Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Pe 17.08.2007 15:16

Slfex kirjoitti:
Angl3 kirjoitti:Onko joku jo löytänyt videon, jossa uusnatsit teloittavat kaksi rikollista, toiselta leikataan pää irti, ja toista ammutaan takaraivoon.
Siis haluatko nähdä tämän videon? Löydät sen varmaan joltain sairaalta nettisaitilta.
Niimp en itse ainakaan haluaisi nähdä jotain noin sairasta :roll:
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Pe 17.08.2007 19:54

Samasta aiheesta:
Helsingin Sanomat kirjoitti:Naamioidut tappajat kertovat edustavansa Venäjän kansallissosialistista puoluetta (NSPR). Ryhmä kertoo aloittaneensa taistelun mustia kolonialisteja ja Venäjän hallituksessa heitä tukevia vastaan. Videolla kuuluu hevimusiikkia.
Taas se todistettiin, hevi on pahuusmusiikkia.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Genghis Khan
Viestit: 663
Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » La 18.08.2007 09:17

Taas se todistettiin, hevi on pahuusmusiikkia.
Tuohan on hyvä juttu vaan. Lisää vaan saatanallisia säkeitä dekapitaatio -ja mutilaatiovideoiden taustoille niin loppuu nämä Katri Helenan ja kumppaneiden hevileideilyt.
Parempaa palvelusta itse musiikkikulttuurille ei voi tehdä, mustamaalaamalla se valtavirran mediassa pahaksi ja murhaajien musiikiksi. Koska sitä se metallimusiikki parhaimmillaan on, pahaa ja synkkää.

Ja itse video on kyllä harvinaisen kamala, pilasi eilisen illan vähäksi aikaa. Ei maistunut punaviini sen jälkeen kun päätä nirhattiin metsästysveitsellä irti ukon inistessä kuin sika ja kuolonkorinat vielä päälle. Ihminen on julma.

Onneksi tänään on päivä uus ja taloyhtiön grillijuhlat, nesteytys alkakoon. Miksi kerroin tämän, en tiedä.
Looking California, feeling Minnesota.

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Su 19.08.2007 03:11

Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 19.08.2007 17:44



Sanokaa mitä sanotte, mutta tuo on söpöin elukka ikinä.Kuva
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Su 19.08.2007 17:47

Velocity kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte, mutta tuo on söpöin elukka ikinä.Kuva
Aww... :D h**vetin söpö kyllä on.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Su 19.08.2007 17:50

Nodachi kirjoitti:
Velocity kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte, mutta tuo on söpöin elukka ikinä.Kuva
Aww... :D h**vetin söpö kyllä on.
On, muttei voita Nodachinchillaa :heart:
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Su 19.08.2007 18:04

Velocity kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte, mutta tuo on söpöin elukka ikinä.Kuva
Olen pettynyt, sillä odotin, että videon lopussa joku hullu vinosilmä tulee ja tekee siitä fileitä. :(

Noh, ainakin voin katsoa Tämän.
hevosen k**pä

vileksi
Viestit: 13
Liittynyt: To 23.03.2006 10:16
Paikkakunta: Teh YT City

Viesti Kirjoittaja vileksi » Su 19.08.2007 19:46

Velocity kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte, mutta tuo on söpöin elukka ikinä.Kuva
:heart: :heart: :heart: Onko söpömpää nähtykkään :D
"...And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee."

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 21.08.2007 17:30

hevosen k**pä

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 21.08.2007 18:01

"No haista v***u sitten" :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Egomaniac
Viestit: 55
Liittynyt: Ti 07.12.2004 20:37

Viesti Kirjoittaja Egomaniac » Ti 21.08.2007 21:36

Angl3 kirjoitti:Onko joku jo löytänyt videon, jossa uusnatsit teloittavat kaksi rikollista, toiselta leikataan pää irti, ja toista ammutaan takaraivoon.
[Linkki poistettu.]

Olisiko tämä...
"By now all the little Warriors know that the power of the Ultimate Warrior is something that you want to feel, that you want to taste. It's something that when you turn on that TV screen or when you buy a ticket in those arenas you know that it gonna be exciting and that it might even be a little bit frightening!"

Avatar
finlay
Viestit: 255
Liittynyt: La 25.03.2006 12:44
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja finlay » Ti 21.08.2007 21:48

Egomaniac kirjoitti:
Angl3 kirjoitti:Onko joku jo löytänyt videon, jossa uusnatsit teloittavat kaksi rikollista, toiselta leikataan pää irti, ja toista ammutaan takaraivoon.
[Linkki poistettu.]

Olisiko tämä...
Mitä helvettiä? Miten tuollaista voi olla netissä? Sairasta.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 21.08.2007 22:02

Egomaniac kirjoitti:
Angl3 kirjoitti:Onko joku jo löytänyt videon, jossa uusnatsit teloittavat kaksi rikollista, toiselta leikataan pää irti, ja toista ammutaan takaraivoon.
[Linkki poistettu.]

Olisiko tämä...
En tiedä onko tuo se video, mutta onko noin sairasta kamaa oikeasti ihan pakko linkittää tänne? :?

Mauttomuudellakin on rajansa. Onneksi en ole nähnyt tuota videota, enkä tule katsomaankaan.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ti 21.08.2007 22:09

Jospa vaikka hoitaisitte nämä päänleikkausvideot YV'llä, sillä joku joka ei ole tätä keskustelua seurannut saattaa avata tuon pahaa aavistamatta. Oikeasti, kuka tahtoo nähdä tuollaista (Angl3a lukuunottamatta)?

(ja Q pikku-Nodalle tulee ihan sika paha mieli jos se näkee verta hyi iik!)
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Ti 21.08.2007 22:48

Olen kuullut tuosta videosta paljon ja ihan silkasta mielenkiinnosta päätin katsoa sen. No, eihän siihen pytynyt millään :pale:
Rama Rama Ding Dong

Avatar
Gekkolisko
Viestit: 19
Liittynyt: Ti 13.01.2004 10:19
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Gekkolisko » Ke 22.08.2007 16:07

Muutenkin tuollaiset videot eivät varmaan kuulu WrestlingAlertin sivulle, vaan juuri noille "täältä videot joissa porukka tappaa toisiaan tylsillä ja ruosteisilla moottorisahoilla" sivustoille.

EDIT: Ei siis edes linkitkään!
Wrestling Alertin jäsen numero 340.

Super-RKO!
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 04.01.2006 21:44

Viesti Kirjoittaja Super-RKO! » Ke 22.08.2007 16:10

On olemassa sairaille ihmisille jotka haluavat nähdä tuollaisia kuvia oma sivukin. Löysin sen koulun koneelta kerran ATK tunnilla, kun kokeilin sitä. Sairas sivu on kyseessä.
Are you beyond good and evil?- John Morrison

8) <- Vuoden raiskaus

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Ke 22.08.2007 16:16

http://www.simpsonizeme.com

Miltä näyttäisit Simpsoneissa? :D
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » To 23.08.2007 13:30

Mahti Ankka kirjoitti:Samasta aiheesta:
Helsingin Sanomat kirjoitti:Naamioidut tappajat kertovat edustavansa Venäjän kansallissosialistista puoluetta (NSPR). Ryhmä kertoo aloittaneensa taistelun mustia kolonialisteja ja Venäjän hallituksessa heitä tukevia vastaan. Videolla kuuluu hevimusiikkia.
Taas se todistettiin, hevi on pahuusmusiikkia.
Minkähän takia tuo hevimusiikki piti tuossa mainita? Vähä sama kuin jos skeittarit tai muut vähemmistöön kuuluvat tekevät jotain niin, aina se heidän harrastuksensa / alkuperänsä muistetaan mainita erikseen, jotta kaikkien ennakkoluulot kyseistä ryhmää kohtaan varmasti kasvaisivat ja artikkelista tulisi herkullisempi.

Mitä siihen tappamisvideoon tulee, minun puolestani saa linkittää, kunhan varoittaa viestissä linkin sisällöstä. Itse asiassa itse haluaisin mielenkiinnosta nähdä kyseisen pätkän, koska en ole tuosta asiasta kuullut, joten jos joku viitsisi linkittää sen.
Rotta.

Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Viesti Kirjoittaja Inkfish » To 23.08.2007 13:32

Tzei-em kirjoitti:Itse asiassa itse haluaisin mielenkiinnosta nähdä kyseisen pätkän, koska en ole tuosta asiasta kuullut, joten jos joku viitsisi linkittää sen.
Joku mode tai adminhan sen oli nimenomaan poistanut, koska Tebackan viestissä lukee että "[Linkki poistettu]".

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » To 23.08.2007 13:42

Aha. No ihan sama sitten kai :?
Rotta.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 23.08.2007 14:19

Tzei-em kirjoitti:Aha. No ihan sama sitten kai :?
Kyllä sen netistä löytää kun vain etsii. Mutta hyi s****na, miten ikinä haluaisit nähdä tuollaista?

Tai no, Tool selitti kaiken:
"Cos' I need to watch things die, from a good safe distance..."
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » To 23.08.2007 16:19

En nyt oikeen ymmärrä tuota uusnatsipaskalinkkia ja miksi se on nyt tullut esille lehdissä jne. Sama klippi tuli katsottua muinoin yläasteella...

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » To 23.08.2007 17:19

Inkfish kirjoitti:Joku mode tai adminhan sen oli nimenomaan poistanut, koska Tebackan viestissä lukee että "[Linkki poistettu]".
Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun minut sekoitetaan Egomaniaciin... :?
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Vastaa Viestiin