. Eddie III. Tulee olemaan loistokoitos, kun miehet jo aikaisemmin tänä vuonna ottelivat sen viiden tähden tai lähes viiden tähden matsin. Riippuu mistä tykkää. Omasta mielestä helposti ***** -tähtöstä. Lisäksi en ihmettelisi, jos Final Battlessä nähtäisiin Corinon ja Steenin matsi.

PWG:tä olen katsellut lähinä satunnaisina matseina, mutta nyt viime tapahtuman "Perils of the rock 'n' roll decadence" jälkeen vakuutuin sen verran suuresti, että PWG:tä luultavasti alan katsomaan vakituisesti. Toki siihen vaikuttaa myös Steenwolfin tapahtumat, mutta tapahtumahan ei ole vielä DVD:lle päätynyt kaiketi tai ei ainakaan netin ihmeelliseen maailmaan. PWG on kuitenki nykyään katselussani myös.

FCW:ltä olen katsonut lähinä ottelut joissa esiintyy Dean Ambrose, Tyler Black tai Antonio Cesaro eli tuttavallisemmin Claudio Castagnoli. Smash lukeutuu myös näihin promootioihin joista katson harvat ja valitut matsit eli lähinä ne missä suomalaisia esiintyy tai muuten mielenkiintosia nimiä. Tosin Smashin saatavuus on huomattavan heikko, mutta aina kun on mahdollisuus päästä Smashin tapahtumaan käsiin niin sen hommaan. Tulen luultavasti jossain vaiheessa, kun jaksan ja kerkeän, uppimaan noita suomalaisten matseja "Videot ja DVD:t" alueelle.

Tulipa romaani.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Kenitys
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kenitys » La 26.11.2011 19:37

Katson tällä hetkellä ensisijaisesti menneiden vuosien amerikkalaisten promootioiden ppv:eitä. Videokansiosta löytyy siis rutkasti WWF:ää, WCW:tä ja ECW:tä. Tällä hetkellä olen tässä vuodesta '95 alkaneessa ikuisuusprojektissani vuosituhannenvaihteen kohdalla. Vuorossa on juuri joulukuun '99 ppv:eiden katsominen ja arvostelu. Sitten alkaakin uusi vuosituhat ja uudet kuviot, mutta hommaa tuskin olen lopettamassa mihinkään vielä pitkään aikaan :) Tarjonta on kieltämättä toisinaan aika paskaa, mutta silti sitä on nostalgian takia paljon hauskempaa katsoa kuin nykypainin tylsiä tai idioottimaisia kuvioita. Menneiden kuvioiden huonous ei pelkästään ärsytä vaan myös naurattaa, varsinkin jos tietää parempien aikojen olevan tulossa.

Tuon projektin ulkopuolelta en paljoa ehdikään katsoa painia, kun tuonkin kanssa tekee välillä jo aika tiukkaa. Tänä vuonna olen katsonut 5 tv-show'ta (2 Raw, 1 SD!, 1 NXT ja 1 Impact), 4 TNA:n ppv:tä ja 6 WWE:n ppv:tä. Noistakin suurin osa on kuitenkin katsottu kevään puoliskolla. WWE:ltä katsoin kaikki ppv:t Over The Limitiin asti, mutta sen tylsyys taas vähensi mielenkiintoani. TNA:lta katsoin vaivoin Slammiversaryn, mutta ei se suuremmin napattu. Destination X oli kyllä mielestäni oikein hyvä, mutta se nyt olikin poikkeuksellinen tapahtuma. Viimeisin katsomani ppv oli WWE:n SummerSlam, joka oli kieltämättä oikein mainio tapahtuma (minun katsomistani vuoden paras), mutta nyt tässä syksyllä ensisijaisesti katsomisen ongelmaksi onkin tullut ajanpuute. Toki aikaa olisin voinut järjestää, jos olisi tarpeeksi mielenkiintoa, mutta toistaiseksi ei ole ollut. Olen koko ajan seurannut raportteja, eikä niiden perusteella ole toistaiseksi ollut tarveta alkaa seurata menoa aktiivisesti. Olen kuitenkin päättänyt, että jo ihan pelkästään maaliskuussa siintävän Miamin-matkan takia yritän viimeistään vuodenvaihteen jälkeen alkaa seurata aktiivisesti nyky-WWE:tä. Saa nähdä, kuinka käy :)

unssi

Viesti Kirjoittaja unssi » La 24.11.2012 16:48

Huomasin tuossa yllätyksekseni että WWE Vintage-ohjelmaa tule Eurosportilta aina silloin tällöin. Nykyisen mainstream-wrestlingin ollessa CM Punkia lukuunottamatta melkoista paskaa tämä tuntui kivalta vaihtelulta, mutta yhdestä asiasta tuossakin täytyy vähän avautua: Miksi vitussa noihin on pakko hommata kotimaiset selostukset alkuperäisten päälle? Vaikka Starbuckia sinällään mielellään kuunteleekin, niin ainakin allekirjoittanut ottaisi 10 kertaa mieluummin sen alkuperäisen selostuksen jossa keskitytään itse asiaan kuin sen että ottelun päälle puhutaan niitä näitä wrestlingistä yleisesti. Särkee aika pahasti mielenkiintoa katsoa noita. Tosin lohdutukseksi myöskin ruotsalaiset, tanskalaiset ja norjalaiset pääsevät jakamaan samaa ihanuutta omilla kielillään.
Unssi once slapped Bruce Banner.He was too scared to get mad.

Kuunlento

Viesti Kirjoittaja Kuunlento » Su 25.11.2012 17:36

unssi kirjoitti:Miksi vitussa noihin on pakko hommata kotimaiset selostukset alkuperäisten päälle? Vaikka Starbuckia sinällään mielellään kuunteleekin, niin ainakin allekirjoittanut ottaisi 10 kertaa mieluummin sen alkuperäisen selostuksen jossa keskitytään itse asiaan kuin sen että ottelun päälle puhutaan niitä näitä wrestlingistä yleisesti. Särkee aika pahasti mielenkiintoa katsoa noita.
Kuuntelen paljon mielummin Starbuckin ja Robertin paskanjauhantaa politiikasta, nykyajasta ja tuksusta kuin alkuperäistä selostusta. Alkuperäiset matsit löytyy jo netistä eli siitä vaan katsomaan. Ja muutenkin ei noita alkuperäisellä ääniraidalla ole kivaa katsoa kun ei noihin matseihin pääsee kunnolla kumminkaan sisään kun ne on pätkitty, sensuroitu ja ilman builduppia. Tosin olen samaa mieltä, että pitäisi sentään olla kielivalinnoissa se enkku, mutta varmaan kyse on jostakin sopimuksista. Tosin outoa, että aikoinaan Eurosport Playeristä pystyi valitsemaan ainakin 12'sta eri kieltä ja yksi niistä oli englanti.

Mutta jooh, ei tätä nykyään tulee muuta kuin katsottua vaan This Week in WWE and Vintage Collection Eurosportilta. Ei jaksa enää valvoa ja katsoa PPV'tä sun muita, koska mulle on rehellisesti ihan sama kuka voittaa niin ei tule oikein tunnesidettä matseihin ja hahmoihin. Codylle markkasin aikoinaan silloin kun sillä oli se maski kunnes nekin tavallaan pilasivat sen gimmickin. Sen jälkeen ei ole ollut oikein ketään kiinnostavaa nykytähteä.

The Crash

Viesti Kirjoittaja The Crash » Ke 28.11.2012 01:35

WWE:tä tulee nykyisin enää seurattua aktiivisesti. Kaikki viikottaisohjelmat katson ja PPV:t tietysti. Joskus olen myös vahdannut TNA:ta, mutta nykyisin tiirailen vain satunnaisesti muutamia kiinnostavimpia matseja PPV:eistä. Muita fedejä en ole koskaan edes alkanut tapittamaan.
"All publicity is good publicity."

Mr.Perfekt

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Ke 28.11.2012 02:55

Lähinnä tulee seurattua WWE'n viikottaisia ja PPV'itä, sekä Combat Zone Wrestlingiä.
Koskaan ole ROH tai TNA oikeen napannut.

Koopatroopa

Viesti Kirjoittaja Koopatroopa » Ke 28.11.2012 07:46

Pelkästään Rawia ja PPV:t, ja niistäkin menee suurin osa kelauksella.
Darien Fawks kirjoitti: Etkö ymmärrä, että mielipiteesi on subjektiivinen?

Vastaa Viestiin