Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Axl
Viestit: 257
Liittynyt: Su 13.01.2008 13:37
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Axl » La 03.01.2009 19:36

:|

...

No anyway löysin tälläisen hauskan ja aika randomin WWE-pätkän.
http://www.youtube.com/watch?v=cjPBSC-p4kI

Avatar
Jani Panos
Viestit: 303
Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:08

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » To 08.01.2009 00:34

Dokumentti siitä, kuinka meille valehdellaan. Se, mitä yhteiskunnassa tapahtuu, ei automaattisesti ole hyvää tai oikein, eikä edes välttämätöntä. Mikä onkaan elämässä tärkeintä?
Tämän mukaan Jeesus on siis oikeasti aurinko ja kaikki Raamatun jutut on astrologiasta ja plagiaatiota Egyptin mytologiasta.

Taitaa "kolahtavin" osuus olla tuossa 9:30-36:00 paikkeilla.

En sitten tiennyt minne pistäisi, mutta pistää hieman miettimään. :?

Suosittelen oikeasti katsomaan.

Avatar
Genghis Khan
Viestit: 663
Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » To 08.01.2009 13:05

Joo ja sitten ei harrasteta mitään kritiikkiä kun Zeitgeistia katsotaan!
Näenkö tuon jutun vouhotuksessa jotain todella herkullista ironiaa?
Looking California, feeling Minnesota.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 17.01.2009 20:43

Tämä on jotain todella ärsyttävää, muista että varoitin :wink:
http://smouch.net/lol/
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
4 Real
Viestit: 160
Liittynyt: Su 27.02.2005 18:52
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 4 Real » La 17.01.2009 20:52

Velocity kirjoitti:Tämä on jotain todella ärsyttävää, muista että varoitin :wink:
http://smouch.net/lol/
Ei h****tti :mrgreen: .
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun

Real's Prison

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » La 17.01.2009 20:53

4 Real kirjoitti:
Velocity kirjoitti:Tämä on jotain todella ärsyttävää, muista että varoitin :wink:
http://smouch.net/lol/
Ei h****tti :mrgreen: .
Spoiler: näytä
Wanha, en mene. Ja muutenkin tuo on ilkeää : |
We need CM Punk!

Avatar
Jäbä
Viestit: 806
Liittynyt: La 23.06.2007 15:54

Viesti Kirjoittaja Jäbä » La 17.01.2009 20:54

Hah, tuo on paha kyllä! Jers kerran tämän teki minulle, olin ensin aivan että ''miten tän saa pois, miten tän saa pois?!''. :lol:

Avatar
Rocky
Viestit: 302
Liittynyt: Pe 12.03.2004 15:16
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Rocky » Ma 19.01.2009 17:17

This goes way beyond my spilled diet-soda.
-CM Punk

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ma 19.01.2009 21:45

Siis tuo Mikkonen on aivan v***n sekaisin. Heti alussa heitetään natsikortti, solvataan toista ja peitetään korvat ja huudetaan kuin mikäkin hullu, kun toinen yrittää sanoa mielipidettään. Ei minkäänlaisia väittelytapoja. Saatika käytöstapoja.

Tämä rouvahan on tosin Timo T.A "HERRA MAJURI SINULLE!" Mikkosen vaimo, joten ei ole mikään ihme.

Eniten pelottaaa, että kun vanhempina on kaksi tuollaista umpihullua, niin minkälaisia lapsista tulee..?
hevosen k**pä

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 19.01.2009 21:51

Pitäisköhän tehdä ihmiskunnalle palvelus ja lähettää noiden kakarat keskitysleirille?
WE BACK YA'LL?!

Avatar
What
Viestit: 3066
Liittynyt: To 20.07.2006 13:07
Paikkakunta: Rivers Mouth

Viesti Kirjoittaja What » Ma 19.01.2009 21:53

Selvä anarkian kannattaja tuo Mikkonen. Aivan kuin uuden sukupolven teinit ei olisi jo valmiiksi mätiä. Mitään tai ketään ei kunnioiteta.

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ma 19.01.2009 21:55

Jack DiBiase kirjoitti:Pitäisköhän tehdä ihmiskunnalle palvelus ja lähettää noiden kakarat keskitysleirille?
Kannatan tätä ideaa. Samoin kuin vanhemmatkin ja mahdolliset sukulaisetkin. Tiedä jos hekin ovat yhtä hulluja. Eli Neuvostoliiton tyyliin mentäisiin, jossa tapettiin koko suku, jos suvussa oli ollut 200 vuotta sitten yksi kauppias.
hevosen k**pä

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ma 19.01.2009 23:24

Merovingi kirjoitti:
Siis tuo Mikkonen on aivan v***n sekaisin. Heti alussa heitetään natsikortti, solvataan toista ja peitetään korvat ja huudetaan kuin mikäkin hullu, kun toinen yrittää sanoa mielipidettään. Ei minkäänlaisia väittelytapoja. Saatika käytöstapoja.
Komppaan. Ja on olevinaan vielä joku kaikkitietävä... Perkeleen kotirouva joka elää ukkonsa siivellä.
Rotta.

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 19.01.2009 23:31

Tzei-em kirjoitti:Perkeleen kotirouva
*perkeleen kotiäiti
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Rocky
Viestit: 302
Liittynyt: Pe 12.03.2004 15:16
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Rocky » Ma 19.01.2009 23:33

Tzei-em kirjoitti:Perkeleen kotirouva joka elää ukkonsa siivellä.
Parempi Timo TeeAa kuin PeeAa. Ja sehän oli hei kotiäiti eikä mikään rouva!

On kyllä kaikinpuolin hämmentävä tuo naikkonen. Ensin haukkuu miehen sovinisti-fasistiksi ja sen jälkeen kettutyttö-vihreäksi. Oma suosikkini on kun Mikkonen sanoo painottaen ruotsalaistutkimus! ja sen jälkeen madaltaa äänensä kuiskatakseen: sammuva yhteiskunta!
Tästähän voisi pitää vaikkaa oppitunnin argumentaatiotaidosta ja sen käytöstä. Varoittavana esimerkkinä toimisi Mikkonen, tottakai.
This goes way beyond my spilled diet-soda.
-CM Punk

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 21.01.2009 13:56

"It's Allright"



On paljon "Allright". :D
Naisen kuulee äänensävystä huomaa helposti että tekisi mieli hirttää tuo kakara.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ke 21.01.2009 14:34

http://www.youtube.com/watch?v=n7R_IqrG ... re=related

Pitänee opettaa illalla omakin emäntä tekemään noin.


Ja samaan kategoriaan...:
http://www.youtube.com/watch?v=ek5I5bNO ... re=related

Tennis ei ole ihan meikäläisen laji, mutta tuota vastaan sitä pelaisi ihan mielellään...
Rotta.



Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 21.01.2009 15:52

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Ke 21.01.2009 16:02

OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Ke 21.01.2009 19:12

En minä nyt tiedä onko tuo kaveri nyt täysin sekaisinkaan välttämättä. Kyllähän Linkolaakin pidetään sekopäänä, mutta on miehellä pointtiakin. Tosin tuosta taivaan värjäytymisestä (tämän videon perusteella) en osaa sanoa, mutta kyllähän se pistää ottamaan ainakin asioista selvää, puhuko jätkä asiaa vai paskaa.

Ja tuo Mikkonen... Olen nyt luultavasti nähnyt Suomen tyhmimmän ihmisen. Toimittaja Seppo Heikinheimoa mukaillen, tuollaisia ihmisiä ei tulisi päästää kalustettuihin tiloihin.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Achike
Viestit: 19
Liittynyt: Ti 21.10.2008 06:31
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Achike » Pe 23.01.2009 10:28

http://kuvaton.com/kuvei/kajaanin_kalapuikot.jpg

joko kalapuikot kerkes unohtua :)

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 25.01.2009 22:08

Todella hieno video nykyisestä maailmantilasta:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

SOS
Viestit: 136
Liittynyt: To 05.01.2006 15:21

Viesti Kirjoittaja SOS » Ma 26.01.2009 21:38

'Alertin #1 Attitude Era-mark

Vastaa Viestiin