WWE-Trivia

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
Reno Hex

WWE-Trivia

Viesti Kirjoittaja Reno Hex » Ti 06.12.2011 13:39

Tätä ideaa on jo joku viikko pyöritelty mielessä. Nyt kun kahden tehtävän deadlinet painaa päälle, vois olla hyvä aika lyödä se ilmoille.
Homman idea on hyvin yksinkertainen:
Minä kysyn kysymyksen, esim
Reno Hex kirjoitti:Kuinka moninkertainen WWE-mestari John Cena on?
Siihen saa sitten vastata, kuka ensin ehtii. Jotta vältyttäisiin turhalta spammaamiselta, vastaaja esittää samassa viestissä uuden kysymyksen. Vastatkaa siis vain, jos uskotte oikeasti tietävänne vastauksen. Tähän tyyliin:
BustUout kirjoitti:9. Missä pidettiin viimeisin WWEPPV?
DMW kirjoitti:MSG:ssä. Sitäpaitsi, BustUout, v***n idiootti, Cena on 10-kertainen WWE-mestari, eikä 9. Tarkista faktas.
Monellako eri nimellä Mick Foley on esiintynyt WWE:ssä?
Ja modet varmaan kertoo ihan pyytämättäkin, jos tällainen sinänsä hyödytön pikkuviihde on kiellettyä.

Ensimmäinen kysymys: Millä nimellä Nicholas Nemeth debytoi WWE:ssä ensimmäisen kerran?
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.

YP

Re: WWE-Trivia

Viesti Kirjoittaja YP » Ti 06.12.2011 15:52

Ensimmäinen kysymys: Millä nimellä Nicholas Nemeth debytoi WWE:ssä ensimmäisen kerran?
Eikös ollut ihan nimellä Nick Nemeth (?)
Seuraava kysymys: Kuka tuli #30 Royal Rumblessa vuonna 2003?
Good talk - Johnny Curtis

Static

Viesti Kirjoittaja Static » Ti 06.12.2011 17:21

Kuka tuli #30 Royal Rumblessa vuonna 2003?
The Undertaker.
Mikä oli Batistan ensimmäinen mestaruus WWE:ssä ja minä vuonna hän voitti sen?

Jomppa

Viesti Kirjoittaja Jomppa » Ti 06.12.2011 18:23

Mikä oli Batistan ensimmäinen mestaruus WWE:ssä ja minä vuonna hän voitti sen?
World Heavyweigth Championship ja 2005 vuonna.
Minä vuonna CM Punk teki debyttinsä WWE:en ja missä brändissä hän aloitti?

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 06.12.2011 18:28

Jomppa kirjoitti:Minä vuonna CM Punk teki debyttinsä WWE:en ja missä brändissä hän aloitti?
2006 ECW.
Missä promootiossa käytiin Triple Threat ottelu CM Punkin, Rey Mysterio jr:n ja Eddie Guerreron välillä?
EDIT: Lasketaanko minun kysymys WWE-triviaksi? :lol: Jos ei niin hoksasi vasta nyt, että näide pitäisi liittyä vissii WWE:hen.
Viimeksi muokannut MR.Off Topic, Ti 06.12.2011 18:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ti 06.12.2011 18:30

Batista voitti kyllä ensimmäisen kerran Ric Flairin kanssa joukkuevyöt jo vuonna 2003.

Jomppa

Viesti Kirjoittaja Jomppa » Ti 06.12.2011 18:46

Ravenwood kirjoitti:Batista voitti kyllä ensimmäisen kerran Ric Flairin kanssa joukkuevyöt jo vuonna 2003.
Niin muuten voittikin, jostain syystä luulin että siinä haettiin ekaa päämestaruutta.

Reno Hex

Viesti Kirjoittaja Reno Hex » Ti 06.12.2011 22:40

MR.Off Topic kirjoitti: Missä promootiossa käytiin Triple Threat ottelu CM Punkin, Rey Mysterio jr:n ja Eddie Guerreron välillä?
Nyt on riski mennä pahasti pieleen, mutta käsittääkseni ECW?
Punk ei kai koskaan WCW:ssä paininut, WWE:ssä Mysterio ei käyttänyt tuota jr -liitettä eikä muut promootiot ole niin huomionarvoisia että mikään oisi uskottava.
MR.Off Topic kirjoitti: EDIT: Lasketaanko minun kysymys WWE-triviaksi? :lol: Jos ei niin hoksasi vasta nyt, että näide pitäisi liittyä vissii WWE:hen.
Rajasin sen ihan harkitusti WWE:hen, kun en halunnut että foorumin CHIKARA-fanit (molemmat) tulee ja valtaa tämän ketjun.

Niin ja se kysymys:
Kuinka monen eri joukkuepartnerin kanssa Kane on voittanut WWE:n joukkuevyöt?

EDIT:\\ Joku ei nyt mee tasan.
Wikipedian (no ei mulla ole luotettavampaakaan lähdettä tähän hätään) mukaan Punk ei koskaan paininut oikeassa ECW:ssäkään ja tuli WWE:iinkin vasta Eddien kuoleman jälkeen. Kaikki kolme eivät ilmeisesti ole koskaan olleet samassa promootiossa yhtä aikaa. Onko oikea vastaus siis Ei missään?
Viimeksi muokannut Reno Hex, Ti 06.12.2011 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 06.12.2011 22:49

Reno Hex kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti: Missä promootiossa käytiin Triple Threat ottelu CM Punkin, Rey Mysterio jr:n ja Eddie Guerreron välillä
Nyt on riski mennä pahasti pieleen, mutta käsittääkseni ECW?
Punk ei kai koskaan WCW:ssä paininut, WWE:ssä Mysterio ei käyttänyt tuota jr -liitettä eikä muut promootiot ole niin huomionarvoisia että mikään oisi uskottava.
Pieleen. Promootio oli IWA-Mid Sout ja matsi on huomionarvoinen jo siksi, että Mysse paini ilman naamaria.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Vastaa Viestiin