Vähän ristiriitaset tunteet pelistä jäi. Pelattiin kyllä näyttävää ja periaatteessa voittavaakin kiekkoa, mutta se iänikuinen viimeistelyongelma taas jälleen. Pakit tuntuivat olevan välillä aika hukassa ja Lassilan toiminta aiheutti useampaan otteeseen aikamoisia sydämentykytyksiä. Sinne maalille kaivattaisiin kyllä jotain absoluuttista maalintekijää, ikävä on Selännettä... Tai no vaikka Pulkkistakin.
Granlund oli loistava, mielestäni aikamoinen oikeusmurha, ettei saanut parhaan pelaajan pystiä. Koivu pelasi hyvin, Ruutu pelasi hyvin, vaikka vähän jäi niitä murhaavia taklauksia hakemaan. Aaltonen pelasi periaatteessa hyvin, mutta voisi jättää sen viimeisen veivin tekemättä. Pariinkin kertaan oli tilanne, missä olisi voinut jättää sen yhden kiepautuksen tekemättä ja yrittää vetää maalille. Granlundillekin pelattiin se yksi mahtava maalipaikka, mutta harmi kun on syntynyt suomalaiseksi ja yritti vielä laittaa siitä namua eteenpäin. Immonenkin oli kyllä ihan hyvä, Kapanen pelasi tasollaan ja Jussi Pesonen oli kyllä myös hyvinkin positiivinen yllätys. Ei välttämättä tässä pelissä niinkään, mutta pelissä Tanskaa vastaan ylivoimaisesti parhaita pelaajia kentällä.
Nyt se v***n Pihlström sinne kolmoseen-neloseen ja Granlund kakkoseen tilalle. DMW sen joskus sanoi, että luo kyllä tilanteita nopeudellaan ja on pirteä energiapakkaus ja sillä tavalla kyllä yksi suosikkipelaajiani tuosta joukkueesta, mutta kun ei riitä kädet, prkl. Itse olin aiemmin vähän eri mieltä, mutta nyt täytyy kyllä yhtyä. Ei sillä, pidän miehen pelityylistä kovin ja siitä energiamäärästä mitä löytyy, mutta kiekonkäsittelytaidot eivät vaan riitä tuohon kakkosketjuun. Noh, onneksi Lahti vähän paikkaili ja yritti tehdä maaleja. Pillulla oli ainakin yksi paikka, mistä olisi vähän pehmeäkätisempi kaveri lyönyt kiekon maaliin.
Ainiin, Koivu voisi joskus keksiä rankkareihinsa jotain uuttakin

. Olen nähnyt noin 5-6 rankkaria mieheltä ja sen aina se rystyveto yläkulmaan. Ei sillä, toimiihan se, mutta kun mies kiekon taakse asettui, olin valmis lyömään satasesta vetoa, että kaveri nostaa (tietysti hienosti ja varmasti) kiekon rystyltä kattoon.
Väänäseltä, Puistolalta (vai Jaakolalta, jostain syystä sekotan nämä kaveri useinkin) ja Salmelalta hienoja nousuja, mutta muuten tuosta puolustuksesta ei kehumisen aiheita löydy. Väänänen tosin hoiti sen oman päänsä hyvin. Lepistö oli vielä surkeampi kuin odotin.
Tarkennellaan jossain vaiheessa jos jotain tulee mieleen. Yhteenvetona sanottakoon, että jotain tuolle touhulle on tehtävä tai taas jäädään ulos mitalipeleistä.