Crossing The Line - 5G - Get replaced by another referee in a Special Referee Match
Näin ei tule varmaan ikinä tapahtumaan, eteenkään netissä (mikäli netissä on Special Referee -ottelu).
Ravenwood kirjoitti:Online Artist - 20G - Have your content downloaded in Community Creations 10 times or more
Tämmöset saavutukset on kyl ihan anaalista. WWE 12:sta oon saanut kaikki muut Achievementit paitsi juuri sen missä jengin pitäis ladata mun "taideteoksia". Vitut mä mitään hienoja juttuja osaa tehä joten haistakaa p**ka.
Tein heti ensimmäisellä viikolla WrestleMania-areenan ja pistin saman tien nettiin, ja nyt sitä on ladattu +10 kertaa että revi siitä

.
Ja nuo Universe-achievementit ovat aivan mahtavia. Siis ei ne achievementit, mutta mikäli Universessa on mahdollista mm. hyökätä toisen painijan kimppuun bäkkärillä ja heittää oma promo uskon, että Universe kahlitsee minut valtaansa pariksi kuukaudeksi (taas). Nyt on kyllä kuunneltu faneja Universeen liittyen. Ainoa huono puoli Universessa on ranking-systeemi. Ensimmäiset kuusi kuukautta (pelissä) menevät ihan hyvin, mutta sitten kun nimiä esim. John Cena ja CM Punk alkaa näkyä siellä Intercontinental-mestaruuden rankingissa alkaa homma mennä sekaisin. Koska he ovat myös WWE-mestaruuden rankingin viiden parhaan joukossa väkisinkin.
Katsoo nyt mitä Universe tuo tullessaan. Paperillahan homma vaikuttaa loistavalta, kun voi bookata omia feudeja painijoiden kesken jossa on muutakin kuin matseja matsien perään. Yksi huono puoli jonka tiedän jo nyt on nykypainijoiden vähyys. Koska rosteri on aika 50/50 Attitude Eran ja nyky WWE:n painijoista on Universe aika tyhjä, koska pelaan sitä nykypainijoilla jotta tulee mahdollisimmat autenttinen fiilis. Olisihan se tyhmää, että Eddie Guerrerot ja Steve Austinit olisivat joka viikko täysillä mukana ja ottelisivat mestaruuksista. Mid card on olematon, ja uskon että mid cardin olemattomuuden takia samoja painijoita on pakko käyttää viikosta toiseen koska painijoita on liian vähän jolloin pelaaminen alkaa puuduttaa. Sekä uskon, että tuon takia rankingit menevät täysin sekaisin, kun peliä on tullut pelattua jonkin verran.