Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Super-RKO!
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 04.01.2006 21:44

Viesti Kirjoittaja Super-RKO! » Su 18.11.2007 18:44

Vanhat japanilais mainokset ovat täyttä kamaa toisinkuin nämä nykyiset "100% Porn" mainokset, joka ei tietenkään haittaa.
Katsokaa vaikka Arnold "whatever it says" Japanilais mainokset. Aivan mahtavia
Are you beyond good and evil?- John Morrison

8) <- Vuoden raiskaus

rossatron
Viestit: 18
Liittynyt: Ti 06.04.2004 13:04

Viesti Kirjoittaja rossatron » Ti 20.11.2007 14:43

pakkohan tämä on tänne laittaa:D

http://www.nelonen.fi/uutisvideot/defau ... &newpage=0


eli radio rockin juontaja marce juoksee alasti helsingin keskustassa:D

Avatar
Flexih
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 26.06.2007 22:55

Viesti Kirjoittaja Flexih » Ti 20.11.2007 21:35


Minejumper
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 27.09.2006 17:53
Paikkakunta: Herwood

Viesti Kirjoittaja Minejumper » Ke 21.11.2007 15:12

Lighting bolt! Lighting bolt!

Ja sitten Pablo Franciscoa:



''Get down!''
Novus Ordo Seclorum

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 21.11.2007 15:28

Minejumper kirjoitti:Lighting bolt! Lighting bolt!

Ja sitten Pablo Franciscoa:



''Get down!''
Ikinä kuullutkaan koko Pablo Franciscosta, mutta nyt ekalta näkemältä jäin heti koukkuun. Aivan h**vetin hyvä jätkä! :wink:

Hän on varmaan paljonkin tehnyt tätä hommaa?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Genghis Khan
Viestit: 663
Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Ke 21.11.2007 16:06

Pablo on täysin ton trailer guy -läpän vanki, ihan hauska juttu aluksi mutta nopeasti kuluu loppuun. Ja ne ukon muut läpät onkin sitten enemmän tai vähemmän keskinkertaisia.
Looking California, feeling Minnesota.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 21.11.2007 18:50

Genghis Khan kirjoitti:Pablo on täysin ton trailer guy -läpän vanki, ihan hauska juttu aluksi mutta nopeasti kuluu loppuun. Ja ne ukon muut läpät onkin sitten enemmän tai vähemmän keskinkertaisia.
Emt mutta tuo "Porn Music" on kyllä ihan perkeleen hyvä. :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 21.11.2007 19:07

MITÄ PASKAA.....
Lataa Ipodisi SIPULIN JA GATORADEN KANSSA. TÄH?!?

Tuo pitää kyllä testata nanollani... Vaikka kaapeli menisi paskaksi(mitä se ei mene), niin tuo on jo jotain.

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 21.11.2007 19:36

En ole ehkä ikinä nauranut millekään nettivideolle yhtä paljon:

http://www.break.com/index/lightning-vi ... ss-up.html

:lol:
WE BACK YA'LL?!

Avatar
4 Real
Viestit: 160
Liittynyt: Su 27.02.2005 18:52
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 4 Real » Ke 21.11.2007 20:24

http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
Siis aivan mahtava jätkä tämä Jeff Dunham. Erityisesti tämä Achmed-juttu on hyvä. Kannattaa katsoa myös muita Dunhamin pätkiä. Paras vatsastapuhuja/stand-up koomikko jonka olen nähnyt. :lol:
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun

Real's Prison

Avatar
finlay
Viestit: 255
Liittynyt: La 25.03.2006 12:44
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja finlay » La 24.11.2007 00:17


Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » La 24.11.2007 00:21

Tuo jos mikä on kulunut juttu. Huomaa lapsiversio oikeassa laidassa

http://www.youtube.com/watch?v=iyVPse-HDxo

Koomikko Jeff Dunhamin parhaat vatsastapuhumiset
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 24.11.2007 01:13

4 Real kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
Siis aivan mahtava jätkä tämä Jeff Dunham. Erityisesti tämä Achmed-juttu on hyvä. Kannattaa katsoa myös muita Dunhamin pätkiä. Paras vatsastapuhuja/stand-up koomikko jonka olen nähnyt. :lol:
Tuo oli kyllä hyvä :D
Erittäin hyvä vatsastapuhuja.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Su 25.11.2007 23:35

Rama Rama Ding Dong

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 25.11.2007 23:41

Eniten repesin kun se nappasi luodin hampaillaan :lol:

Ihan perkeleen hyvä.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ma 26.11.2007 03:57

4 Real kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
Siis aivan mahtava jätkä tämä Jeff Dunham. Erityisesti tämä Achmed-juttu on hyvä. Kannattaa katsoa myös muita Dunhamin pätkiä. Paras vatsastapuhuja/stand-up koomikko jonka olen nähnyt. :lol:
Loistava koomikko, mutta mitä vatsastapuhumiseen tulee niin aika keskivertoa. Helposti huomaa liikettä niin huulissa kuin kurkussa, kun tarkasti katsoo. Sen sijaan Terry Fator, ATG:n 2. tuotantokauden voittaja vetää pohjat, sillä kaveri on oppinut vatsastapuhumaan liikuttamatta kieltä. Kaveri muutenkin vetää virheettömiä laulajaimitaatioita. Stand-up koomikkona Dunham on kyllä paljon, paljon parempi.

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » Ma 26.11.2007 15:56

If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 27.11.2007 03:00

WE BACK YA'LL?!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 27.11.2007 11:26

Aivan h**vetin hyvä. :D

Tuollaisia mainoksia lisää. :P
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
C2W
Viestit: 631
Liittynyt: Ma 02.08.2004 16:06
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja C2W » Ti 27.11.2007 13:24



Tämäkin oli ihan mukavaa katseltavaa. Siis julkaisematon pätkä (?) MadTV:stä ja mukana HHH.

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 27.11.2007 18:08

Perus amerikkalainen painifani vs. Taitettava terästuoli

Viiden tähden matsi, vaikka aika squashi olikin.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 27.11.2007 18:11

Jack DiBiase kirjoitti:Perus amerikkalainen painifani vs. Taitettava terästuoli

Viiden tähden matsi, vaikka aika squashi olikin.
McDonaldsin "I'm Lovin it!" alkoi heti soimaan päässä kun näki tuon.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
TheChosen
Viestit: 190
Liittynyt: Ma 23.01.2006 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja TheChosen » To 29.11.2007 11:52

Se Zelda-mainos, jonka postasin sivu pari sitten....luulitteko, ettei pystyttäisi pahempaan?

Jos luulit, olet väärässä. Katso Zelda ALTTP mainos.
"It's only a game if you win, but if you lose it's a stinking waste of time." - Al Bundy

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » To 29.11.2007 15:37

TheChosen kirjoitti:Se Zelda-mainos, jonka postasin sivu pari sitten....luulitteko, ettei pystyttäisi pahempaan?

Jos luulit, olet väärässä. Katso Zelda ALTTP mainos.
Hahhah. Japanin/Kiinan Village People joskus vuonna nakkisämpylä.

Kieltämättä aika kova mainos
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Coca
Viestit: 907
Liittynyt: La 18.08.2007 09:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Coca » To 29.11.2007 16:44

http://www.break.com/index/little-skate ... l-hit.html

Ei voi muuta sanoa kuin: AI S**TANA!!
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

Vastaa Viestiin