Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ke 30.05.2007 12:07

erkko777 kirjoitti:http://www.funnyordie.com/v1/view_video ... 2583be6925

Huh,huh hauskin video vähään aikaan :lol: :lol: :lol:
Totta. En ole vähään aikaan nähnyt noin pahaa videota. :lol:
hevosen k**pä

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 31.05.2007 17:26

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 03.06.2007 15:15



Kuva

Trr-trr-trr-trr-trr-trrttrrtrtrtrtrtrtrtrrrtrtrttr.............
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 05.06.2007 17:51

Schwein/Air Raid Crash/Celtic Cross

http://www.break.com/index/hot-ice-skat ... lant2.html
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Ana
Viestit: 63
Liittynyt: Ti 01.08.2006 19:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ana » Ti 05.06.2007 20:00

Robot Chicken:

...Damn...

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ti 05.06.2007 20:33

Jack DiBiase kirjoitti:Schwein/Air Raid Crash/Celtic Cross

http://www.break.com/index/hot-ice-skat ... lant2.html
:lol:

Eihän tuollaiselle pitäisi nauraa, mutta tuo Celtic Cross jne. sai minut repeämään totaalisesti :D
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Ke 06.06.2007 23:08

Puhu Seppo ympäri. Seppo on kuitenkin kovapäinen joten perustelut on syytä olla Areksen luokkaa :mrgreen:

http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=6292
Rama Rama Ding Dong

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 09.06.2007 08:52

Rejected Wii Play games.
http://www.loadingreadyrun.com/videos/v ... Play+Games
:SDA:DADS:;SD

Parhaat:
1.Prostate Exam
2.Seal Hunt
3.Wii DriveBy

Ei h****tti. :mrgreen:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » La 09.06.2007 10:36

Nero kirjoitti:Puhu Seppo ympäri. Seppo on kuitenkin kovapäinen joten perustelut on syytä olla Areksen luokkaa :mrgreen:

http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=6292
Tuossa on aika vmäinen bugi. Milanoa kun painaa, tuleekin Bukarest tai Gdansk. :|
hevosen k**pä

Avatar
Markka
Viestit: 283
Liittynyt: To 14.12.2006 18:27
Paikkakunta: on the road

Viesti Kirjoittaja Markka » La 09.06.2007 10:59

Viimeksi muokannut Markka, La 09.06.2007 11:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
i thank you

Tuumi
Viestit: 52
Liittynyt: Ti 13.06.2006 10:54
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Tuumi » La 09.06.2007 11:11

Minulla tuo ei kyllä näyttänyt mitään. :scratch:

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » La 09.06.2007 11:41

Merovingi kirjoitti:
Nero kirjoitti:Puhu Seppo ympäri. Seppo on kuitenkin kovapäinen joten perustelut on syytä olla Areksen luokkaa :mrgreen:

http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=6292
Tuossa on aika vmäinen bugi. Milanoa kun painaa, tuleekin Bukarest tai Gdansk. :|
Minulla siihen kyllä tulee Milano :?
Rama Rama Ding Dong

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ti 12.06.2007 10:02


Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 12.06.2007 12:14

WE BACK YA'LL?!

Avatar
sexyboy
Viestit: 61
Liittynyt: Ti 22.05.2007 20:09

Viesti Kirjoittaja sexyboy » Ti 12.06.2007 12:50

Jack DiBiase kirjoitti:Up in the ass of Timo
:rofl::rofl:



Suosittelen kaikille hyvän huumorin ystäville tuota :D
Hieno mies

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ti 12.06.2007 12:52

Jack DiBiase kirjoitti:Up in the ass of Timo
Wanha, mutta aivan perkeleen hyvä! :D
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Zangetsu
Viestit: 39
Liittynyt: Ma 31.07.2006 22:47
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Zangetsu » Ti 12.06.2007 12:55

Jack DiBiase kirjoitti:Up in the ass of Timo
Ei hitto, tätä en ollut ennen nähnytkään. Sai kyllä päivän parhaimmat naurut.
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest fear is fear of the unknown"
H.P Lovecraft


Voiceless Screaming
Last.fm

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 12.06.2007 13:23

Jack DiBiase kirjoitti:Up in the ass of Timo
:mrgreen:

Some stone up in the ass of timo. :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ke 13.06.2007 14:27

"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ke 13.06.2007 14:27

Mies imitoi Rölliä

Paras imitaatio ikinä. :lol:
hevosen k**pä

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 13.06.2007 17:50

Samaalla minuutilla samat videot? Talk about coincidence...
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ke 13.06.2007 17:55

Velocity kirjoitti:Samaalla minuutilla samat videot? Talk about coincidence...
Noh, Merovingi pisti linkin minulle messengerissä, ja sitten minulla tuli mieleen pistää linkkiä 'Alertiin. Samat aikeet näköjään oli Merovingilläkin, ja lopputuloksen näettekin.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Miccelsson
Viestit: 79
Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
Paikkakunta: Antin Nakkikioski

Linkkejä

Viesti Kirjoittaja Miccelsson » Pe 15.06.2007 23:36

Wayne Bernard #14
Davidson University


How about that

Avatar
Inkfish
Viestit: 698
Liittynyt: La 04.12.2004 00:48

Viesti Kirjoittaja Inkfish » La 16.06.2007 13:36


Avatar
Nietsu
Viestit: 5
Liittynyt: To 15.06.2006 10:22
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Nietsu » La 16.06.2007 14:34



Ihan uskomaton maali Roberto Carlosilta. Siinä on kyllä kunnon peluri! Ja ei ole ainoa hieno maali häneltä.

Tässä toinen:



Ihan uskomaton, ei nää joka päivä...
Rest In Peace ''The Rabid Wolverine'' Chris Benoit :cry:

R.I.P Sherri Martel

Meikä palaa aktiiviseksi sitten joskus, jos palaa. 8)

Vastaa Viestiin