Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Su 07.02.2010 18:30

"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Jäbä
Viestit: 806
Liittynyt: La 23.06.2007 15:54

Viesti Kirjoittaja Jäbä » Ke 10.02.2010 15:12


Avatar
TupsuVeitikka
Viestit: 713
Liittynyt: Pe 15.08.2008 15:18
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Ke 10.02.2010 18:02

Jäbä kirjoitti:http://www.visitnorway.com/holmenkollen/

Pelien kuningas. 8)
Samaa mieltä. Tuossa kuukausi sitten tuli tuota tahkottua 2-3 tuntia päivässä parin viikon ajan. ;) Ennätys taisi olla 149 metriä..
..Stranger.

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ke 10.02.2010 22:31

Tekee se kipeää, mutta onneksi on näitä namu pätkiä meillekin. Tässä toinen.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
Hautsi_
Viestit: 804
Liittynyt: To 11.05.2006 21:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hautsi_ » To 11.02.2010 20:50



:lol:
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » To 11.02.2010 21:07

Hautsi_ kirjoitti:

:lol:
Toihan on suunnilleen yhtä karua kielenkäyttöä ku bussikuskeilla. :lol:
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » La 13.02.2010 06:26

http://www.chatroulette.com
Ja hauskaa riittää tunneiksi 8)
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » La 20.02.2010 19:29



Pitkästä aikaa ihan hauska ja toimiva suomalainen mainos.

Avatar
TupsuVeitikka
Viestit: 713
Liittynyt: Pe 15.08.2008 15:18
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Ti 23.02.2010 19:41

..Stranger.

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ti 23.02.2010 20:34

Rivenille uusia ruokalajeja kokeiltavaksi. Varmasti kiinnostaa kun herra on suuri kulinaristi.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Hyrkanos
Viestit: 914
Liittynyt: To 15.07.2004 18:36
Paikkakunta: Asikkala

Viesti Kirjoittaja Hyrkanos » Ke 24.02.2010 09:44

Palannut kuolleista 2015

FlameSnoopy
Viestit: 176
Liittynyt: La 07.01.2006 10:24

Viesti Kirjoittaja FlameSnoopy » Ke 24.02.2010 17:05

Kahdelle ylimmälle on vain yksi sana:

WHAT?

Avatar
Natumania
Viestit: 146
Liittynyt: Ke 18.02.2004 21:36
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Natumania » To 25.02.2010 11:04

FlameSnoopy kirjoitti: WHAT?
Jooh tätä itsekin mietin eilen boardia lukiessa ja Winter Gameseja katsellessa :shock:

Avatar
Phenomenon
Viestit: 1971
Liittynyt: Pe 15.02.2008 11:35
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja Phenomenon » Pe 26.02.2010 00:19

Tuli katsoa lähes tunnin pituinen dokumentti youtubesta, kuka tunnustaa?

Osa I
Osa II
Osa III
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Pe 26.02.2010 13:08

Kasvisruoka

Saattaa olla kuivahko.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
TupsuVeitikka
Viestit: 713
Liittynyt: Pe 15.08.2008 15:18
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Pe 26.02.2010 15:42

..Stranger.

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ke 03.03.2010 21:42

"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Memory
Viestit: 520
Liittynyt: Ke 12.01.2005 17:46

Viesti Kirjoittaja Memory » Su 07.03.2010 17:56

-DELETE-
Viimeksi muokannut Memory, To 15.04.2010 19:35. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ti 09.03.2010 20:25

"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ti 16.03.2010 18:00


Avatar
kurhela
Viestit: 211
Liittynyt: Ke 03.03.2004 16:57
Paikkakunta: Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kurhela » La 20.03.2010 16:33



Arnold kommentoi uuden Predators-elokuvan traileria.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 20.03.2010 17:35

Aivan h**vetin hyvä mainos Sonylta, joka suoraan kritisoi Microsoftin Project Natalia:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Wormmaster
Viestit: 400
Liittynyt: Su 22.01.2006 11:51

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » La 20.03.2010 18:48

En nyt sitten tajua mikä tuosta tekee niin äärettömän hyvän. Lienee varmaan sitten niitä asioita jotka ymmärtää vain, jos Natal ja/tai Move ylipäätään kiinnostavat.
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Avatar
Ravenwood
Viestit: 2276
Liittynyt: La 09.01.2010 20:11

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Su 21.03.2010 01:03

Wormmaster kirjoitti:En nyt sitten tajua mikä tuosta tekee niin äärettömän hyvän. Lienee varmaan sitten niitä asioita jotka ymmärtää vain, jos Natal ja/tai Move ylipäätään kiinnostavat.
Joo ei kyllä kiinnosta tommoset liikkentunnistusohjaukset sitten pätkän vertaa. Niin kauan pelaan videopelejä kun saan ihan kunnon pädillä pelata. Jos haluaisin liikkentunnistuksella leikkiä ostasin Wiin.

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Ti 23.03.2010 21:47

Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

Vastaa Viestiin