Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Ke 09.05.2007 17:03

hamalainen kirjoitti:Slipknot soittaa Dirlandan. :lol:
Tuo on viimeinen biisi jonka uskoin slipknotin coverittavan... :lol: . löysitkö tuon sattumalta, vai?
Rama Rama Ding Dong

Riddick
Viestit: 56
Liittynyt: Ti 27.06.2006 17:24
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Riddick » Ke 09.05.2007 17:07

hamalainen kirjoitti:Slipknot soittaa Dirlandan. :lol:
*REPS* :mrgreen:.

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ke 09.05.2007 17:27

hamalainen kirjoitti:Slipknot soittaa Dirlandan. :lol:
Voi h****tti, kiitos päivän nauruista! :lol:
Jordison on niin ässän näköinen soittaessa, samoin Sidin päännytkytys on jotain korvaamatonta :mrgreen:
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 09.05.2007 18:41

Nodachi kirjoitti:
hamalainen kirjoitti:Slipknot soittaa Dirlandan. :lol:
Voi h****tti, kiitos päivän nauruista! :lol:
Jordison on niin ässän näköinen soittaessa, samoin Sidin päännytkytys on jotain korvaamatonta :mrgreen:
Ei h****tti! :mrgreen:
Tuo on HYVIN tehty video , 10/10 minulta. Ei h****tti, vieläkin naurattaa. :lol:

EDIT:
Vielä tämä:
Kuva
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Pe 11.05.2007 14:03

Rama Rama Ding Dong

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Pe 11.05.2007 14:07

Nero kirjoitti:Aika läppä biisi :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=iCAFl_tqw1w
...Japanilaiset. Tarvitseeko muuta sanoa? :|
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Trisu
Queen of the World
Viestit: 344
Liittynyt: Su 16.11.2003 23:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » La 12.05.2007 19:25


Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 13.05.2007 00:49

Trisu kirjoitti:Remontti-Reiska <3
Ei h****tti! :mrgreen:
Paras oli tuo sauna-kohta. Negatiiviset ionit. :AS:ADS:AD:SAD
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Su 13.05.2007 00:56

Trisu kirjoitti:Remontti-Reiska <3
Nähty tuhat kertaa, mutta aina naurattaa. Hitto minkä kuuloista mongerrusta :D
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 14.05.2007 20:17



Kone.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ma 14.05.2007 20:23

Velocity kirjoitti:

Kone.
Heh, Kollias on kyllä sen luokan kannuttelija ettei paremmasta väliä. Tosin eipä Nilelle kelpaakaan kuin paras laatu.

Ainiin, pian tulee arvostelusarja Nilen levyistä blogiini. Stay tuned.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ma 14.05.2007 20:25

Velocity kirjoitti:

Kone.
Tjaah, itse en pahemmin välitä. Hän vain pieksee rumpuja, ilman mitään kunnollista rytmiä.. Mielummin vähän vähemmän mättöä, ja enemmän rytmiä kiitos. :roll:
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ma 14.05.2007 20:31

Nodachi kirjoitti:Tjaah, itse en pahemmin välitä. Hän vain pieksee rumpuja, ilman mitään kunnollista rytmiä.. Mielummin vähän vähemmän mättöä, ja enemmän rytmiä kiitos. :roll:
Noh, kaikki Nileä kuunnelleet tietävät kuinka täydellisesti Kollias sopii yhtyeeseen. Ja nyt ei saa tulla ennakkoluuloja, Nile EI ole pelkkää päätöntä mättöä, se on yksi syvällisimmistä ja tunnelmallisimmista death metal yhtyestä tänä päivänä. Mutta siitä tosiaan lisää sitten arvostelujen tiimoilta.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Ti 15.05.2007 21:08

http://teaser.wow-europe.com/index_fi.html
Lataa WOW 10 päiväksi ;)
Itse ajattelin ladata sen kesällä kun nyt ei aika riitä pelaamiseen.
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 16.05.2007 21:58



ANGST!! :D

Ei h****tti... :D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Ke 16.05.2007 22:13

Velocity kirjoitti:

Kone.
Ei juma, en käsitä miten joku voi tuommoiseen tahtiin polkea tuplapedaalia! Tai kyllä tuo tahti vielä, mutta kun tekee vielä noin kauan sitä, hullu se on!

Avatar
Bob Holly
Viestit: 5
Liittynyt: To 02.06.2005 13:05

Viesti Kirjoittaja Bob Holly » To 17.05.2007 00:04

Rest in peace Eddie Guerrero

HHH The Game
Viestit: 80
Liittynyt: To 22.01.2004 13:17
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja HHH The Game » To 17.05.2007 10:22

http://youtube.com/watch?v=2Lj7m37FbXo

Hehee! repesin kun kaveri anto linkin.
Vexi on velkaa

Avatar
hamalainen
Viestit: 143
Liittynyt: La 26.06.2004 11:03
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hamalainen » Ke 23.05.2007 17:30

...

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Ke 23.05.2007 17:47


Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ke 23.05.2007 17:59

Ei tuo nyt mitään ole. Jotkut kahelit ampuneet rectumistaan.
hevosen k**pä

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 23.05.2007 18:00



Ei se juomien menettäminen noin hirveää ollut. :mrgreen:

EDIT: Tuo Thunderking homma.... Olivatko nuo tyypit vetäneet heliumia tuota ennen? Vai oliko jotain muita ilotulitteita taustalla, vai?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Ke 23.05.2007 18:11

Velocity kirjoitti:EDIT: Tuo Thunderking homma.... Olivatko nuo tyypit vetäneet heliumia tuota ennen? Vai oliko jotain muita ilotulitteita taustalla, vai?
öö, ei kumpaakaan. Taustalla oli kirkuvia tyttöjä :D

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 23.05.2007 18:18

Volga kirjoitti:
Velocity kirjoitti:EDIT: Tuo Thunderking homma.... Olivatko nuo tyypit vetäneet heliumia tuota ennen? Vai oliko jotain muita ilotulitteita taustalla, vai?
öö, ei kumpaakaan. Taustalla oli kirkuvia tyttöjä :D
Oho, nelosluokkalaiset saavat pesää. 8)









Minä en. :oops:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Ke 23.05.2007 18:30

Velocity kirjoitti:
Volga kirjoitti:
Velocity kirjoitti:EDIT: Tuo Thunderking homma.... Olivatko nuo tyypit vetäneet heliumia tuota ennen? Vai oliko jotain muita ilotulitteita taustalla, vai?
öö, ei kumpaakaan. Taustalla oli kirkuvia tyttöjä :D
Oho, nelosluokkalaiset saavat pesää. 8)









Minä en. :oops:
Itseasiassa kasiluokkalaiset. :wink:

Otan osaa suruusi... :(

Vastaa Viestiin