Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Pe 06.11.2009 23:23

Rauhoitu Genghis. Halusin vain kokeilla kuinka kauan kestää ennen kuin ensimmäinen valopää laukoo "Eihä Curtti siel ollu!!!1". Ei kestänyt kovin kauan.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Pe 06.11.2009 23:24

Jack DiBiase kirjoitti:Rauhoitu Genghis. Halusin vain kokeilla kuinka kauan kestää ennen kuin ensimmäinen valopää laukoo "Eihä Curtti siel ollu!!!1". Ei kestänyt kovin kauan.
Läheltä liippasi mutta arvasin ilkeän juonesi.
We need CM Punk!

Avatar
Sandz
Viestit: 163
Liittynyt: Ma 11.06.2007 17:46
Paikkakunta: Björneborg

Viesti Kirjoittaja Sandz » Pe 06.11.2009 23:27

Gaillard on oikeasti h**vetin kova jätkä, ownaa kaikki mukahauskat hinttarikoomikot ihan 100-0.

Legenda:

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Pe 06.11.2009 23:45

Rocky on kyllä kova. Kangaroo ja Pac Man sijoittuvat myös kärkikastiin, lyhyttä mutta ytimekästä snailia unohtamatta.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Sandz
Viestit: 163
Liittynyt: Ma 11.06.2007 17:46
Paikkakunta: Björneborg

Viesti Kirjoittaja Sandz » Pe 06.11.2009 23:55

Mahti Ankka kirjoitti:Rocky on kyllä kova. Kangaroo ja Pac Man sijoittuvat myös kärkikastiin, lyhyttä mutta ytimekästä snailia unohtamatta.
Jep, varsinkin tuota Kangaroota katsoessa se dropkick veteen oli aika jäätävä. <3 Repesin siihen paikkaan ihan 100% ja nauroin varmaan seuraavat pari minuuttia hieman äänekkäästi. Pac Man on myös aika leija, ja lähes kaikki tämän tyypin jutut iskee ihan täysillä. Love that guy <3

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Pe 06.11.2009 23:58

Mahti Ankka kirjoitti:Rocky on kyllä kova. Kangaroo ja Pac Man sijoittuvat myös kärkikastiin, lyhyttä mutta ytimekästä snailia unohtamatta.
Snail on Dom Jolylta kopioitu, mutta muuten ihan jees. Remi on kyllä ihan kuningas-tyyppi ja on hyvin vaikeaa valita hänen parasta videotaan. Tuo Rocky on kyllä ainakin yksi parhaista.

Dom Joly on silti piilokameroiden kuningas.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
ViiZei
Viestit: 1631
Liittynyt: Ti 11.11.2008 18:21
Paikkakunta: SeinäJoe

Viesti Kirjoittaja ViiZei » La 07.11.2009 00:11

Ite en niin pac-manista välittäny, mutta Mario kart oli loistava 8) Rocky silti ykkönen.

E: Kangaroolle tuli kyllä repeiltyä useampaan otteeseen :--DD
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » La 07.11.2009 12:32

Minun mielestäni Remin parhaat videot ovat ne soluttautumiset johonkin tapahtumaan, esim. lentopallo matsiin ja futis matsin jälkeisiin mestaruus juhliin :D.
Red snow, how convenient.

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » La 07.11.2009 13:08

Tämä on ehkä tyhmin juttu mitä olen koskaan yhdellekkään foorumille laittanut, mutta onhan se pakko toteuttaa kun sen eilen humalaspäissä foorumia selaillen keksin. :oops:


Kuva
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
edgecution
Viestit: 59
Liittynyt: To 16.02.2006 17:41

Viesti Kirjoittaja edgecution » La 07.11.2009 13:38

Jers1 kirjoitti:Japanilaista realitya <3
Lisää japski-gameshowkulttuuria feat Figure 4 Leg Lock ja Scorpion Death Lock

E. ehkä parempi kuvaus olisikin japski-duudsonit

Avatar
Jani Panos
Viestit: 303
Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » La 14.11.2009 16:29


Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » La 14.11.2009 16:41

Jani Panos kirjoitti:Maten mutsi
Kaikki teininörtit pitäisi ampua.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ke 18.11.2009 01:45

Holy sh*t!

Witchcraft

3/3 tähän mennessä.

EDIT. 6/6
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 18.11.2009 02:00

The Rocker kirjoitti:Holy sh*t!

Witchcraft

3/3 tähän mennessä.

EDIT. 6/6
Höhö. Vanha läppä. 8)
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ke 18.11.2009 02:03

The Rocker kirjoitti:Holy sh*t!

Witchcraft

3/3 tähän mennessä.

EDIT. 6/6
Etkö todella huomaa, mitä tuossa tapahtuu?
Rotta.

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 18.11.2009 02:14

Tzei-em kirjoitti:Etkö todella huomaa, mitä tuossa tapahtuu?
Jostain päättellen sinullakin meni ainakin 3 minuuttia sen huomaamiseen. :P
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ke 18.11.2009 11:20

Haha, ompa typerä ja päivänselvä temppu
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ke 18.11.2009 11:49

Jack DiBiase kirjoitti:
Tzei-em kirjoitti:Etkö todella huomaa, mitä tuossa tapahtuu?
Jostain päättellen sinullakin meni ainakin 3 minuuttia sen huomaamiseen. :P
Kappas, olit kirjoittanut viestisi 3 minuuttia ennen omaa viestiäni :) Ei siinä nyt kuitenkaan ihan niin kauaa mennyt... Aavistin asian melkolailla heti ja kokeilin kaksi kertaa testinä nähdäkseni, osuiko aavistukseni oikeaan.
Rotta.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 18.11.2009 12:06

Tuohan on jo niin vanha juttu jostain Ebaumsworldista vuodelta 2003.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ke 18.11.2009 15:22

Pari kertaa piti kyllä tuo tehdä ennenkuin alkoi hoksottimet toimimaan.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ke 18.11.2009 20:48

Ehkä taas turhinta paskaa ikinä, mutta nauroin tällä eilen väsyksissäni kunnes kyynelehdin. Olen ehkä vain yksinkertainen.

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=67042

Ja kohtahan ne nettidinosaurukset tulee tietysti wanhaa huutelemaan.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 21.11.2009 00:19

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » La 21.11.2009 13:46

Velocity kirjoitti:Haaaahaaaahaaa.....
Pääseepähän kerrankin sanomaan: Wanha!
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » La 21.11.2009 23:46

Näinkö käy myös DX-glowstickien ja Cena-paitojen kanssa?

JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Su 22.11.2009 18:24

Terojen koettelemus

Pensseli-Setä taisi vetää lyhyemmän tikun...

Vastaa Viestiin