Ihmissuhdeasiat

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
SkullCrushingFinale

Ihmissuhdeasiat

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Ma 27.02.2012 22:23

Onhan näillekin nössöilyille oltava oma topicinsa, ettei tarvitse asioita aina Darienin blogissa käydä läpi.

Tuossa tammikuun alussa tuli tutustuttua hiukan paremmin erääseen mahtavaan (neljättä vuotta varattuun) neitokaiseen. Juttu kulki kuin Suikkasen valmentajamaine SM-Liigassa ja tuossa viime viikon perjantaina ko. naikkosen paras kaveri, yksi meikäläisen hyviä vastaavia myös, ilmoitti meikäläiselle tämän iskeneen kuukauden "täysi tauko"-leiman suhteelleen. Taisin olla hiukan läpinäkyvä. Siinähän ei sitten kauaa meikäläisellä nokka tuhissut, kun baarissa vedin balls of steelit ja kaikkia parhaita kikkojani käyttäen sain pikkujutustelun jälkeen neidin kimppuuni h**vetin hyvässä mielessä.

Seuraavana päivänä nostettiin vaihdetta ja kun vielä vähän varmistelin tätä tauko-settiä, kelailtiin jo yhteistä yhden yön hotellihuonettakin. Se sitten jäi kuitenkin välistä, mutta tuo tuli kuitattua tänään. Suoraan duunien jälkeen meikäläisen kämpille ja mikäs sen parempaa kuin muutaman tunnin kiehnaukset Hannibal Rising taustalla :D Lähtihän ne vaatteetkin siinä tohinassa ja nyt on olo mitä mainioin. Mahtava nainen, joka samaan aikaan haluaa ymmärrettävästi pitää hyvän tauon ennen seuraavaa sitoutumista, mutta joka kuitenkin samaan aikaan haluaa jatkaa samaa settiä meikäläisen kanssa. Ja kyllä, on aivan vitunmoinen ilmestys!

Ei mulla sinänsä mitään kysyttävää ollut, kunhan halusin avautua kuin neitsyytensä menettänyt yläasteteini ;)

Velocity
Viesti:

Re: Ihmissuhdeasiat

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 27.02.2012 22:57

SkullCrushingFinale kirjoitti: Ei mulla sinänsä mitään kysyttävää ollut, kunhan halusin avautua, koska olen neitsyytensä menettänyt yläasteteini ;)
Fix'd
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ke 25.04.2012 23:10

Jeps.
Viimeksi muokannut Darien Fawks, Ti 07.10.2014 01:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Pe 27.04.2012 18:02

Unohdettakoon.
Viimeksi muokannut Darien Fawks, Su 06.05.2012 00:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 27.04.2012 18:42

Oletko tunteeton vai etkö vain onnistu?
XBKuvaX 360 - Jump In.

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Pe 27.04.2012 18:43

Enemmän kiinnostaa se, että missä Tuija on?
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 27.04.2012 18:51

DeadManWalking kirjoitti:Enemmän kiinnostaa se, että missä Tuija on?
Se siinä onkin, kun sillä ei tunnu olevan mitään merkitystä. Ihme äijä.
Tuntuu vaan että Darien yrittää kaikin keinoin saada naista, onnistumatta. Tuosta on ainakin aidot tunteet kaukana.
XBKuvaX 360 - Jump In.

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Pe 27.04.2012 22:59

Meinasin jo Darienin viestin luettuani ottaa ja nuhdella Darienia siitä miten Tuija itkee nyt katkeria kyyneliä siitä kun hänet sysättiin syrjään nyt kun vihreämpää ruohoa... köh, toisia, ehkä houkuttelevampia naikkosia ilmestyi kuvaan mutta DMW ja Velocity ( :shock: ) olivat ehtineet jo tehdä sen.

Siispä ihan vaan totean että komp edellisille puhujille. Vaikka onhan se joskus vähän tuollaista säätämistä naisten kanssa kun ensin ei ole ketään sopivaa naista tarjolla ja sitten onkin yhtäkkiä kenties monta joiden kanssa homma melkein voisi toimia. Toivottavasti tässä nyt ei kuitenkaan käy sitä tyypillistä että kenenkään kanssa ei sitten tule hommasta mitään kun koetat jakaa ajan kaikkien kolmen naisen kesken. :P
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 28.04.2012 11:45

Forget it.
Viimeksi muokannut Darien Fawks, Su 06.05.2012 00:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 28.04.2012 15:08

Darien Fawks kirjoitti:Joo no siis kyllähän tuossa päivityksessä se tietty itseironisuus oli. Tarkoituksella jätin Tuijan laskuista tuossa kohden.

Mutta joo siis ollaan tässä Tuijan kanssa tekstailtu, että ehkä nähdään joskus, kun tulee tänne huudeille pyörimään. Mitään suhdetta ei siis ole tulossa, kuten en alun perinkään olettanut. Muutenkin mimmi muuttaa jonnekin huitsin Savonlinnaan kesän lopussa. Mutta kyllä nyt semisti ollaan yhteyksissä ja saleen hymyillään jos tavataan. Mutta voihan sekin olla, että en minäkään ihan niin voimakkaasti kiinny yhdellä kertaa. Toki sitä muutaman päivän tuossa oli saman tien sellainen "voi ei, tulispa hän takaisin", mutta kyllä sitä ennen pitkää realiteetit ymmärtää. Olen kuitenkin suhteellisen rationaalinen ihminen, vaikka tunnenkin vahvasti. Ihana tyttö siis, mutta kun ei niin ei.

Eilen oli kyllä ihan hyvä meno. Menekkiä tuntui olevan. Yksi mimmi kysyi, saako lainata lihaksiani ja pyysi minut avaamaan viinipullon. Kovin oli kiitollinen ja jäi tutustumaan. Myöhemmin vielä tanssilattialla katseli kohti ja kävi kiittämässä uudemman kerran pullonavaamisesta.

No mutta joo, en lähde tällaisia täällä puimaan, kun en minä nyt tämmöisiä juttuja jaettavina saavutuksina näe. Jotenkin se on vain, kun oli niin monta vuotta aika ns. avuton naisten kanssa tai ei oikein saanut mitään aikaan, ja nykyään on opiskelijapiireissä pienoisessa humalassa asiat usein toisenlaiset. Sitä silloin männäaikaan tuli jaettua niitä surullisia ja huonoja kokemuksia, niin nyt sitten on vaikea olla puhumatta asioista, kun menee hyvinkin.
Näkökulma. Itselläni kun oli tuo vaihe, kun ei tiennyt mitä haluaa ja puoliepätoivoisesti deittasi silloin tällöin eri tyttöjä, ei mennyt mitenkään erityisen "hyvin". Kannattaa pitää paussi. Kun tietää mitä haluaa ja on sinut itsensä kanssa, sitten kannattaa lähteä niille markkinoille uudestaan. Jatka tuota menoa pari vuotta ja vain rikot itsesi matkalla, kun ei kenenkään voi luottaa ja totut siihen suhteen pituuteen, joka juttujesi perusteella on pari tuntia/pari viikkoa. Sitten onkin vaikeaa aloittaa tosissaan pitkää ja vakavaa suhdetta.
Officer Slater kirjoitti:"You can't meet a nice girl in a bar. You've got to go to a farmer's market or a pumpkin patch. My first wife, who is a whore, by the way, where do you think I met her? A bar. A bar. I bought her a Binion's, complimented her on her tote bag and next thing I know, she's putting her mouth on the tip of my penis."
Truth =D>
XBKuvaX 360 - Jump In.

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » La 28.04.2012 15:36

Velocity kirjoitti:
Officer Slater kirjoitti:"You can't meet a nice girl in a bar. You've got to go to a farmer's market or a pumpkin patch. My first wife, who is a whore, by the way, where do you think I met her? A bar. A bar. I bought her a Binion's, complimented her on her tote bag and next thing I know, she's putting her mouth on the tip of my penis."
Truth =D>
Hoh, tosta tuli ihan mieleen Keith Richardsin kuvaus siitä kuinka hän päätyi vaimonsa Anita Pallenbergin kanssa yhteen. Olivat olleet auton takapenkillä ja katselleet toisiaan. Sitten yhtäkkiä Anita otti Keithiltä suihin. Normaalia toimintaa 60-luvun Britanniassa.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 28.04.2012 15:53

Sensuroidaan.
Viimeksi muokannut Darien Fawks, Su 06.05.2012 00:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ke 02.05.2012 18:37

Unohdetaan tämäkin.
Viimeksi muokannut Darien Fawks, Su 06.05.2012 00:05. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 02.05.2012 20:34

Tuossahan on jo analyysia :thumleft:

Mieti pitkään ja hartaasti millaisen tytön haluat. Kun löydät mahdollisen matchin, kysy rohkeasti ulos. Miten itse suhtautuisit, jos tyttö pyytäisi sinua ulos? Olisit otettu. Ja jos et olisi kiinnostunut, kieltäytyisit kohteliaasti. Sama toimii toisinpäin; olen tässä nyt viimeisen vuoden ollut monestikin ainoa mieshenkilö 10 hengen illanistujaisissa("tyttöjenilloissa" tiskikoneen kanssa), ja todennut etteivät naiset todellakaan ole mitään läpäisemättömän barrierin omaavia hirviöitä, jotka heti postaavat facebookkiin "LOLLOL SE KEHARI PYYS MUA ULOS MITÄ VITTUU SE LUULEEE" kun pyytää treffeille. Aivan samoin he ovat otettuja, ja korkeintaan sanovat lähimmille ystävilleen että pyydettiin ulos hymy huulessa. Tietenkin, teinihuorat on erikseen, mutta en usko että sellaisia yritätkään.

Tuntuu itseasiassa että naiset ovat lähes aina paljon epätoivoisempia kuin miehet. Jatkuvasti saa kuulla: "En mä ikinä löydä ketään, en mä uskalla pyytää sitä treffeille, en uskalla sanoo mitään äää... SANO SINÄ MIEHENÄ ETTÄ MITEN -insert ongelma- hoidetaan...".

Rohkeutta peliin vaan. Jos se toinenkin on sinkku, on hän 99% varmuudella erittäin otettu että häntä pyydetään treffeille, ja varmasti harkitsee pyyntöä ihan ilomielin. Tottakai jos kysyt samasta kaveripiiristä kaikkia tyttöjä ulos, saat helposti epätoivoisen, pelottavan limaniljakkeen maineen. Ei sillä että kokemusta olisi, mutta ihan yleisjärki sen sanoo. Ja tätähän ei tapahdu jos oikeasti mietit millaisen tytön haluat, ja harkiten pyydät ulos.

P.S. tuo "tiskikone" oli huono vitsi, itelläni se harja useammin on kädessä :(
XBKuvaX 360 - Jump In.

C2W

Viesti Kirjoittaja C2W » Ke 02.05.2012 20:43

Ja tuon viestin perusteella olet hyvin pahasti friend zonetettu. Mutta eihän sekään väärin ole.
"Your arms are just too short to box with God!"

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 02.05.2012 21:19

C2W kirjoitti:Ja tuon viestin perusteella olet hyvin pahasti friend zonetettu. Mutta eihän sekään väärin ole.
Nääh, on vaan tullut oman naisen kautta niin paljon uusia "tyttökavereita", ja on tullut jokunen kerta noissa naisvoittoisissa illoissa istuskeltua. On kyllä saanut kuulla melkolailla kaikkea, käsitys naisesta muuttunut aika paljon. On muuten outoja eläimiä.

Ja olen erittäin tyytyväinen nykyiseen suhteeseeni, joten ei se ole niin, että olen juuri menettänyt "10 potentiaalista petikumppania". Sellainen meno on tarkoitettu Cityn ja Cosmopolitanin lukijakunnalle.
Itse en muutenkaan ole millään pleijerilinjalla liikkeellä, vaan pyrin heti saamaan kasaan toimivan suhteen, jossa on OIKEAA rakkautta, ja josta on statusjutut ja pinnallisuus kaukana. Tähän voin omaksi onnekseni todeta myös päässeeni!
XBKuvaX 360 - Jump In.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ke 02.05.2012 22:20

Velocity kirjoitti:On muuten outoja eläimiä.
Totta muuten puhut on nimittäin itsekkin joskus tullut istuttua varsin naisvoittoisissa illoissa. Itseasiassa viime kerta on kaikenlisäksi baarista. Hassu juttu sinänsä, olin vähän poissa kotikulmilta ja noh oli ollut itseasiassa varsin tylsä baari-ilta. Joskus vain käy, kun olet yheksäntoista ja kaheksantoista vuotiaana varsinkin kävi niin, että koko baarin porukka tuntuu olevan pari kolme vuotta vanhempaa ja se on yleensä paskempi homma miehille baarissa omien kokemuksien perusteella. Nimittäin ainaki itse olen löytänyt varsin hankalaksi iskeä pari kolme vuotta vanhemman tytön jota pystyy kattomaankin ilman tuopeista tehtyjä silmälaseja. Mutta päädyttiin sitten pienen miesporukkamme kanssa hengailemaan ja vetämään perskännit ihan muuten vain.

Sattumoisin sitten joskus emmie enää muista, kaheltatoista tai joku tommonen aika, oli kuitenkin vielä reilusti aikaa valomerkkiin, niin yhtäkkiä hirveä lauma pari kolme itseasiassa neljä vuotta vanhempia tyttöjä piirittää minut ja alkaa halailemaan. Asia sitten valaistu minulle hetken kuluttua, kun näin yhden naaman jonka tunsin. Kyseessä oli siis neljä vuotta vanhemman siskoni kavereita jokka tunsivat minut, mutta minä tiesin yhden naamalta, kaikki muut kyllä nimeltä. No ne tunsi minut paremmin kuin tunnen melkeen itteni ja noh olihan se mielenkiintosta olla semmosen lauman keskellä. Taisin eksyä niiden mökkiinkin, mutta pysyin hyvin sivellisenä. Ensimmäinen heitto minkä heitin niille oli muuten "On se p****le ku kaikki tuntee minut täällä ja mie en kettään". I'm so popular. En edes, yksinäinen lone wolf yleensä joo p****le, nyt valehtelen vähäsen.

Mutta joo minun piti kertoa jostain muusta, kiitos kuitenkin Velocitylle siitä, että ohjasi minut tämän jutun puolelle. Se toinen juttu oiski pilannu ihan kokonaan minun imagon, Offari kuittaa.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Phenomenon

Viesti Kirjoittaja Phenomenon » Ke 02.05.2012 23:15

Velocity kirjoitti:
C2W kirjoitti:Ja tuon viestin perusteella olet hyvin pahasti friend zonetettu. Mutta eihän sekään väärin ole.
Nääh, on vaan tullut oman naisen kautta niin paljon uusia "tyttökavereita", ja on tullut jokunen kerta noissa naisvoittoisissa illoissa istuskeltua.
Eli kuskina muijalle vai eikö sulla ole omia kavereita? :o
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 02.05.2012 23:40

Phenomenon kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
Nääh, on vaan tullut oman naisen kautta niin paljon uusia "tyttökavereita", ja on tullut jokunen kerta noissa naisvoittoisissa illoissa istuskeltua.
Eli kuskina muijalle vai eikö sulla ole omia kavereita? :o
Ei ole autoa, ja on omia kavereita, duuuuude :D Alkuaikoina tuli vaan mentyä kohteliaisuudesta mukaan, ja siellä kyllä oppi näistä eläimistä paljon. Nykyään kyllä jäänyt tuollaiset visiitit todella vähälle, ei naisporukassa tuntia pitempään jaksa millään olla. Mieluiten kyllä välttää tällaiset tilanteet kokonaan, enkä kyllä ole mitenkään tossun/tussun alla, jos sitä meinasit :)
XBKuvaX 360 - Jump In.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ke 02.05.2012 23:49

Velocity kirjoitti: enkä kyllä ole mitenkään tossun/tussun alla, jos sitä meinasit :)
Itsehän olen aina parisuhteessa näen näisesti naisen tossun alla. Paras taktiikka minkä voi ottaa. Semmoiset naiset, jotka alistuu tai eivät yritä dominoiva eivät ole parisuhteen arvoisia.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ke 02.05.2012 23:53

Jeps...
Viimeksi muokannut Darien Fawks, Ti 07.10.2014 01:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 02.05.2012 23:56

How 'bout sadomasochistic activity?

Just asking...
WE BACK YA'LL?!

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 03.05.2012 00:00

^ Mikä on ensimmäinen asia joka tulee mieleen, kun 153 senttinen tyttö, joka on muutenkin laiha kuin p****le sanoo "pane mua p*****seen". Oikea vastaus on: Rohkeus.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 03.05.2012 00:02

MR.Off Topic kirjoitti:^ Mikä on ensimmäinen asia joka tulee mieleen, kun 153 senttinen tyttö, joka on muutenkin laiha kuin p****le sanoo "pane mua p*****seen"
Olet homoseksuaali.
WE BACK YA'LL?!

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 03.05.2012 00:06

Jack DiBiase kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:^ Mikä on ensimmäinen asia joka tulee mieleen, kun 153 senttinen tyttö, joka on muutenkin laiha kuin p****le sanoo "pane mua p*****seen"
Olet homoseksuaali.
Kyllä, olen 180 senttinen tyttö, joka ei ole niinkään laiha.

EDIT: Ja iskuyritykset on sitten kiellettyjä, p****le!
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Vastaa Viestiin