Kerroppas mitä siinä kentässä pitää tehdä niin voin auttaa. Olen itse pelannut tuota jonnekkin 100 paikkeille. Tuosta pelistä on muuten tullut toinen versiokin.Heavy The Game kirjoitti:http://dagobah.biz/flash/The_Impossible_Quiz.swf
Tästähän ollaan puhutta aikoinaan tässäkin topikissa, mutta löysin pelin hienouden uudestaan. Upea peli, josta ei puutu haastetta. Itse olen levelissä 56, jota en todellakaan pääse läpi. Apuja kiitos.
Linkkejä
Siinä lukee sellainen "I HOPE YOU REMEMBERED"- teksti, jonka jälkeen tulee siitä yhestä aikasemmasta tehtävästä tuttua "siirappia" vai mitä nyt onkaan siihen näytölle. Hiirtä ei näy ja siellä on eri värisiä palluroita. En tiedä yhtään, koska mitään painamalla ei pääse jatkoon :S.Volga kirjoitti:Kerroppas mitä siinä kentässä pitää tehdä niin voin auttaa. Olen itse pelannut tuota jonnekkin 100 paikkeille. Tuosta pelistä on muuten tullut toinen versiokin.Heavy The Game kirjoitti:http://dagobah.biz/flash/The_Impossible_Quiz.swf
Tästähän ollaan puhutta aikoinaan tässäkin topikissa, mutta löysin pelin hienouden uudestaan. Upea peli, josta ei puutu haastetta. Itse olen levelissä 56, jota en todellakaan pääse läpi. Apuja kiitos.
EDIT: HOHOO! PPÄSINPÄS 56 levelin läpi
EDIT: Tähänkin peliin kieltämättä kyllästyy, kun alkaa hermot palamaan. Itse en osannut sitä kissatehtävää, jonka kuitenkin skippasin. Parin kysymyksen jälkeen tulee tämä ihmeen "Marmelaadi, Sokeri, Hillo"- tehtävä, joka on myöskin äärettömän omituinen.
'Alertin #1 Attitude Era-mark
Sitä kissaa pitää rapsuttaa niin kauan, että se mittari täyttyy. Ja tuo hillo tehtävä on siitä jostain kappaleesta, eli millä sanalla se laulu jatkuu.Heavy The Game kirjoitti: EDIT: Tähänkin peliin kieltämättä kyllästyy, kun alkaa hermot palamaan. Itse en osannut sitä kissatehtävää, jonka kuitenkin skippasin. Parin kysymyksen jälkeen tulee tämä ihmeen "Marmelaadi, Sokeri, Hillo"- tehtävä, joka on myöskin äärettömän omituinen.
YLE:n etiikkatesti - Testaa, kuka filosofi vastaa mielipiteitäsi parhaiten.
Toivon, ettei tänne ruveta sitten spämmimään noita vastauksia (mitä näiden testien kanssa usein tapahtuu), mutta laitetaan nyt ainakin omani:
Alla 3 lähintä filosofia ja osumisprosentit:
1. Carl Gustaf Jung 79.0%
2. Erkki Niinivaara 77.0%
3. Starhawk 77.0%
Ajatuksiasi eniten vieroksuu Josef Vissarionovits Stalin 42.0%
Myös seuraavat 3 mielipidevaikuttajaa olivat lähinnä omaa vastaustasi:
1. Taiteilija Mikko Kuustonen 84.0%
2. Kirjailija Kata Kärkkäinen 81.0%
3. Toimittaja Saska Snellman 76.0%
E: Niin, niitä kommentteja voisi toki laittaa. Itselle noista filosofeista vain Jung ja Stalin (!) ovat tuttuja. Nopean googlauksen jälkeen Niinivaara jäi edelleen hämärän peittoon, mutta tämä Starhawk (oikealta nimeltään Miriam Simos) vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta: sanfranciscolainen anarkismiaktivisti, wicca- ja pakanauskontoja harjoittava noita sekä ekofeministi. Mielipidevaikuttajista kaikki olivat tuttuja, eikä tuo Kuustonen sinänsä yllätys ollut.
Toivon, ettei tänne ruveta sitten spämmimään noita vastauksia (mitä näiden testien kanssa usein tapahtuu), mutta laitetaan nyt ainakin omani:
Alla 3 lähintä filosofia ja osumisprosentit:
1. Carl Gustaf Jung 79.0%
2. Erkki Niinivaara 77.0%
3. Starhawk 77.0%
Ajatuksiasi eniten vieroksuu Josef Vissarionovits Stalin 42.0%
Myös seuraavat 3 mielipidevaikuttajaa olivat lähinnä omaa vastaustasi:
1. Taiteilija Mikko Kuustonen 84.0%
2. Kirjailija Kata Kärkkäinen 81.0%
3. Toimittaja Saska Snellman 76.0%
E: Niin, niitä kommentteja voisi toki laittaa. Itselle noista filosofeista vain Jung ja Stalin (!) ovat tuttuja. Nopean googlauksen jälkeen Niinivaara jäi edelleen hämärän peittoon, mutta tämä Starhawk (oikealta nimeltään Miriam Simos) vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta: sanfranciscolainen anarkismiaktivisti, wicca- ja pakanauskontoja harjoittava noita sekä ekofeministi. Mielipidevaikuttajista kaikki olivat tuttuja, eikä tuo Kuustonen sinänsä yllätys ollut.
Viimeksi muokannut Kumiorava, Ma 12.05.2008 18:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
Jos totta puhutaan, niin ainoastaan Darwin on filosofeista tuttu. Mielipidevaikuttajista sitten taas Simo Frangen on ainoastaan itselleni tuttu. Ihan mielenkiintoinen testi tuo kuitenkin oli, että ei siinä mitään. Ja mahdolliesti hiukankin enemmän filosofiaan perehtyneet saattavat tunnistaa kyseiset filosofit.Alla 3 lähintä filosofia ja osumisprosentit:
1. Edward Westermarck 76.0%
2. Charles Darwin 75.0%
3. Kari Enqvist 73.0%
Ajatuksiasi eniten vieroksuu Helena Petrovna Blavatsky 41.0%
Myös seuraavat 3 mielipidevaikuttajaa olivat lähinnä omaa vastaustasi:
1. Kansantaiteilija, yht.maist. Simo Frangen 73.0%
2. Kirjailija Matti Mäkelä 73.0%
3. Toim.joht. Martin Saarikangas 70.0%
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
Mielenkiintoinen testi. Vaikka näitä nyt tarvitsis jokaisen käyttäjän tänne postailla, niin laitan tämän niitä varten joita kiinnostaa: (DMW)
Alla 3 lähintä filosofia ja osumisprosentit:
1. Edward Westermarck 70.0%
2. David Hume 69.0%
3. Leonardo da Vinci 68.0%
Ajatuksiasi eniten vieroksuu Mestari Rinzai Gigen 36.0%
Myös seuraavat 3 mielipidevaikuttajaa olivat lähinnä omaa vastaustasi:
1. Kansantaiteilija, yht.maist. Simo Frangen 73.0%
2. Näyttelijä Mari Rantasila 67.0%
3. Ministeri Jan-Erik Enestam 66.0%
Alla 3 lähintä filosofia ja osumisprosentit:
1. Edward Westermarck 70.0%
2. David Hume 69.0%
3. Leonardo da Vinci 68.0%
Ajatuksiasi eniten vieroksuu Mestari Rinzai Gigen 36.0%
Myös seuraavat 3 mielipidevaikuttajaa olivat lähinnä omaa vastaustasi:
1. Kansantaiteilija, yht.maist. Simo Frangen 73.0%
2. Näyttelijä Mari Rantasila 67.0%
3. Ministeri Jan-Erik Enestam 66.0%
Alla 3 lähintä filosofia ja osumisprosentit:
1. Baruch (Benedict) Spinoza 68.0%
2. Charles Darwin 67.0%
3. Eino Kaila 67.0%
Ajatuksiasi eniten vieroksuu Nikolai Berdjajev 39.0%
Myös seuraavat 3 mielipidevaikuttajaa olivat lähinnä omaa vastaustasi:
1. Kansantaiteilija, yht.maist. Simo Frangen 67.0%
2. Toim.joht. Martin Saarikangas 67.0%
3. Jääkiekkovalmentaja Juhani Tamminen 66.0%
1. Baruch (Benedict) Spinoza 68.0%
2. Charles Darwin 67.0%
3. Eino Kaila 67.0%
Ajatuksiasi eniten vieroksuu Nikolai Berdjajev 39.0%
Myös seuraavat 3 mielipidevaikuttajaa olivat lähinnä omaa vastaustasi:
1. Kansantaiteilija, yht.maist. Simo Frangen 67.0%
2. Toim.joht. Martin Saarikangas 67.0%
3. Jääkiekkovalmentaja Juhani Tamminen 66.0%
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Kumiorava ennustaa onnistuneesti.
Mutta, tässä todiste ettei Eddie Van Halen kuole koskaan!
Tukanleikkuu teki koko bändille vain hyvää heidän vanhoilla vuosillaan.
Mutta, tässä todiste ettei Eddie Van Halen kuole koskaan!
Tukanleikkuu teki koko bändille vain hyvää heidän vanhoilla vuosillaan.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Alla 3 lähintä filosofia ja osumisprosentit:
1. Adam Smith 76.0%
2. Charles Darwin 73.0%
3. Werner Heisenberg 73.0%
Ajatuksiasi eniten vieroksuu Martin Heidegger 44.0%
Myös seuraavat 3 mielipidevaikuttajaa olivat lähinnä omaa vastaustasi:
1. Toim.joht. Martin Saarikangas 76.0%
2. Yrittäjä Aira Samulin 73.0%
3. Kansanedustaja Ben Zyskowicz 72.0%
1. Adam Smith 76.0%
2. Charles Darwin 73.0%
3. Werner Heisenberg 73.0%
Ajatuksiasi eniten vieroksuu Martin Heidegger 44.0%
Myös seuraavat 3 mielipidevaikuttajaa olivat lähinnä omaa vastaustasi:
1. Toim.joht. Martin Saarikangas 76.0%
2. Yrittäjä Aira Samulin 73.0%
3. Kansanedustaja Ben Zyskowicz 72.0%
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Filosofit
1. Baruch (Benedict) Spinoza 70.0%
2. Machiavelli 66.0%
3. Adam Smith 65.0%
Ajatuksiasi eniten vieroksuu Platon 41.0%
Mielipidevaikuttajat
1. Toim.joht. Martin Saarikangas 70.0%
2. Ministeri Jan-Erik Enestam 69.0%
3. Jääkiekkovalmentaja Juhani Tamminen 66.0%
Filosofeista olen kuullut kahdesta ja mielipidevaikuttajista kaikki. Ihan kiva testi.
EDIT: Jaa Jack oli käskenyt lopettaa näiden viestien lähettämisen. Olin kuitenkin aloittanut testin ja kirjoittamisen, ennen kun Jack tuon viestin postasi
Nojaa poistoon sitten.
1. Baruch (Benedict) Spinoza 70.0%
2. Machiavelli 66.0%
3. Adam Smith 65.0%
Ajatuksiasi eniten vieroksuu Platon 41.0%
Mielipidevaikuttajat
1. Toim.joht. Martin Saarikangas 70.0%
2. Ministeri Jan-Erik Enestam 69.0%
3. Jääkiekkovalmentaja Juhani Tamminen 66.0%
Filosofeista olen kuullut kahdesta ja mielipidevaikuttajista kaikki. Ihan kiva testi.
EDIT: Jaa Jack oli käskenyt lopettaa näiden viestien lähettämisen. Olin kuitenkin aloittanut testin ja kirjoittamisen, ennen kun Jack tuon viestin postasi
- Miccelsson
- Viestit: 79
- Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
- Paikkakunta: Antin Nakkikioski
Ja kuinkahan moni taas teki niin kuin pyydettiin...Kumiorava kirjoitti:Toivon, ettei tänne ruveta sitten spämmimään noita vastauksia (mitä näiden testien kanssa usein tapahtuu), mutta laitetaan nyt ainakin omani:
Etsii sinä seksiseuraa?
Wayne Bernard #14
Davidson University
How about that
Davidson University
How about that
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Ei jumalisteMiccelsson kirjoitti:Ja kuinkahan moni taas teki niin kuin pyydettiin...Kumiorava kirjoitti:Toivon, ettei tänne ruveta sitten spämmimään noita vastauksia (mitä näiden testien kanssa usein tapahtuu), mutta laitetaan nyt ainakin omani:
Etsii sinä seksiseuraa?
'Alertin #1 Attitude Era-mark
- Miccelsson
- Viestit: 79
- Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
- Paikkakunta: Antin Nakkikioski
Mene weeweewee piste file2hd piste com ja sieltä tuo youtube videon osoite ja lataa. En linkkiä laita sillä tuo on oikeasti jo semi-laiton sivusto.Miccelsson kirjoitti:Perkule, se video on laitettu privaatiksi liiallisen kohun takia, joka syntyi täällä 015 alueella...
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Miccelsson
- Viestit: 79
- Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
- Paikkakunta: Antin Nakkikioski
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Enpä tiedä löytyykö jostain kaivamalla, mutta haluan omistaa tämän seuraavan testin eräälle tietylle henkilölle. Ole ylpeä tittelistäsi.
Siis: oletko fanboy?
EDIT: ja kiitos, jos postaatte tuloksianne, tehkää vaikka jonkinlainen oma analyysinne siitä, ettei tästäkin ala jokin spämmäysketju.
Siis: oletko fanboy?
EDIT: ja kiitos, jos postaatte tuloksianne, tehkää vaikka jonkinlainen oma analyysinne siitä, ettei tästäkin ala jokin spämmäysketju.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Tuo on kyllä hyvä testi mielestäni, mutta olen tehnyt tuon samaisen joskus muutama kuukausi takaperin, noh halusinpa nähdä tulokset nytkin.Show_Stopper kirjoitti:Enpä tiedä löytyykö jostain kaivamalla, mutta haluan omistaa tämän seuraavan testin eräälle tietylle henkilölle. Ole ylpeä tittelistäsi.
Siis: oletko fanboy?
EDIT: ja kiitos, jos postaatte tuloksianne, tehkää vaikka jonkinlainen oma analyysinne siitä, ettei tästäkin ala jokin spämmäysketju.
Your Test Scores
Nintendo Fanboy: 36%
Sony Fanboy: 46%
Microsoft Fanboy: 37%
The Better Fanboy Check Test
says that I'm Not a fanboy
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Nyt kun nuo tämän kevään YO-juhlat ovat ihan muutaman päivän päästä, niin tässä on video jonka voisi omistaa vaikka niin tuleville kuin jo valmistuneillekin ylioppilaille:
On se Pulttibois vaan niin parasta vielä nykyäänkin.
On se Pulttibois vaan niin parasta vielä nykyäänkin.
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
BBC kirjoitti: Uncontacted Amazon Tribe Photographed
RIO DE JANEIRO - Amazon Indians from one of the world's last uncontacted tribes have been photographed from the air, with striking images released on Thursday showing them painted bright red and brandishing bows and arrows.
The photographs of the tribe near the border between Brazil and Peru are rare evidence that such groups exist. A Brazilian official involved in the expedition said many of them are in increasing danger from illegal logging.
"What is happening in this region is a monumental crime against the natural world, the tribes, the fauna and is further testimony to the complete irrationality with which we, the 'civilized' ones, treat the world," Jose Carlos Meirelles was quoted as saying in a statement by the Survival International group.
Another photo shows about 15 Indians near thatched huts, some of them also preparing to fire arrows at the aircraft.
"The world needs to wake up to this, and ensure that their territory is protected in accordance with international law. Otherwise, they will soon be made extinct," said Stephen Corry, the director of Survival International, which supports tribal people around the world.
Of more than 100 uncontacted tribes worldwide, more than half live in either Brazil or Peru, Survival International says. It says all are in grave danger of being forced off their land, killed and ravaged by new diseases.
![]()
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-










