Avatarisi ja allekirjoituksesi

Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
Avatar
Darien Fawks
Viestit: 3765
Liittynyt: Pe 09.04.2004 15:04
Paikkakunta: Pääkaupunki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 30.07.2011 04:04

MR.Off Topic kirjoitti:^ Kuka oikeasti luulee, että DMW ikinä jättäisi viestiä tuolla kirjoitustyylillä tälle foorumille tai blogeihin. Tuostahan paistaa minun niin sanottu "pelleily" kirjoitustyyli läpi.
Kyllä tuo vittuilevana sarkasmina voisi olla DMW:nkin kynästä.

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » La 30.07.2011 13:59

Darien Fawks kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:^ Kuka oikeasti luulee, että DMW ikinä jättäisi viestiä tuolla kirjoitustyylillä tälle foorumille tai blogeihin. Tuostahan paistaa minun niin sanottu "pelleily" kirjoitustyyli läpi.
Kyllä tuo vittuilevana sarkasmina voisi olla DMW:nkin kynästä.
Teoriassa kyllä, mutta en minä ihan tuolla tavalla kirjoittaisi edes vittuilevalla sarkasmilla. :wink:
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Stefa
Viestit: 1142
Liittynyt: Su 26.06.2005 00:29
Paikkakunta: Tampere

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Stefa » To 04.08.2011 21:15

Elokuva-teema jatkuu sekä avassa että allekirjoituksessa. Tosin näistä kahdesta vaihtui vain allekirjoitus siitä iänikuisesta Tyler Durdenista toiseen. Tähän nykyiseen avaan olen tykästynyt niin paljon etten voi vaihtaa sitä :D Riveniin pitäisi ainakin kolahtaa mun ava jollain tapaa ;)

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Wankie » To 04.08.2011 23:05

Etteivät Jonnet unohda.

8)

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 04.08.2011 23:10

Wankie kirjoitti:Etteivät Jonnet unohda.

8)
Ota se pois. Aiheuttaa penis-kateutta. Kaikilla ei ole noin komeaa terskaa.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Wankie » To 04.08.2011 23:18

Älä hermostu Hermanni.

Avatar
Darien Fawks
Viestit: 3765
Liittynyt: Pe 09.04.2004 15:04
Paikkakunta: Pääkaupunki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Pe 05.08.2011 00:30

Jack DiBiase kirjoitti:
Wankie kirjoitti:Etteivät Jonnet unohda.

8)
Ota se pois. Aiheuttaa penis-kateutta. Kaikilla ei ole noin komeaa terskaa.
Ihan selvästi editoitu tuo kuva.

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja BustUout » Pe 05.08.2011 07:54

En ylläty modejen sallivan Wankien avatarin :shock:
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 05.08.2011 09:05

BustUout kirjoitti:En ylläty modejen sallivan Wankien avatarin :shock:
Wankiella on ollut tuo muutenki lyhyitä aikoja ja kuten huomaat, kuva on erittäin hyvin sensuroitu, että meidän pienimmät keskustelijat eivät järkyttyisi.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Wankie » Pe 05.08.2011 11:46

WA:ssa on hyvin korruptoitunut ylläpito. Hieman heiluttelee helikopteria naaman edessä, niin saa tehdä mitä haluaa.

Valitettavasti mustamamba on vain vilahdus ja se iskee vain kerran kolmessa-neljässä kuukaudesa. Housut jalkaan ja vetoketju kiinni.

Abe jatkaa vuoden loppuun asti.

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Pe 05.08.2011 19:56

BustUout kirjoitti:En ylläty modejen sallivan Wankien avatarin :shock:
Täh? Miten muka "ota se pois" on sallimista? :scratch:
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ti 09.08.2011 18:30

Uudessa avatarissa moderointitiimin veneretki. :P
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
ViiZei
Viestit: 1631
Liittynyt: Ti 11.11.2008 18:21
Paikkakunta: SeinäJoe

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja ViiZei » Ti 09.08.2011 18:46

Riveni kirjoitti:Uudessa avatarissa moderointitiimin veneretki. :P
Haha ootte jättäny röyhkeästi Jackin rannalle.
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 09.08.2011 21:35

ViiZei kirjoitti:Haha ootte jättäny röyhkeästi Jackin rannalle.
Kapteeni menee uppoavan laivan mukana.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Kenitys
Moderaattori
Viestit: 1873
Liittynyt: To 04.11.2004 20:11
Paikkakunta: Tsadi
Viesti:

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Kenitys » Ke 10.08.2011 08:28

Meikäläinen luonnollisessa asussani. Kysymys kuuluukin, miten olllaan päädytty siihen, että Riveni ja Saimou ovat ottaneet mallia meikäläisen vastustamattomasta tyylistä.

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 11.08.2011 20:25

One Warrior Nation 4 life! :salut:
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Phenomenon
Viestit: 1971
Liittynyt: Pe 15.02.2008 11:35
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Phenomenon » To 11.08.2011 20:49

Jack DiBiase kirjoitti:One Warrior Nation 4 life! :salut:
I though you were dead!?
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton

Avatar
Darien Fawks
Viestit: 3765
Liittynyt: Pe 09.04.2004 15:04
Paikkakunta: Pääkaupunki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ke 17.08.2011 21:58

Voisiko Enska ottaa Jeesuksen pois avataristaan. Se luo mukavasta suomen kielen opiskelijastamme hieman limanuljaskaisen ja itseriittoisen kuvan.

Avatar
enska
Viestit: 1721
Liittynyt: La 22.07.2006 10:48
Paikkakunta: Turku

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja enska » Ke 17.08.2011 22:19

Darien Fawks kirjoitti:Voisiko Enska ottaa Jeesuksen pois avataristaan. Se luo mukavasta suomen kielen opiskelijastamme hieman limanuljaskaisen ja itseriittoisen kuvan.
Hän ei ole Jeesus.

Avatar
Darien Fawks
Viestit: 3765
Liittynyt: Pe 09.04.2004 15:04
Paikkakunta: Pääkaupunki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ke 17.08.2011 22:38

enska kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:Voisiko Enska ottaa Jeesuksen pois avataristaan. Se luo mukavasta suomen kielen opiskelijastamme hieman limanuljaskaisen ja itseriittoisen kuvan.
Hän ei ole Jeesus.
No ei niin, sillä Hän on Jumala. Mutta kuka tuo sitten on? Mooses?

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 17.08.2011 22:40

Johnny Nitro.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Darien Fawks
Viestit: 3765
Liittynyt: Pe 09.04.2004 15:04
Paikkakunta: Pääkaupunki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ke 17.08.2011 22:42

Jack DiBiase kirjoitti:Johnny Nitro.
Ei hitossa?

Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Ke 17.08.2011 22:46

Darien Fawks kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:Johnny Nitro.
Ei hitossa?
..

Kuvassa on Jim Morrison, josta John Morrison -hahmo on tavallaan tehty.

Avatar
Phenomenon
Viestit: 1971
Liittynyt: Pe 15.02.2008 11:35
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Phenomenon » To 18.08.2011 08:33

Inkfish kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:Johnny Nitro.
Ei hitossa?
..

Kuvassa on Jim Morrison, josta John Morrison -hahmo on tavallaan tehty.
=D>

Tämä foorumi todellakin tappaa aivosoluja...
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton

Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja Inkfish » To 18.08.2011 14:51

Jo vain kyllä. 8)

Vastaa Viestiin