Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Su 20.07.2008 21:55

Tuo Monsters of Rock oli kyllä melkoisen massiivinen tilaisuus. Moskovan lentokenttä, puoli miljoonaa katsojaa ja esiintyjinä Metallica, Pantera sekä AC/DC. Surutta taisivat Venäjän poliisit tuolla pamputella yleisössä olevia.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 20.07.2008 22:44

Mahti Ankka kirjoitti:Tuo Monsters of Rock oli kyllä melkoisen massiivinen tilaisuus. Moskovan lentokenttä, puoli miljoonaa katsojaa ja esiintyjinä Metallica, Pantera sekä AC/DC. Surutta taisivat Venäjän poliisit tuolla pamputella yleisössä olevia.
Jep, tuo näyttää enemmänkin joltain sotatantereelta kuin festarialueelta. Mutta ainakin on porukkaa.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Su 20.07.2008 22:49

Mahti Ankka kirjoitti:Surutta taisivat Venäjän poliisit tuolla pamputella yleisössä olevia.
Ne ovat miliisejä.

Mutta jooh, kieltämättä olihan tuo aika massivista meininkiä. Vähän liiankin. Suorastaan jopa pelottavan suuri tapahtuma. Tunnelmaa on varmasti ollut, mutta silti aika hurjan oloista.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 20.07.2008 22:51

DeadManWalking kirjoitti:
Mahti Ankka kirjoitti:Surutta taisivat Venäjän poliisit tuolla pamputella yleisössä olevia.
Ne ovat miliisejä.

Mutta jooh, kieltämättä olihan tuo aika massivista meininkiä. Vähän liiankin. Suorastaan jopa pelottavan suuri tapahtuma. Tunnelmaa on varmasti ollut, mutta silti aika hurjan oloista.
Todella hullua ja massiivista kyllä.
Itseänikin ihmetyttää;
a)kuinka monta ihmistä tuolla oikein kuoli?
b)miten h****tissä tuolla voidaan pitää minkäänlaista organisointia?
c)miten ihmiset juovat/syövät tuollaisessa paikassa?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Genghis Khan
Viestit: 663
Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Ma 21.07.2008 01:28

b)miten h****tissä tuolla voidaan pitää minkäänlaista organisointia?
Ei varmasti tuohon maailmanaikaan enää mitenkään. Johtoon pääsivät lepsut jeejee-miehet ja kansalaiset käyttäytyivät kuin päättömät kanat. Samoja v***n jeejee-miehiä istuu myös lintukotomme johtopaikoilla. Kansa tarvitsee pelon tasapainon kyetäkseen maksimoimaan oman suorituskykynsä.
Looking California, feeling Minnesota.

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Ma 21.07.2008 10:48

Menikö se vuoden 1991 Monsters of Rock niin, että päivällä aloitti AC/DC, sitten Pantera, jonka jälkeen illalla/yöllä Metallica? Ja on hirmuisesti väkeä pakkaantunut Tushino Airportille. Yli 500 000 henkeähän tuolla oli.
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 21.07.2008 12:59

Gukumatz kirjoitti:Yli 500 000 henkeähän tuolla oli.
wikipedia kirjoitti:Largest crowd ever in a Monsters of Rock Festival, with estimates between 500,000 and 1.5 million people, considered as one of the most attended rock concerts in history.
Kuva

Eli se 500000 on vain arvioitu minimi. :o
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Tirkka
Viestit: 1336
Liittynyt: To 24.06.2004 20:02
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » To 24.07.2008 00:09

Velocity kirjoitti:
Gukumatz kirjoitti:Yli 500 000 henkeähän tuolla oli.
wikipedia kirjoitti:Largest crowd ever in a Monsters of Rock Festival, with estimates between 500,000 and 1.5 million people, considered as one of the most attended rock concerts in history.
Kuva

Eli se 500000 on vain arvioitu minimi. :o
Jossain kohdassa tuolla sanotaan että väkeä olisi ollut 1,6 miljoonaa. Lieneeköhän kauimmaiset kuullu musiikista enää mitään... :D
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 29.07.2008 12:08



Pistää kyllä vakavaksi.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Ti 29.07.2008 13:05

Olihan jossain Woodstockissakin se puolisen miljoonaa, tai sekin oli pelkkä arvio, kun festari muutettiin ilmaiseksi. Ja siellähän kaikki sujui varsin mainiosti, vaikka mitään erityistä valvontaa ei ollut. Tosin dokumenttikin kertoi festarin varjopuolista, että muutama kuolonuhri taisi sielläkin olla, mutta luultavasti se johtui vain erinäisten aineiden käytöstä. Ja ymmärrän kyllä, että se käsittämätön väenpaljous voi tuntua varsin ahdistavalta. Tuolla Metallican keikalla en kyllä olisi halunnut olla, olisi hieman tullut äitiä ikävä.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » To 31.07.2008 18:06

ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 31.07.2008 18:10

Gukumatz kirjoitti:Jännä.
Auts! Puree toiselta nenän irti?! Haistaneeko kaveri enää mitään...
We need CM Punk!

Avatar
Fortunate Son
Viestit: 33
Liittynyt: Pe 20.06.2008 01:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Fortunate Son » To 31.07.2008 18:39

Heh, tuli mieleen matsi, jossa Mike Tyson puri palasen irti Evander Holyfieldin korvasta.

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » To 31.07.2008 19:37

jers1 kirjoitti:
Gukumatz kirjoitti:Jännä.
Auts! Puree toiselta nenän irti?! Haistaneeko kaveri enää mitään...
Eniten minua tuossa huolestuttaisi, voiko nenällä enää hengittää. Ihminenhän hengittää nenän kautta nukkuessaan, joten kyseisellä miehellä saattaa olla pieniä hankaluuksia nukkua. Osa nenästä näyttäisi olevan kyllä tallella. Hajuaisti on toki saattanut kärsiä.
Viimeksi muokannut Merovingi, To 31.07.2008 19:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hevosen k**pä

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » To 31.07.2008 19:38

Jos ihmisellä on nenä tukossa esim. flunssassa -> ihminen hengittää suun kautta. Ystäväni isällä on jotenkin luu nenässään väärinpäin, ja nenä on aina tukossa, mutta silti hän elää aivan täysin normaalia elämää.
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 31.07.2008 19:54

On muuten helpompi kuolla syödessä, jos haukkaa liian ison palan?
We need CM Punk!

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » To 31.07.2008 19:59

Näinpä. Pitää olla varmaan tarkkana asian kanssa...
ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » To 31.07.2008 20:00

Hajuasti on pääasiassa niin syvällä nenäontelossa, että se toimii ilman tätä näkyvää ulokettakin, eli ei estettä tuoksujen haistamiselle.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 31.07.2008 21:34

No nyt löytyi kyllä yksi parhaimmista random-videoclipeistä ikinä. Kyseessä on siis haitilaisen säämiehen nauru. Itse kyllä repesin aika pahasti kun monta kertaa katsoin. :D


Tässä on lyhyitä remixejä;
Re-Cut-remix


Spiderman remix, aivan paras :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Fortunate Son
Viestit: 33
Liittynyt: Pe 20.06.2008 01:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Fortunate Son » To 31.07.2008 22:55

Haitilaiset ovat hilpeää porukkaa. 8)

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » Pe 01.08.2008 10:31

kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Pe 01.08.2008 10:55

Miten sopiva laulu. :lol:
hevosen k**pä

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Pe 01.08.2008 12:30

"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » Pe 01.08.2008 12:57

Näe, kunhan et käytä hiphop-vaatteita niin olet turvassa.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Deve
Viestit: 35
Liittynyt: Ke 19.11.2003 14:41
Paikkakunta: Loviisa

Viesti Kirjoittaja Deve » Pe 01.08.2008 13:19

Ei suomessakaan nää julkiset kulkuvälineet mitään herkkua ole.

Vastaa Viestiin