Milläs kanavalla tuo mainos pyörii?Slfex kirjoitti:Kaipa sen voisi tähän mainita että TJ-koulutuksen (?) mainoksessa soi Hardy Boyzien tunnusmusiikki, taitaa olla biisi monessa urheilumainoksessakin kuulu.
Showpainijat muissa medioissa
-
Jaffakeksi
Senkin tietenkin sen olisi voinut mainita, siis nelosen kanavalla mainos pyörii siis.Jaffakeksi kirjoitti:Milläs kanavalla tuo mainos pyörii?Slfex kirjoitti:Kaipa sen voisi tähän mainita että TJ-koulutuksen (?) mainoksessa soi Hardy Boyzien tunnusmusiikki, taitaa olla biisi monessa urheilumainoksessakin kuulu.
Nih, ja sekin vielä että millä alueella. Itse en ainakaan ole moista Keski-Suomessa nähnyt...Slfex kirjoitti:Senkin tietenkin sen olisi voinut mainita, siis nelosen kanavalla mainos pyörii siis.Jaffakeksi kirjoitti:Milläs kanavalla tuo mainos pyörii?Slfex kirjoitti:Kaipa sen voisi tähän mainita että TJ-koulutuksen (?) mainoksessa soi Hardy Boyzien tunnusmusiikki, taitaa olla biisi monessa urheilumainoksessakin kuulu.
Et ollut väärässä, kun itsekin näin sen mainoksen, ja asun Haapajärvellä, joka ei ole kaukana Raahesta. Eli kyllä se Novan mainos näkyy täälläkin päin, ei vain etelässä.Riddick kirjoitti:Voi olla, että minulla olisi ollut vielä pahasti unihiekat silmilläni, mutta voisin vannoa nähneeni hetki sitten Radion Novan mainoksessa Starbuckin vilaukselta. Kanava, jolta tuo mainos tuli oli MTV3.
Korjatkaa toki jos olen ollut väärässä.
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest fear is fear of the unknown"
H.P Lovecraft
Voiceless Screaming
Last.fm
H.P Lovecraft
Voiceless Screaming
Last.fm
Ei siinä mitään, mutta mainitsin asiasta jo pari postia sitten.Zangetsu kirjoitti:Et ollut väärässä, kun itsekin näin sen mainoksen, ja asun Haapajärvellä, joka ei ole kaukana Raahesta. Eli kyllä se Novan mainos näkyy täälläkin päin, ei vain etelässä.Riddick kirjoitti:Voi olla, että minulla olisi ollut vielä pahasti unihiekat silmilläni, mutta voisin vannoa nähneeni hetki sitten Radion Novan mainoksessa Starbuckin vilaukselta. Kanava, jolta tuo mainos tuli oli MTV3.
Korjatkaa toki jos olen ollut väärässä.
"Love Can't Buy You Money" Lemmy Kilmister
- LoganHunter
En tiedä onko tämä nyt oikea osoite laittaa tällaista, mutta WWE:n hovimuusikon, Jim Johnstonin musiikkia on kuultavissa aika usein MTV MAX:illa Ja Faktalla tulevassa Järjestyshäiriköt-sarjassa. Kuultu ainakin Hardy Boyz:ien musiikkia yms yms...
There is only one true Champion. The King of Kings!
ON YOUR KNEES, DOG!
ON YOUR KNEES, DOG!
No täällä Etelä-Suomessa se ainakin näkyy.ToNy-MaN kirjoitti:Nih, ja sekin vielä että millä alueella. Itse en ainakaan ole moista Keski-Suomessa nähnyt...Slfex kirjoitti:Senkin tietenkin sen olisi voinut mainita, siis nelosen kanavalla mainos pyörii siis.Jaffakeksi kirjoitti: Milläs kanavalla tuo mainos pyörii?
...
Batistan voi bongata juuri tällä hetkellä menevästä Smallvillestä. Kanavana siis SubTV.
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
- Captain Charisma
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Ja tämä on ehkä typerimpiä juttuja mitä elokuvissa on ikinä ollut.Ana kirjoitti:Tänäänhän tulee rocky 3 jossa Hulk Hogan nähdään Thunderlipsinä
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Heh, mainittu aikoja sitten ja suurin osa tietääkin jo.Japeet kirjoitti:Itse en ainakaan huomannut että tätä olisi mainittu, mutta lainasin vähän aikaa sitten ärrältä elokuvan nimeltä The Longest Jard = Luunmurskaajat, jossa esiintyivät ainakin Goldberg, The Great Khali, Steve Austin ja Kevin Nash. Saattoi olla muitakin joita en nyt muista.