Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Coca
Viestit: 907
Liittynyt: La 18.08.2007 09:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Coca » Ke 22.04.2009 17:32

Puhun jonkun kiinalaisen college-opiskelijan kanssa :s
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Ke 22.04.2009 17:34

Tässä pätkä omasta hmm... mielenkiintoisesta keskustelustani xP
Stranger: i love fat girls
Stranger: they are the best
You: why
Stranger: because they are easy
You: good point
You: but are they satisfying?
Stranger: yes
Stranger: do you like fat girls
You: not really
Stranger: you can pond there pussy really hard
Stranger: pound
Stranger: more cushion for the pushion
You: I see
Stranger: you bang skinny girls only?
Stranger: skinny girls tend not to like it in the ass.
You: good to know
Stranger: a little advise
Stranger: for you dude
Stranger: you need to bang a few fatties for fun
You: maybe Ill test
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 22.04.2009 19:23

Ja nyt kaikki sitten postaavat omat hassunhauskat chattinsa. :D
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Nickeldeon
Viestit: 589
Liittynyt: To 25.10.2007 11:17
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Nickeldeon » Ke 22.04.2009 21:01

Hemmetti vieköön kun tuota kokeili kerran niin kokoajan on pakko aloittaa uusi chätti kun edellinen häippäsee heti "You are gay" kommentin jälkeen. En saa edes vastata ystävällisesti takaisin :cry:
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ke 22.04.2009 21:07

Wanha, itse keskustelin aikoinaan puoli tuntia jonkun kanssa videopeleistä ja sitten vaan lähti :(
We need CM Punk!

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ke 22.04.2009 21:12

Jack DiBiase kirjoitti:Ja nyt kaikki sitten postaavat omat hassunhauskat chattinsa. :D
:mrgreen:
You: yo
Stranger: hey are you a girl?
You: yes
You: you?
Stranger: wanna see me jerk off on cam?
You: for sure
You: got a big cock?
Stranger: u got pics?
Stranger: or cam?
You: i've got pics
You: show me yours first
Your conversational partner has disconnected.
Rotta.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 22.04.2009 21:58

Oletko koskaan miettinyt kuinka kauan selvisit kahlittuna punkkavuoteeseen velociraptorin kanssa? Mitä luultavimin et, mutta ota nyt ihmeessä selvää:

http://www.bunkbeds.net/velociraptor/index.php

Oma tulokseni on 1 minuutti 9 sekuntia. 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Nickeldeon
Viestit: 589
Liittynyt: To 25.10.2007 11:17
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Nickeldeon » Ke 22.04.2009 22:09

51 sekunttia... Tough me! :twisted:
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA

Avatar
Jani Panos
Viestit: 303
Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » Ke 22.04.2009 22:13

1 minuutti 16 sekuntia.

Velocityraptori voisi olla mielenkiintoisempi vaihtoehto. Saadakko konsolikapulasta otsaan vai olisiko luvassa jotain hirveämpää? No ehken nyt samaan petiin otuksen kanssa kuitenkaan suostuisi.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 22.04.2009 23:05

Jani Panos kirjoitti:1 minuutti 16 sekuntia.

Velocityraptori voisi olla mielenkiintoisempi vaihtoehto. Saadakko konsolikapulasta otsaan vai olisiko luvassa jotain hirveämpää? No ehken nyt samaan petiin otuksen kanssa kuitenkaan suostuisi.
Sinisäteet tappaisivat sinut ennenkuin kahleet saataisiin kiinni. 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Mr.Perfekt
Viestit: 794
Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » To 23.04.2009 00:09

Velocity kirjoitti:Oletko koskaan miettinyt kuinka kauan selvisit kahlittuna punkkavuoteeseen velociraptorin kanssa? Mitä luultavimin et, mutta ota nyt ihmeessä selvää:

http://www.bunkbeds.net/velociraptor/index.php

Oma tulokseni on 1 minuutti 9 sekuntia. 8)
Selviäisit 3 sekuntia pidempään kuin minä. 8)

Avatar
Coca
Viestit: 907
Liittynyt: La 18.08.2007 09:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Coca » To 23.04.2009 08:16

Congratulations! You could survive for 1 minute, 16 seconds!
En valehdellut yhteenkään kysymykseen, mutta voi olla ettei esimerkiksi pomppuni olisi läheskään yhtä korkea taistelussa tuollaista hirviötä vastaan. Saa nähdä, pääsenkö hyödyntämään taitojani oikeasti. : D
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

Avatar
Smark
Viestit: 517
Liittynyt: Pe 02.01.2004 13:53
Paikkakunta: Pohjois-Vantaa

Viesti Kirjoittaja Smark » To 23.04.2009 08:27

C-C-C-C-COMBO BREAKER!
Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?
You want the best? Here I am. Kuva

Avatar
Kenitys
Moderaattori
Viestit: 1873
Liittynyt: To 04.11.2004 20:11
Paikkakunta: Tsadi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kenitys » To 23.04.2009 08:34

Ja nyt kaikki sitten postaavat omat hassunhauskat tuloksensa :D

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 23.04.2009 09:14

Kenitys kirjoitti:Ja nyt kaikki sitten postaavat omat hassunhauskat tuloksensa :D
>:(
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » To 23.04.2009 16:13

Tuo on Deinonychus, Velociraptori on oikeasti paljon pienempi. Damn you Jurassic Park.

Itse kysely nyt oli aika laimea.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!


FlameSnoopy
Viestit: 176
Liittynyt: La 07.01.2006 10:24

Viesti Kirjoittaja FlameSnoopy » Ti 05.05.2009 14:11


Panu5
Viestit: 1059
Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ti 05.05.2009 20:20

http://www.youtube.com/watch?v=ZKrKN7we44A
Taisi olla 2004-vuoden "kesähitti".

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 08.05.2009 01:55

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Pe 08.05.2009 16:12

Crap.fissä on 3245 kuvaa, aiotko postata kaikki ne yksitellen tänne?
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Pe 08.05.2009 16:23

Gukumatz kirjoitti:Crap.fissä on 3245 kuvaa, aiotko postata kaikki ne yksitellen tänne?
Tässä topicissa on 1970 kommenttia, aiotko valittaa niistä jokaisesta yksitellen tänne?

Kavereiden kanssa tapettiin aikaa kirjoittelemalla toistemme nimiä osoitepalkkiin. Haluaako joku Jers-suklaata?
We need CM Punk!

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Pe 08.05.2009 16:43

Jers1 kirjoitti:
Gukumatz kirjoitti:Crap.fissä on 3245 kuvaa, aiotko postata kaikki ne yksitellen tänne?
Tässä topicissa on 1970 kommenttia, aiotko valittaa niistä jokaisesta yksitellen tänne?
En, jätän ne loput 1968 rauhaan.
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » To 21.05.2009 14:19

http://www.youtube.com/watch?v=aa0KdUx_ ... re=related
Kuka tunnustaa :lol:
Siis oikeesti ei luoja xP
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Cell
Viestit: 19
Liittynyt: Ti 25.04.2006 16:28

Viesti Kirjoittaja Cell » To 21.05.2009 17:31

erkko777 kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=aa0KdUx_ ... re=related
Kuka tunnustaa :lol:
Siis oikeesti ei luoja xP
Nämä mukahauskat idiootit sitten sulkivat lopulta Pekka Sauren yö linjan.

Vastaa Viestiin