Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
SOS
Viestit: 136
Liittynyt: To 05.01.2006 15:21

Viesti Kirjoittaja SOS » La 31.01.2009 17:51

Ianin loistavia suorituksia on katseltu jo pidemmän aikaan, mutta asia tuli uudestaan ajankohtaiseksi kaveripiirissä, niin laitetaan pari linkkiä tännekin.

Upea tulkinta Apologizesta.
Legendaarinen haastattelu.
'Alertin #1 Attitude Era-mark

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 01.02.2009 11:23


:lol:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Riddick
Viestit: 56
Liittynyt: Ti 27.06.2006 17:24
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Riddick » Pe 20.02.2009 12:36


SOS
Viestit: 136
Liittynyt: To 05.01.2006 15:21

Viesti Kirjoittaja SOS » Ti 24.02.2009 22:04

Tässä teille maailman paras esimerkki todellisestä rock-staran esiintymisestä. Ihan sama vaikka se menee nuotin vierestä, kunhan siinä on fiilistä! Kertsi <3.
'Alertin #1 Attitude Era-mark

Avatar
Wormmaster
Viestit: 400
Liittynyt: Su 22.01.2006 11:51

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » Ke 25.02.2009 00:02

Ismo Laitela on ylikäytetyin juttu sitten LOLCatsin.
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Pe 27.02.2009 21:18

Ja nyt kaikille Metallica-faneille (ja miksei myös muille) pieni makupala, erittäin hauskasta pikkuisesta välikohtauksesta mikä herrojen keikalla tapahtui. Elikkä, kun kelaatte videon kohtaan 2.42, näette kuinka
Spoiler: näytä
valtavan iso musta jumppapallo tippuu Larsin ja Larsin rumpusetin päälle kesken kappaleen. Ja Larsin reaktio on mitä mahtavampi.
KATSO!
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Pe 27.02.2009 22:00

Aika läppä tuo Ulrichin ilme.


Nakertaako?
hevosen k**pä

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Pe 27.02.2009 22:12

Spoiler: näytä
Nopea googletus saa minut olemaan avaamatta Merovingin linkkiä
We need CM Punk!

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » La 28.02.2009 00:41

Täytyy sanoa, että ei kai se Lars nyt niin p**ka rumpali ole kuin mitä väitetään, kun ei tuostakaan ole moksiskaan, vaan komppi jatkuu katkeamattomana. Aika jäätävä reaktio kyllä.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » La 28.02.2009 09:48

Niinpä. Olen tuossa asiassa täysin samaa mieltä, MUTTA, kun herra ei vaivaudu yrittämään kappaleissa tuplia millään keikoilla, mitä ideaa pitää tuplasettiä yllä? Ainoa kappale missä hän vetää tuplia edes kohtuullisesti nykyaikana, on One.
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Genghis Khan
Viestit: 663
Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » La 28.02.2009 11:21

Tuplat ovat ainakin metallin saralla niin hemmetin ylikäytetyt nykypäivänä. Juurikin mausteena ja nyansseina toimivat mainiosti, mutta kun nykyään tuntuu kaikki pärräävän niillä biisin taustalla alusta loppuun. Tappaa kaiken elämän ja ilman alan biisin sisältä, sellainen ahdistava valli.

Bonzo oli kuningas tässäkin asiassa.
Looking California, feeling Minnesota.

Avatar
jorgos
Viestit: 26
Liittynyt: Ke 14.03.2007 13:40
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja jorgos » La 28.02.2009 13:20

http://www.youtube.com/watch?v=HduEyZ2rRtw

VAROITUS: TÄMÄ VIDEO SISÄLTÄÄ RAKKAUTTA!

btw Olen kuvalaudasta, suokaa anteeksi.
Viimeksi muokannut jorgos, La 28.02.2009 23:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » La 28.02.2009 16:46

Genghis Khan kirjoitti:Tuplat ovat ainakin metallin saralla niin hemmetin ylikäytetyt nykypäivänä. Juurikin mausteena ja nyansseina toimivat mainiosti, mutta kun nykyään tuntuu kaikki pärräävän niillä biisin taustalla alusta loppuun. Tappaa kaiken elämän ja ilman alan biisin sisältä, sellainen ahdistava valli.
Jep, mutta kyllähän nyt Blackened, One, For Whom The Bell Tolls tietyissä osissa ja monet muut kappaleet toimisivat paljon paremmin kunnon tuplaosioilla. Ei nyt tietenkään mitään seitsenminuuttista blastbeat jyräystä, vaan aivan kuten sanoit, mausteena ja nyansseina. Eihän Onekaan ole koko biisiä tuplilla, eihän?
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Jani Panos
Viestit: 303
Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » La 28.02.2009 22:17


Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 28.02.2009 22:21

Jani Panos kirjoitti:Annin suosikkieläin on pupu
Noita random-internet-ilmiöitä tulee kyllä joka päivä yhä enemmän ja enemmän :lol:

EDIT:
Repesin viimeiselle 15 sekunnille aika pahasti:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 02.03.2009 11:45



Tuu mach blad, tuu mach blaaa-aa-aaadd..... AIIII WASHI MY HAAANDS... OOBER AND OBER, OBER AND OBER...

:mrgreen:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Button
Viestit: 487
Liittynyt: Ke 26.03.2008 18:03

Viesti Kirjoittaja Button » Ma 02.03.2009 12:08

..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ma 02.03.2009 14:33

Button kirjoitti:Perus suomirappia
Onko tuo tosissaan tehty?
We need CM Punk!

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ma 02.03.2009 15:35

Skeatso on vajukki..
Red snow, how convenient.

Avatar
Button
Viestit: 487
Liittynyt: Ke 26.03.2008 18:03

Viesti Kirjoittaja Button » Ma 02.03.2009 15:41

En tiedä, mutta minun silmissä tuo ei eroa juuri mitenkää mainstream suomirapista.
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"

Avatar
cripler91
Viestit: 75
Liittynyt: To 17.08.2006 15:19

Viesti Kirjoittaja cripler91 » Ma 02.03.2009 22:01

http://www.iltalehti.fi/viihde/200903029174035_vi.shtml



Tämä voi olla jo huonompi juttu jos toteutuu :D

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 02.03.2009 22:10

cripler91 kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/200903029174035_vi.shtml



Tämä voi olla jo huonompi juttu jos toteutuu :D
Phail guaranteed :roll:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
cripler91
Viestit: 75
Liittynyt: To 17.08.2006 15:19

Viesti Kirjoittaja cripler91 » Ma 02.03.2009 22:25

Entäpäs jos siitä tuleekin hitti ja kaikki radiokanavat soittvat sitä melkein koko ajan...

Panu5
Viestit: 1059
Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ma 02.03.2009 22:29

Soittavat, vaikkei olisikaan hitti. Se on tullut huomattua.

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 02.03.2009 22:31

Panu5 kirjoitti:Soittavat, vaikkei olisikaan hitti. Se on tullut huomattua.
Eikös se ole sitten hitti, jos saa soittoa?
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Vastaa Viestiin