Ja videosta siis nimenomaan Granlundin haastattelu. On kyllä niin jäätävä kaveri, kun ajattelee että on samanikäinen kuin minä . Ei paljon mopo keuli vaikka pelasi aivan huikeet kisat ja on jo tässä vaiheessa voittanu kaiken mitä Suomessa voi voittaa.
Ja kylläpä jaksaakin lehdet ja kukkahattutädit marista juhlahumuista. Ihan väkisin revitään otsikoita, kun joku vähänkin on humalaisen näkönen yleisellä paikalla. Jossain jaksettiin jo siitäkin itkeä, ettei ollu äijillä krakoja päällä ja lasit terminaalissa. Ihan perkeleen naurettavaa touhua. Melkein vois väittää, että 9/10 ihmisestä olis toiminu samoin tollasen teon jälkeen.
Ei ota juhlahumu päättyäkseen ja kaipa sitä täytyy vielä viikonloppuna kerran herätellä kunnolla. Kyllä on ollu niin hienoa aikaa tää viikko jotta alta pois.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu