Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 13.02.2008 22:43

aLoe kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:V***t sinne mitään Helsinkiä äänestetä.
Jep, joulu/kulttuurikaupunki FTW.
Eli Ivalo kartalle.
Haeppas poika googlesta "joulukaupunki" ja "kulttuurikaupunki". Katso mitkä ovat ekat tulokset. :wink:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
bjes
Viestit: 57
Liittynyt: Pe 07.01.2005 18:58

Viesti Kirjoittaja bjes » Ke 13.02.2008 22:49

Velocity kirjoitti:
aLoe kirjoitti:
Velocity kirjoitti: Jep, joulu/kulttuurikaupunki FTW.
Eli Ivalo kartalle.
Haeppas poika googlesta "joulukaupunki" ja "kulttuurikaupunki". Katso mitkä ovat ekat tulokset. :wink:
Joulukaupungissa tulee Turku ja kulttuurikaupungissa tulee Lahti.
argh

"On your way to nowhere
Clutching at short straws
Slip into a free fall
Sucked into nothingness"
- Suburban Tribe: Nothingness

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 13.02.2008 22:54

bjes kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
aLoe kirjoitti: Eli Ivalo kartalle.
Haeppas poika googlesta "joulukaupunki" ja "kulttuurikaupunki". Katso mitkä ovat ekat tulokset. :wink:
Joulukaupungissa tulee Turku ja kulttuurikaupungissa tulee Lahti.
Perdon, kulttuuriPÄÄkaupunki.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 13.02.2008 22:57

WE BACK YA'LL?!

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » To 14.02.2008 15:51

Käynyt Turussa, muuten terve.

ja lähinnä läpällä heitin koko ivalo vitsin.
Red snow, how convenient.

Avatar
Axl
Viestit: 257
Liittynyt: Su 13.01.2008 13:37
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Axl » Pe 15.02.2008 14:14

Kokeilkaapa pistää samaan aikaan soimaan seuraavat:
http://www.youtube.com/watch?v=PSYxT9GM0fQ
ja
http://www.youtube.com/watch?v=cAG_vcB1 ... re=related

Tulee aika hjuva biisi tulee.Noita on hauska keksiä...

Riddick
Viestit: 56
Liittynyt: Ti 27.06.2006 17:24
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Riddick » Su 17.02.2008 12:38


Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Su 17.02.2008 18:29


Avatar
christian
Viestit: 20
Liittynyt: Ti 28.11.2006 20:51
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja christian » Su 17.02.2008 22:08

Tässä on animaatio versio Kurt Anglen tiestä TNA:han.

Naistenhaku voittaa aina sekakäytön saati sekatyömiestenhaun

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 18.02.2008 01:02

http://www.kmaster.pt.vu/

Tuolla on kaikki samanlaiset animaatiot. Olen itse katsonut niitä jo 6, ja kaikki ovat olleet ihan perkulan hyviä. Suosittelen :D

EDIT: Olisi voinut editoidakin. :|
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 25.02.2008 20:29

WE BACK YA'LL?!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 25.02.2008 20:48

Jack DiBiase kirjoitti:Unelmien taksimies
Kuva
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 26.02.2008 01:18



Tämä on jo sinänsä nopea tulinopeus, mutta ei h****tti tota äijää. WIDER AND WIDER......... :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ti 26.02.2008 07:50

Red snow, how convenient.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 26.02.2008 09:36

aLoe kirjoitti:ITS A FUCKIN BUGSBUNNY!

http://www.gametrailers.com/player/user ... 50800.html
Nähty, mutta aivan h**vetin loistava :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Markka
Viestit: 283
Liittynyt: To 14.12.2006 18:27
Paikkakunta: on the road

Viesti Kirjoittaja Markka » Ti 26.02.2008 11:04

i thank you

Avatar
Axl
Viestit: 257
Liittynyt: Su 13.01.2008 13:37
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Axl » Ke 27.02.2008 19:10

Ismo on IN.En ole varma onko tämä jo laitettu tänne, mutta laitampa kumminkin...

http://www.youtube.com/watch?v=6AnJbbH5fWE

Avatar
Markka
Viestit: 283
Liittynyt: To 14.12.2006 18:27
Paikkakunta: on the road

Viesti Kirjoittaja Markka » To 28.02.2008 17:30

http://www.youtube.com/watch?v=5FTCHk7BneQ
Hemmetti nää on hyviä. Ismo osaa. :wink:
i thank you

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 28.02.2008 18:52

Miten olisi oma topic Ismo Laitela-videoille? Tuntuu olevan tällä hetkellä tosi suosittuja.
We need CM Punk!

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 28.02.2008 18:56

Miten olisi jos bannittaisiin kaikki käyttäjät, ketkä postailevat noita "hauskoja" Ismo-videoita, joista meni maku 5 vuotta sitten, mikäli olivat edes silloin hauskoja.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » To 28.02.2008 19:05

Jack DiBiase kirjoitti:Miten olisi jos bannittaisiin kaikki käyttäjät, ketkä postailevat noita "hauskoja" Ismo-videoita, joista meni maku 5 vuotta sitten, mikäli olivat edes silloin hauskoja.
WORD!

Lovely ^^

Outo lastenohjelma, joka bannattiin TV:stä. Perustuu Mark Twainin Mysterious Stranger novelliin/kirjaan

Potku Fundamentalistien munille
hevosen k**pä

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 28.02.2008 19:09

Osa Ismoista on oikeasti hyviä, mutta suuri osa on väkisin väännettyä, eli paskaa.

http://kaannos.com/ on aika hyvä sanakirja, sieltä löytyy suomi-kieli-suomi sanakirjat englannilla, ruotsilla, espanjalla, virolla, hollanilla, italialla, ranskalla, venäjällä ja saksalla. Ainakin yleiset englanninkielen sanat sivu myös lukee sinulle ääneen. Lisäksi voit itse lisätä tai korjata käännöksiä. Tätä on käytetty monet kerrat.
We need CM Punk!

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » To 28.02.2008 19:26

jers1 kirjoitti:Osa Ismoista on oikeasti hyviä, mutta suuri osa on väkisin väännettyä, eli paskaa.

http://kaannos.com/ on aika hyvä sanakirja, sieltä löytyy suomi-kieli-suomi sanakirjat englannilla, ruotsilla, espanjalla, virolla, hollanilla, italialla, ranskalla, venäjällä ja saksalla. Ainakin yleiset englanninkielen sanat sivu myös lukee sinulle ääneen. Lisäksi voit itse lisätä tai korjata käännöksiä. Tätä on käytetty monet kerrat.
Nuo Ismo-jutut ovat jo niin vanha juttu. Suurin osa ihan hirveää paskaa, jossa toistetaan samoja vanhoja fraaseja. Väkisin väännettyjä.

Ovathan nuo nettisanakirjat ihan hyödyllisiä, mutta kyllä ihan oikea sanakirja on parempi.

On myös olemassa nuita lauseenkääntäjiä, mutta ne ovat aika hyödyttömiä. Joku oli testannut niitä kääntämällä suomen kielen lauseen jonkun muun kielen lauseeksi, ja taas erille kielelle jne. ja lopulta suomeksi. Lopputulos: Lause oli aivan erilainen kuin alkuperäinen. Mustakin oli vaihtunut valkoiseksi.
hevosen k**pä

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 29.02.2008 13:21



Ai v***u, siis ai s****na!
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Markka
Viestit: 283
Liittynyt: To 14.12.2006 18:27
Paikkakunta: on the road

Viesti Kirjoittaja Markka » Pe 29.02.2008 13:39

i thank you

Vastaa Viestiin