Very necessarily notDeadManWalking kirjoitti:Eikös se ole sitten hitti, jos saa soittoa?Panu5 kirjoitti:Soittavat, vaikkei olisikaan hitti. Se on tullut huomattua.
Linkkejä
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
http://www.youtube.com/watch?v=ooQKUYQ_ ... log/?p=227
Aika uskomaton sälli. Kaverilta amputoitu 5-vuotiaana osittain kädet ja jalat jonkinlaisen pahan veritulehduksen (meningococcemia) myötä. Ilmeisesti kaveri kuitenkin pärjää painilattioilla ihan hyvin.
Aika uskomaton sälli. Kaverilta amputoitu 5-vuotiaana osittain kädet ja jalat jonkinlaisen pahan veritulehduksen (meningococcemia) myötä. Ilmeisesti kaveri kuitenkin pärjää painilattioilla ihan hyvin.
Rotta.
http://www.youtube.com/watch?v=HazUvFXY2X4
Vroom Vroom, party starta!
NHL:ää katsoessa näkee mainoskatkoilla kaikenlaista outoa
.
Vroom Vroom, party starta!
NHL:ää katsoessa näkee mainoskatkoilla kaikenlaista outoa
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
He hee, mitä mielisairauksia pelihahmoilla onkaan...?
http://www.cracked.com/blog/12-famous-v ... disorders/
Niin totta niin totta.
http://www.cracked.com/blog/12-famous-v ... disorders/
Niin totta niin totta.
"There are many here among us
Who feel that life is but a joke.
But you and I we've been through that.
And this is not our fate"
- Bob Dylan, All Along the Watchtower-
Who feel that life is but a joke.
But you and I we've been through that.
And this is not our fate"
- Bob Dylan, All Along the Watchtower-
- Nickeldeon
- Viestit: 589
- Liittynyt: To 25.10.2007 11:17
- Paikkakunta: Oulu
http://www.youtube.com/watch?v=9F8ex6yX ... re=channel
olen katsonut tämän videon jo monta kertaa ja se edelleen jaksaa naurattaa...
olen katsonut tämän videon jo monta kertaa ja se edelleen jaksaa naurattaa...
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA
Jep. Apple-fanit ovat sen verran uskollisia asiakkaita, että tuollaisestakin tietokoneesta tulisi varmasti hitti, jos moinen joskus oikeasti myyntiin päätyisi. Sinänsä kyllä ehkä järkyttävin idea pitkään aikaan tuo näppiksen korvaaminen rullallaaLoe kirjoitti:Hyvä provo Mac-faneille, kaikki mitä Apple tekee, sen macboy ostaa maksoi mitä maksoi ja olipa se kuinka p**ka tahansa. Eivät onneksi kaikki ole tälläsiä tapauksia. Itse tyydyn sysipaskaan mikkisoftaan.Velocity kirjoitti:
Innovation.
EDIT: http://www.theonion.com/content/video/m ... llow_point
http://www.theonion.com/content/video/n ... _in_africa
Ja toinen aika hyvä.
Rotta.
http://www.kyberkeikka.fi/2009/03/pikku ... ainen.html
Jos tämä video on totta, eikä feikki, niin kaikki ennakkoluulot jenkkejä kohtaan pitävät paikkansa.
Jos tämä video on totta, eikä feikki, niin kaikki ennakkoluulot jenkkejä kohtaan pitävät paikkansa.
Rotta.
Kuiva, olisit edes etsinyt jonkun milf-porn videon
EDIT: Nämä tyypt ovat luultavasti kahdenkymmenen vuodenkin päästä samassa jamassa, aineiden vaikutuksen alaisina kylläkin.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
Viestiesi perusteella et kaatanut mitään 34-v MILFIÄ, veikkaan että se oli lähinnä joku FILF.Kratos kirjoitti:Kuiva, olisit edes etsinyt jonkun milf-porn videon
EDIT: Nämä tyypt ovat luultavasti kahdenkymmenen vuodenkin päästä samassa jamassa, aineiden vaikutuksen alaisina kylläkin.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- randomdude
- Viestit: 113
- Liittynyt: Su 19.10.2008 17:26
- Paikkakunta: In the sun
Juontaja paskonut housuunsa, kun kuuli että rikkailta amerikkalaisilta varastetaan rahaa. Kerrankin suomalaiset tehneet jotain hyvää! (Vaikka skinit ovatkin ihan hanurista) Ja se on tiedetty jo monta vuotta, että ennakkoluulot jenkkejä vastaan pitää paikkansa ja ihan sama mikä 'rikos' ---> venäläiset syyllisiä.Tzei-em kirjoitti:http://www.kyberkeikka.fi/2009/03/pikku ... ainen.html
Jos tämä video on totta, eikä feikki, niin kaikki ennakkoluulot jenkkejä kohtaan pitävät paikkansa.












