Wankie kirjoitti:Penn & Tellerin Bullshit on yliäijä ohjelma. Aiheet mielenkiintoisia ja mielipiteet aina yhtä suoria. Heitetään nyt linkit muutamaan suosikkijaksoon.
Totta. P&T on todella äijä ohjelma. Asiat käsitellään härskisti ja kiroilua on paljon, mutta asia tulee kuitenkin perille. Ja tietenkin legendaarinen "And then there is this asshole!" lausahdus..
Second Hand Smoke osuus toisesta videosta kiinnostaa, ei tuo jälkimmäinen Baby Bullshit. Sattuu muutenkin olemaan ajankohtainen ja kiinnostaa mistäköhän EU on faktansa hankkinut. Toki muitakin laatujaksoja löytyy... suosittelen ainakin Boy Scouts, Prostitution, Obesity, Wal-Mart, Peta ja Bible. Nämä löytyvät mm. tv-linkin foorumilta, mutta se vaatii rekkaamista.
Boy Scouts taitaapi tulla ensi viikolla Jimillä, joten se tulee silloin katsottua. Nuita ihka ensimmäisiä jaksoja en ole nähnyt, kun ei ollut digiboksia. Toivottavasti uusivat ensinmäisiä jaksoja kesällä.
Oma suosikkini oli jakso, jossa puhuttiin uskovaisten näkemistä "Ihmeistä".
Kaippa vielä voisi omia suosikkihahmoja linkittää. Moni varmaan tuntee jo Ruttoryhmän, heidän ehkä tunnetuin hahmo on Markku from Finland, joka on päässyt jopa SubTV:seen saakka. Mutta kaikkien pitää tietää, että pelimiesten pelimies eli CaZzL3r on astetta kovempi kaveri.
Mahtavan satiirinen Nintendon Turtles-pelin "arvostelu". Katsokaa myös muut tyypin pätkät. En ole pitkään aikaan nauranut niin paljoa kuin tänään, kun kaverin kanssa katsottiin noita On se kumma miten joku keksiikin noin paljon vikoja vanhoista peleistä.
Tuo on myös nähtävä. Jonkun jeesusseuran luvattomasti julkaisemia tökerösti toisista peleistä omiksi peleiksi tehtyjä "hengellisiä" nintendopelejä saman miehen sanan säilän armottomassa tykityksessä.
Angry Video Game Nerd (AVGN) on kyllä paras pelinarvostelija koskaan. Kaveri kylläkin lopetti YouTuben käytön, koska YouTube ei hyväksyny kaverin ronskia kieltä.... joten nykyään gametrailers.com / screwattack.com hoitaa homman. Kaikki uudet videot löytyvät myös hänen kotisivuilta.
Öh, luin koulussa jostain lehdestä (en muista lehteä), jossa oli osoite josta löytää kummallisenmallisia sipsejä. Tarjoan limukat sille joka tuon saitin kaivaa.
Gukumatz kirjoitti:Öh, luin koulussa jostain lehdestä (en muista lehteä), jossa oli osoite josta löytää kummallisenmallisia sipsejä. Tarjoan limukat sille joka tuon saitin kaivaa.
http://www.videosift.com/video/What-Mar ... ke-In-Hell
Muunneltu Super Mario Bros. Tälläistä Mario olisi ollut jos kentät olisi suunniteltu h****tissä. Itse olisin tuhonnut NESini 5 minuutin jälkeen. Tyyppi kiroilee kyllä aika rajusti.
czwfan kirjoitti:http://www.videosift.com/video/What-Mar ... ke-In-Hell
Muunneltu Super Mario Bros. Tälläistä Mario olisi ollut jos kentät olisi suunniteltu h****tissä. Itse olisin tuhonnut NESini 5 minuutin jälkeen. Tyyppi kiroilee kyllä aika rajusti.
Ei h****tti, totaalista repeilyä kokoajan
"This is fuckin' worse than an R.L. Stein book"
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
czwfan kirjoitti:http://www.videosift.com/video/What-Mar ... ke-In-Hell
Muunneltu Super Mario Bros. Tälläistä Mario olisi ollut jos kentät olisi suunniteltu h****tissä. Itse olisin tuhonnut NESini 5 minuutin jälkeen. Tyyppi kiroilee kyllä aika rajusti.
Kieltämättä tuo kyllä piristi kummasti lauantai-iltaa. Kiitos
argh
"On your way to nowhere
Clutching at short straws
Slip into a free fall
Sucked into nothingness" - Suburban Tribe: Nothingness
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"