Tuo on viimeinen biisi jonka uskoin slipknotin coverittavan...hamalainen kirjoitti:Slipknot soittaa Dirlandan.
Linkkejä
Voi h****tti, kiitos päivän nauruista!hamalainen kirjoitti:Slipknot soittaa Dirlandan.
Jordison on niin ässän näköinen soittaessa, samoin Sidin päännytkytys on jotain korvaamatonta
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
Ei h****tti!Nodachi kirjoitti:Voi h****tti, kiitos päivän nauruista!hamalainen kirjoitti:Slipknot soittaa Dirlandan.![]()
Jordison on niin ässän näköinen soittaessa, samoin Sidin päännytkytys on jotain korvaamatonta
Tuo on HYVIN tehty video , 10/10 minulta. Ei h****tti, vieläkin naurattaa.
EDIT:
Vielä tämä:

XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Mahti Ankka
- Viestit: 674
- Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Heh, Kollias on kyllä sen luokan kannuttelija ettei paremmasta väliä. Tosin eipä Nilelle kelpaakaan kuin paras laatu.Velocity kirjoitti:
Kone.
Ainiin, pian tulee arvostelusarja Nilen levyistä blogiini. Stay tuned.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
Tjaah, itse en pahemmin välitä. Hän vain pieksee rumpuja, ilman mitään kunnollista rytmiä.. Mielummin vähän vähemmän mättöä, ja enemmän rytmiä kiitos.Velocity kirjoitti:
Kone.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
- Mahti Ankka
- Viestit: 674
- Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Noh, kaikki Nileä kuunnelleet tietävät kuinka täydellisesti Kollias sopii yhtyeeseen. Ja nyt ei saa tulla ennakkoluuloja, Nile EI ole pelkkää päätöntä mättöä, se on yksi syvällisimmistä ja tunnelmallisimmista death metal yhtyestä tänä päivänä. Mutta siitä tosiaan lisää sitten arvostelujen tiimoilta.Nodachi kirjoitti:Tjaah, itse en pahemmin välitä. Hän vain pieksee rumpuja, ilman mitään kunnollista rytmiä.. Mielummin vähän vähemmän mättöä, ja enemmän rytmiä kiitos.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
http://teaser.wow-europe.com/index_fi.html
Lataa WOW 10 päiväksi
Itse ajattelin ladata sen kesällä kun nyt ei aika riitä pelaamiseen.
Lataa WOW 10 päiväksi
Itse ajattelin ladata sen kesällä kun nyt ei aika riitä pelaamiseen.
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?
Rest in pease, Eddie![]()
-
HHH The Game
- Viestit: 80
- Liittynyt: To 22.01.2004 13:17
- Paikkakunta: Tampere
Ei tuo nyt mitään ole. Jotkut kahelit ampuneet rectumistaan.Volga kirjoitti:Kaveri ampu Thunderkingin suusta
hevosen k**pä
Oho, nelosluokkalaiset saavat pesää.Volga kirjoitti:öö, ei kumpaakaan. Taustalla oli kirkuvia tyttöjäVelocity kirjoitti:EDIT: Tuo Thunderking homma.... Olivatko nuo tyypit vetäneet heliumia tuota ennen? Vai oliko jotain muita ilotulitteita taustalla, vai?
Minä en.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Itseasiassa kasiluokkalaiset.Velocity kirjoitti:Oho, nelosluokkalaiset saavat pesää.Volga kirjoitti:öö, ei kumpaakaan. Taustalla oli kirkuvia tyttöjäVelocity kirjoitti:EDIT: Tuo Thunderking homma.... Olivatko nuo tyypit vetäneet heliumia tuota ennen? Vai oliko jotain muita ilotulitteita taustalla, vai?![]()
Minä en.
Otan osaa suruusi...






