Videopelit

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Smark

Viesti Kirjoittaja Smark » Su 29.08.2010 01:27

Looking good! Firefight-posse näyttäisi olevan enää yhtä vajaa, jos mukaan lasketaan meikä, Velo ja kaimani Saimou. :) Kuka lootasankari uskaltautuu mukaan?
Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?
You want the best? Here I am. Kuva

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 29.08.2010 08:55

Smark kirjoitti:Looking good! Firefight-posse näyttäisi olevan enää yhtä vajaa, jos mukaan lasketaan meikä, Velo ja kaimani Saimou
Jos ostat mulle Reachin :P
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Smark

Viesti Kirjoittaja Smark » Su 29.08.2010 16:30

Velocity kirjoitti:Jos ostat mulle Reachin :P
Etkö enää saakaan pelejäsi lähes ilmaiseksi? :wink:
Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 29.08.2010 17:13

Smark kirjoitti:
Velocity kirjoitti:Jos ostat mulle Reachin :P
Etkö enää saakaan pelejäsi lähes ilmaiseksi? :wink:
Gamestopin rajattua exclusion listinsä tällaiseksi, en. Myyjäkin sitä päivitteli että ihan naurettava lista. Crackdown 2 ja Alan Wake on varmaan ainoat pelit jotka minun hyllystäni tuohon kävisivät, ja minulla niitä pelejä on kuitenkin ihan vitusti.
XBKuvaX 360 - Jump In.

Smark

Viesti Kirjoittaja Smark » Su 29.08.2010 17:34

Listalla ei ole ainakaan pelejä nimeltä CSI Deadly Intent ja TNA iMPACT!, jotka molemmat maksavat Prismassa kympin. :)

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 29.08.2010 17:40

Smark kirjoitti:Listalla ei ole ainakaan pelejä nimeltä CSI Deadly Intent ja TNA iMPACT!, jotka molemmat maksavat Prismassa kympin. :)
Hole scheis, yritin itse bongata halpapelejä vaikka kuinka, mutta en löytänyt yhtään. Nuo voisi kyllä nopeasti noutaa ja viedä liikkeeseen.
XBKuvaX 360 - Jump In.

Axl

Viesti Kirjoittaja Axl » Su 29.08.2010 20:17

Tuo on kyllä nykyään aika julma tuo "ei käy"-lista. Aattelin tällä viikolla viedä CoDi 4:sen (kun se Black Opsi nyt on kerran tulossa parin kuun päästä) ja Brütal Legendin, mutta oli nyt sitten tuo MW lisätty sinne sitten viime näkemän. :? No, taidanpa sitten tyytyä pelaamaan tänä syksynä/talvena vain NHL11, FIFA11 ja CoD BO:ta :lol:

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 02.09.2010 16:04

Kinectistä on tullut rutkasti uusia videoita, ja niissä näkyy miten uskomatonta.... PASKAA voi tuoda markkinoille.

Tässä kävi siis juuri miten ajateltiin:
http://i.imgur.com/MkHSt.png

On a side note, Apple paljasti jälleen uuden iPod-mallistonsa.
http://www.apple.com/fi/ipod/

Ja kaikki on aivan jäätävää paskaa. HD-videokuvaus Touchiin? Pleeeease. Nanoon kosketusnäyttö, eikä suurempaa kapasiteettia? Pleeeease. Shufflesta poistettiin viime sukupolvessa näppäimet, ja nyt virhe on korjattu, sillä näppäimet ovat jälleen täällä, ilman kapasiteettiuudistuksia, joka siis edelleen on maksimissaan 2gb... PLEEEEEASE!!!
XBKuvaX 360 - Jump In.

Morbicae_

Viesti Kirjoittaja Morbicae_ » Pe 03.09.2010 07:20

Kyllä toi Black Ops näyttää hyvältä, eilen ja tänään tulluita videoita on ilo katsella.

Wormmaster

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » Pe 03.09.2010 17:54

Tämä surkea Kinect tulee kyllä floppaamaan, mutta eipä se minua alkuaankaan kiinnostanut. PlayStation Movessa minua naurattaa vain se, että juuri ne samat henkilöt jotka olivat sitä mieltä että Wii on lelu ja motion sensing ei ole tällä hetkellä mitenkään kiintoisa asia, ovat nyt innoissaan tästä täydellisestä Wii-kopiosta.

Sitten kun meikäläinen haluaa motion sensingiä, ostan suosiolla sen Wiin.

Asiaan liittyen, nyt huonettani koristaa 32" Full HD televisio. Dead Space ja Assassin's Creed on kauniita pelejä. :shock:
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 03.09.2010 20:56

Wormmaster kirjoitti:Tämä surkea Kinect tulee kyllä floppaamaan, mutta eipä se minua alkuaankaan kiinnostanut. PlayStation Movessa minua naurattaa vain se, että juuri ne samat henkilöt jotka olivat sitä mieltä että Wii on lelu ja motion sensing ei ole tällä hetkellä mitenkään kiintoisa asia, ovat nyt innoissaan tästä täydellisestä Wii-kopiosta.

Sitten kun meikäläinen haluaa motion sensingiä, ostan suosiolla sen Wiin.

Asiaan liittyen, nyt huonettani koristaa 32" Full HD televisio. Dead Space ja Assassin's Creed on kauniita pelejä. :shock:
Wii:n ja PS3:n liikkeentunnistuksella on kaksi eroa:

1.
Playstation Move on Wiimotea huomattavasti tarkempi.

2.
Wii:
Kuva
PS3:
Kuva
XBKuvaX 360 - Jump In.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 03.09.2010 21:39

Pelaajalehti.com kirjoitti:h****tti jäätyy! Duke Nukem Forever on valmistunut!
[/size]
Eemeli Rekunen Kirjoittanut 03.09.2010 Eemeli Rekunen

Duke Nukem Forever on valmistunut! Kaikki pelialaa vähänkin seuranneet tuntevat tämän pelin värikkäät vaiheet. Yhdestä myöhästymisestä toiseen siirtynyt Duke Nukem Forever paljastettiin alun perin jo vuonna 1997. Projekti ehdittiin pistää jo jäihin, mutta nyt Duke on taas kerran noussut haudastaan ja tällä kertaa ilmeisesti myös pysyvästi.

Pelin viimeistelyn hoiti Borderlands-pelin kehittänyt Gearbox, ja peli on testattavissa PAX-messuilla. Viikonlopun aikana kuullaan varmasti siis lisää Duke Nukemin tuoreimmasta osasta.
XBKuvaX 360 - Jump In.

Smark

Viesti Kirjoittaja Smark » La 04.09.2010 00:17

Pelaajalehti.com kirjoitti:Kuva[/url]

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » La 04.09.2010 08:12

WE BACK YA'LL?!

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 04.09.2010 10:00

3:02-3:15... puhuuko se ihan oikeasti noin nopeasti? Monta kertaa olen kuullut että kyseinen jamppa osaa puhua nopeasti, mutta tuohan menee jo ihan Twistan paikkeille.

EDIT:
Nyt julkaisija 2K Games ja kehittäjä Gearbox ovat ilmoittaneet Duken Nukem Foreverin ilmestyvän Xbox 360:lle, PS3:lle ja pc:lle vuoden 2011 aikana.
:lol:
XBKuvaX 360 - Jump In.

Wormmaster

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » La 04.09.2010 11:40

Sieltähän se nyt sitten tulee. Ei tarvittu kuin kehittäjä joka oikeasti teki töitä asian eteen.

Eihän se tietenkään tule koskaan olemaan yhtä hyvä kuin mitä hypen ja odotuksen perusteella haluaisi, mutta Duke Nukem on Duke Nukem.
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 07.09.2010 22:26

Oikeasti tämä kuu on ihan p****estä. Assassin's Creed Brotherhood, Halo Reach ja Mafia II ovat ainakin pelejä, jotka itselleni tuntuvat pakko-ostoksilta. Varaa ei kuitenkaan ole kuin ostaa kaksi enintään noista. Jos nyt sen Reachin ostaisi ja sitten jonkin ajan kuluttua Brotherhoodin. NHL11 tulee jossain välissä ja sekin on ostettava, kun 10 jäi välistä. Prkl on se tämä pelaajan arki p****estä. Ainakin saan ilmaiseksi pelattua Batman Arkham Asylumin, kun kaverilta sen vain lainaan haen.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 07.09.2010 22:40

MR.Off Topic kirjoitti:Oikeasti tämä kuu on ihan p****estä. Assassin's Creed Brotherhood, Halo Reach ja Mafia II ovat ainakin pelejä, jotka itselleni tuntuvat pakko-ostoksilta. Varaa ei kuitenkaan ole kuin ostaa kaksi enintään noista. Jos nyt sen Reachin ostaisi ja sitten jonkin ajan kuluttua Brotherhoodin. NHL11 tulee jossain välissä ja sekin on ostettava, kun 10 jäi välistä. Prkl on se tämä pelaajan arki p****estä. Ainakin saan ilmaiseksi pelattua Batman Arkham Asylumin, kun kaverilta sen vain lainaan haen.
Mafia 2 kokee eittämättä hinnan pudotuksen n. lokakuun lopulla-marraskuun alkupuoliskolla, jolloin sen saa amazonista n. 20€:llä.
Assassin's Creedin ennustaminen on vaikeaa, mutta veikkaanpa että se säilyttää hintansa melko hyvin, sillä AC on ollut huippusuosittu ja tasaista laatua.
Änäri vetää monta kuukautta samalla listahinnalla, kokee ehkä pientä muutosta, kunnes se putoaa alle puoleen kertaheitolla, siinä 5-7kk julkaisusta.
Reachista ei voi tietää; jos se on kriittinen menestys se säilyttää hintansa pitkään. Liikkeet kuitenkin tilaavat sitä ihan vitusti, ja samaan tapaan se myy. Jos pelistä tulee kuitenkin sellainen keskiarvosanaltaan 7-8:n peli, hinta tippuu rajusti jo parin kuukauden kohdalla, sillä pelin ostaneet myyvät sitä paljon eteenpäin, ja liikkeet yrittävät saada isoja varastojaan peliä kaupaksi, sillä pelistä ei ole tulossa pitkäaikaista hittiä.

Kannattaa tarkkailla hintoja, ja olen aika paljon niitä tässä viime vuosina seurannut. Joten luultavimmin tulevat hyvin paljon mainitsemieni kaavojen mukaan menemään. Osta oikeaan aikaan jollei hirveä kiire niiden kanssa ole.
XBKuvaX 360 - Jump In.

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ke 08.09.2010 01:52

Ja kaikki nuo pelit ilmaiseksi Pc:lle alle kuukauden julkaisun jälkeen . Tosin änäriä ei tule pclle ja reach jonkun vuoden päästä.
Red snow, how convenient.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 08.09.2010 09:13

aLoe kirjoitti:Ja kaikki nuo pelit ilmaiseksi Pc:lle alle kuukauden julkaisun jälkeen.
Pidä hauskaa.
Tosin änäriä ei tule pclle ja reach jonkun vuoden päästä.
Ei tule kumpaakaan PC:lle.
Viimeksi muokannut Velocity, Ke 08.09.2010 09:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
XBKuvaX 360 - Jump In.

Memory

Viesti Kirjoittaja Memory » Ke 08.09.2010 09:21

Se Mafia II on kyllä ihan kannattavaa hommata PC'lle jos semmoinen löytyy joka kyseistä peliä jaksaisi pyörittää. Aika kustu peli konsoleilla.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 08.09.2010 09:33

Memory kirjoitti:Se Mafia II on kyllä ihan kannattavaa hommata PC'lle jos semmoinen löytyy joka kyseistä peliä jaksaisi pyörittää. Aika kustu peli konsoleilla.
Ainakin 360-versio oli kyllä niiiin hirveä ettei mitään määrää. Oma PC:ni vähän yski sitä pyörittäessä täysillä, eikä ole tehoista kiinni. Kaverilla on HD-5870 ja i7 950, ja samat pienet tökkimiset. Ja pelin suljettuani koneeni värit ja resoluutio menivät vituiksi. Muutenkaan peli ei kuulemma ole mikään ihmeellinen, eikä peli edes kiinnosta, joten suosiolla poistomyyntiin vaan.

Force Unleashed 2:sta odotellessa. 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ke 08.09.2010 11:51

Velocity kirjoitti:
aLoe kirjoitti:Ja kaikki nuo pelit ilmaiseksi Pc:lle alle kuukauden julkaisun jälkeen.
Pidä hauskaa.
Itseasiassa koko sysipaska Halo sarja tulee kokonaisuudessaan PClle. Ainiin ja unohdin mainita, saat AC:n ilmaiseksi ja paremilla grafiikoillaikin tietokoneelle.

Mutta sitten jos mä ihan tosissaan ajattelen, niin en mä maksais AC:sta yhtään euroa muutenkaan. Mä haluan pelata peliä sillonkin, kun mulla ei ole internet yhteyttä
Red snow, how convenient.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 08.09.2010 11:58

aLoe kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
Pidä hauskaa.
Itseasiassa koko sysipaska Halo sarja tulee kokonaisuudessaan PClle. Ainiin ja unohdin mainita, saat AC:n ilmaiseksi ja paremilla grafiikoillaikin tietokoneelle.

Mutta sitten jos mä ihan tosissaan ajattelen, niin en mä maksais AC:sta yhtään euroa muutenkaan. Mä haluan pelata peliä sillonkin, kun mulla ei ole internet yhteyttä
Halo-sarja on ilmiömäisen menestynyt, ja omasta mielestäni melkoisen hyvä pelisarja, vaikkei Reach kiinnostakaan.
Ja ilman internet-yhteyttä voit pelata konsoleilla 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.

Wormmaster

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » Ke 08.09.2010 14:15

aLoe the pirate voisi nyt hilata sen perseensä muualle kun jokainen viesti on tiivistettävissä lauseeseen: "lol jotai konsoleita, hei siis mä saan pelit ilmasiix tietsikal, imekää munaa v***n pässit". Hanki edes joku uusi argumentti.

Meikäläinen on huomannut että Dead Space, Assassin's Creed ja Oblivion tuntuvat aivan älyttömän paljon hauskemmilta pelata Xboxilla. Third-person systeemit nyt tietysti olivat ihan odotettavissa, Oblivionille en osaa edes keksiä mitään sen järkevämpää syytä. Jostain syystä tämä konsoliversio vaan on nyt saanut minut tutkimaan enemmän tätä maailmaa, vaikka PC-version taannoin haukuinkin tylsyyden perikuvaksi.
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Vastaa Viestiin