Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
xploiTah
Viestit: 83
Liittynyt: Ke 22.08.2007 22:07
Paikkakunta: teh east coast

Viesti Kirjoittaja xploiTah » To 25.10.2007 13:01



Makke ;)

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 25.10.2007 18:28



:DS:;SDA:;DSA:;
"When the winter came, the Marihuana spider had no place to live. It ended up in the crack-web as the crack-spider's bitch"

PRICELESS.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 28.10.2007 09:49



Virolainen amisräppäri. Vähänkö repeilin.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » Su 28.10.2007 12:42

Kerava.

"Sä yritit pois, et päässy kauas! KERAVA!" :D

Ahjo :D

Tämä video taas kertoo Keravan ghetosta, pahamaineisesta kaupunginosasta Ahjosta. Mun faija asui tuolla 70-luvulla!

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 31.10.2007 16:49

Painilinkit jatkossa videoalueen topikkiin.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » La 03.11.2007 01:13

Roni Aaron - Hevi tappaa

...Pitikö tämäkin vielä nähdä? Eikö ihmisillä oikeasti ole enää moraalia?
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 03.11.2007 01:56

Kumiorava kirjoitti:Roni Aaron - Hevi tappaa

...Pitikö tämäkin vielä nähdä? Eikö ihmisillä oikeasti ole enää moraalia?
36 sekunnin jälkeen ei voinut katsoa enempää. v***u mitä paskaa.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Flexih
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 26.06.2007 22:55

Viesti Kirjoittaja Flexih » La 03.11.2007 12:13

Velocity kirjoitti:
Kumiorava kirjoitti:Roni Aaron - Hevi tappaa

...Pitikö tämäkin vielä nähdä? Eikö ihmisillä oikeasti ole enää moraalia?
36 sekunnin jälkeen ei voinut katsoa enempää. v***u mitä paskaa.
Sama homma, ärsyttävä pentu inisee. Kauheata p***aa

Fozzy
Viestit: 20
Liittynyt: Ke 16.11.2005 18:57
Paikkakunta: Virrat

Viesti Kirjoittaja Fozzy » La 03.11.2007 12:17

Tuo oli jotain aivan hirvittävää.





Drunken Death Match
Fozzy on tehnyt mitäänsanomattoman comebackin!

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » La 03.11.2007 12:20

Fozzy, Jack teki Videot & DVD-osioon topicin johon voi laittaa noita linkkejä otteluista.

http://youtube.com/watch?v=urIZ0bqo7dU
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ke 07.11.2007 01:28

Ihan vaan piti ottaa tämäkin esille, kun omasta tylsyydestä on näitä tultu seurattua - mutta tänä vuonna AGT oli h**vetin mielenkiintoinen. Viime vuonna mikälie Bianca Ryan voitti ja okei, 13 vuotias tyttö joka oli erinomainen laulamaan, mutta ei se kovin viihdyttävää ollut. Sitä varten on Idols. Briteissä taas Paul Potts (BGT), oopperalaulajana oli todellinen lahjakkuus mutta pidemmän päälle ei viihdyttänyt. Mutta, AGT:n toinen tuotantokausi oli aika munakas. Finalistit molemmat varsin viihdyttäviä ja lahjakkaita. Tänä vuonna voitti Terry Fator, joka on kyllä helvetinmoinen monilahjakkuus. Vatsastapuhuja-imitattori-koomikko, siitä vaan perässä.

Etta James - At Last
Kermit & Louis Armstrong - What a Wonderful World
Nat King Cole & Natalie Cole - Unforgettable
Dean Martin - That's Amore
Tony Bennet - I Left My Heart In San Francisco

Garth Brooks - Friends In Low Places
Roy Orbison - Crying
James Taylor & Kermit - You've Got a Friend

Roy Orbison vetää pohjat.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 14.11.2007 00:18



Ööö... Siis mitä? :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Natumania
Viestit: 146
Liittynyt: Ke 18.02.2004 21:36
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Natumania » Ke 14.11.2007 15:13

Wankie kirjoitti:AGT:n toinen tuotantokausi oli aika munakas.
Omasta mielestäni oli kyllä paljon ensimmäistä kautta huonompi. Ja Britain's Got Talent on ollut kyllä molempia jenkkikausia ylivoimaisesti parempi. Mutta ei siinä, Fator oli todella hyvä.

Britain's Got Talent: Mitsy Moo
Yksi hauskimmista koe-esiintymisistä koskaan.

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Ke 14.11.2007 19:46

''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Ana
Viestit: 63
Liittynyt: Ti 01.08.2006 19:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ana » Ke 14.11.2007 21:09

...Damn...

Avatar
Flexih
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 26.06.2007 22:55

Viesti Kirjoittaja Flexih » Pe 16.11.2007 20:58



:DDDDDDDDDDddd

vileksi
Viestit: 13
Liittynyt: To 23.03.2006 10:16
Paikkakunta: Teh YT City

Viesti Kirjoittaja vileksi » Pe 16.11.2007 21:11

"...And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee."

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Pe 16.11.2007 21:12

''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 16.11.2007 23:29

Flexih kirjoitti:

:DDDDDDDDDDddd
Minä olen nähnyt tuon jo ainakin 15 kertaa ja se tuntuu vanhalta, mutta ihan h**vetin loistava video ;DD.

Tämä myös:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Miccelsson
Viestit: 79
Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
Paikkakunta: Antin Nakkikioski

Viesti Kirjoittaja Miccelsson » La 17.11.2007 18:16

Katsoin sitä Flexihin videota, siinä vaiheessa kun äijä rupes jankkaamaan sitä
Halo 3 blaa blaa, ensimmäinen ajatus oli...

VELOCITY! :D
Wayne Bernard #14
Davidson University


How about that

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 17.11.2007 18:59

Miccelsson kirjoitti:Katsoin sitä Flexihin videota, siinä vaiheessa kun äijä rupes jankkaamaan sitä
Halo 3 blaa blaa, ensimmäinen ajatus oli...

VELOCITY! :D
Onko se hyvä vai huono asia?Kuva
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 17.11.2007 20:56



Hajosin.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
TheChosen
Viestit: 190
Liittynyt: Ma 23.01.2006 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja TheChosen » Su 18.11.2007 11:20

"It's only a game if you win, but if you lose it's a stinking waste of time." - Al Bundy

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 18.11.2007 15:14

Aika kämänen :D

Samoin tämä:


SEGAHHHH MEGADRAIVHHH

Ja tämä on OIKEASTI hyvä mainos:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Flexih
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 26.06.2007 22:55

Viesti Kirjoittaja Flexih » Su 18.11.2007 15:49

Velocity, aika hyvä tuo MGS 2 mainos. :D


Vastaa Viestiin