Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Su 15.04.2007 22:00

Gukumatz kirjoitti:Säikähdin... Mutta ei tuo ole niin paha kuin se "etsi yksi virhe näistä kuvista" ja sitten tulee ruudun täyttävä veressä oleva naama hurjalla äänellä... 8-vuotiaana kaverin kanssa se katsottiin ja toinen alkoi itkeä :D
Minulla taas on pahin kokemus kun oltiin joskus viitosluokalla eksytty Ebaumsworldiin. Siellä sitten selailtiin jotain Flash-videoita, ja yksi otti heti silmään ''Etsi virheet kuvasta!''. Pistettiin video pyörimään ja muistan, että siinä oli jonkun olohuoneen kuva, eikä siinä todellakaan mitään virheitä ollut. Noh, siinä sitten naamavärkki kiinni ruudussa katseltiin kunnes joku valkoinen naama välähtää nopeasti kuvassa ja päästää jonkun ihmeellisen äänen, v*ttu että säikähdin :D
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ma 16.04.2007 14:00

Tieteen kuvalehden mitä ilmeisemmin suhteellisen luotettava älykkyystesti. Älä huijaa!
http://www.tieteenkuvalehti.com/htm/IQT ... index.html

Itse sain 118, mikä on ihan ok. Enemmän kuin korkeakoulututkinnon suorittaneilla keskimäärin 8)
Rotta.

Supa
Viestit: 243
Liittynyt: La 02.12.2006 18:37
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Supa » Ma 16.04.2007 15:06

Sain 122, vaikka olen vasta 15 O_o, onkohan testiin luottamista?

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ma 16.04.2007 15:10

Supa kirjoitti:Sain 122, vaikka olen vasta 15 O_o, onkohan testiin luottamista?
Kyllä uskon, että testi on luotettava. Ainakin jos ei huijaa. Olisi kyllä joskus silti hienoa tehdä oikein joku täysin virallinen ja hyväksytty älykkyystesti, mutta antaa nämä tällaisetkin varmaan suuntaa jonkin verran.
Rotta.

Supa
Viestit: 243
Liittynyt: La 02.12.2006 18:37
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Supa » Ma 16.04.2007 15:14

Tzei-em kirjoitti:
Supa kirjoitti:Sain 122, vaikka olen vasta 15 O_o, onkohan testiin luottamista?
Kyllä uskon, että testi on luotettava. Ainakin jos ei huijaa. Olisi kyllä joskus silti hienoa tehdä oikein joku täysin virallinen ja hyväksytty älykkyystesti, mutta antaa nämä tällaisetkin varmaan suuntaa jonkin verran.
Jep, en kyllä huijannut lainkaan, kulutin vain aikaa miettimiseen, ja yhden arvasin.

TooCool
Viestit: 2
Liittynyt: To 20.11.2003 16:44
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TooCool » Ma 16.04.2007 15:59

Sain tuosta älykkyysosamäärätestistä 127 \o/. En olisi ehkä ihan heti noin korkeaa lukua lähtenyt veikkaamaan :mrgreen: ..
YOWZAH~!

Avatar
Wanhus
Viestit: 506
Liittynyt: To 02.11.2006 19:47

Viesti Kirjoittaja Wanhus » Ma 16.04.2007 17:48

Oon 13 & 104 pojoa. Ihan kiitettävästi :)
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 16.04.2007 17:57

http://www.pieksamaki.fi/palvelevapieks ... eb_kamera/
Kotikaupunkini keskustori. Livekuvaa.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Supermac
Viestit: 288
Liittynyt: Su 20.06.2004 19:49
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Supermac » Ma 16.04.2007 19:07

TooCool kirjoitti:Sain tuosta älykkyysosamäärätestistä 127 \o/. En olisi ehkä ihan heti noin korkeaa lukua lähtenyt veikkaamaan :mrgreen: ..
Prkl, tavoite oli lyödä sut, mutta en sitten aivan onnistunut. :( 125 tuli pisteitä.

http://europe.bizrok.com/ Siitä sitten vaan testaamaan, että kuinka hyvin muistaa mitä valtioita Euroopasta löytyy.

Avatar
KanesMask
Viestit: 9
Liittynyt: To 15.07.2004 23:46
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja KanesMask » Ti 17.04.2007 16:56

Tulokseni oli 125 ja ikää on kohta vasta 16 vuotta.
Alan epäilemään testin paikkaansapitävyyttä. :D

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 17.04.2007 17:15

Supermac kirjoitti:
TooCool kirjoitti:Sain tuosta älykkyysosamäärätestistä 127 \o/. En olisi ehkä ihan heti noin korkeaa lukua lähtenyt veikkaamaan :mrgreen: ..
Prkl, tavoite oli lyödä sut, mutta en sitten aivan onnistunut. :( 125 tuli pisteitä.

http://europe.bizrok.com/ Siitä sitten vaan testaamaan, että kuinka hyvin muistaa mitä valtioita Euroopasta löytyy.
Itse jäi muistamatta 14. Aika hyvin, jos saan sanoa. ^^
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Ti 17.04.2007 17:32

Älykkyysosamääräkseni sain 127. Vaikka olen täysin surkea matikka-asioissa, onnistuin näköjään saamaan noinkin korkealle joka tapauksessa...

Ja Euroopan maista tiesin kaikki! \o/ No, eipä tuohon aikaa jäänyt kuin 5 sekuntia, että tiukalle meni... En muistanutkaan heti että mm. Azerbaijan on Euroopan valtio, mutta sitten muistinkin Suomen jalkapallomenestyksen...
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 17.04.2007 17:35

Kumiorava kirjoitti:Älykkyysosamääräkseni sain 127. Vaikka olen täysin surkea matikka-asioissa, onnistuin näköjään saamaan noinkin korkealle joka tapauksessa...

Ja Euroopan maista tiesin kaikki! \o/ No, eipä tuohon aikaa jäänyt kuin 5 sekuntia, että tiukalle meni... En muistanutkaan heti että mm. Azerbaijan on Euroopan valtio, mutta sitten muistinkin Suomen jalkapallomenestyksen...
KAIKKI?!?! Ilman apuja? Jos niin, olet aika kone.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 17.04.2007 17:38

Neljännella kerralla jäi jäljelle kaksi. Monaco ja Malta.

Tsekin kirjoittaminen englanniksi ontui. Suomeksi olisi paljon helpompi tuo testi. No, ainakin englanti paranee.
hevosen k**pä

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 17.04.2007 17:39

Itseltäni jäi 13. Balkanin ja Kaukasuksen alueet jäivät ei-niin-yllättävästi liian vajaiksi. Myöskin monet pikkuvaltiot unohtuivat.



EDIT: Oli pakko ihan huvikseen koittaa vielä toisen kerran. Nytkin jäi vielä 2. Albania ja Croatia.
Viimeksi muokannut Jack DiBiase, Ti 17.04.2007 19:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 17.04.2007 17:41

Merovingi kirjoitti:Neljännella kerralla jäi jäljelle kaksi. Monaco ja Malta.

Tsekin kirjoittaminen englanniksi ontui. Suomeksi olisi paljon helpompi tuo testi. No, ainakin englanti paranee.
Neljäs kerta?
Eihän siinä ole enää mitään testiä, se on se eka kerta mikä ratkaisee. :wink:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 17.04.2007 17:44

Velocity kirjoitti:
Merovingi kirjoitti:Neljännella kerralla jäi jäljelle kaksi. Monaco ja Malta.

Tsekin kirjoittaminen englanniksi ontui. Suomeksi olisi paljon helpompi tuo testi. No, ainakin englanti paranee.
Neljäs kerta?
Eihän siinä ole enää mitään testiä, se on se eka kerta mikä ratkaisee. :wink:
No eihän siinä ole, mutta asetin tavoitteeksi saada kaikki läpi. :)

Kaiken maailman kääpiövaltiot, joissa ei ole kuin kaksi puhelinta on vaikea muistaa. Ja tietenkin ne Kaukasuksen maat.
hevosen k**pä

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Ti 17.04.2007 17:47

Velocity kirjoitti:KAIKKI?!?! Ilman apuja? Jos niin, olet aika kone.
No, pienempänä mä tykkäsin piirrellä eri maiden lippuja. Siitä se tietous on varmaan peräisin...
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » Ti 17.04.2007 20:33

You forgot:Macedonia, Monaco, Azerbaijan, Armenia, Cyprus

Azerbaizan ja Kypros vaan sen takia kun en osannut kirjottaa mokomia :evil:

Ainiin ja äo 124..

Avatar
Genghis Khan
Viestit: 663
Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Ti 17.04.2007 20:36

Mistä lähtien Azerbaidzhan on kuulunut Eurooppaan?

EDIT: Armeniasta voisi kysyä myös melkein samaa.
Looking California, feeling Minnesota.

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ti 17.04.2007 20:37

Kumiorava kirjoitti:Älykkyysosamääräkseni sain 127. Vaikka olen täysin surkea matikka-asioissa, onnistuin näköjään saamaan noinkin korkealle joka tapauksessa...
Itse taas ihmettelin tuossa testissä, että mitä tekemistä muistilla on älykkyyden kanssa. Muut osiot menivät suhteellisen hyvin, mutta huonomuistisena botchasin sen numeroiden opettelun :)
Rotta.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 17.04.2007 20:50

Genghis Khan kirjoitti:Mistä lähtien Azerbaidzhan on kuulunut Eurooppaan?

EDIT: Armeniasta voisi kysyä myös melkein samaa.
Wikipedia sanoo näin:
Azerbaidžanin tasavalta eli Azerbaidžan (azeriksi Azərbaycan) on sisämaavaltio Kaukasiassa, Aasiassa, entisen Neuvostoliiton alueella.
ja
Armenian tasavalta eli Armenia on sisämaavaltio Kaukasiassa, Mustanmeren ja Kaspianmeren välillä. Sen naapurivaltioita ovat Turkki lännessä ja Georgia pohjoisessa, Azerbaidžan idässä ja Iran sekä Azerbaidžanille kuuluva Nahitševanin maakunta etelässä. Maantieteellisesti Armenian katsotaan yleensä kuuluvan Aasiaan, mutta kulttuurisesti se on enemmän sidoksissa Eurooppaan; maa kuuluu myös Euroopan neuvostoon.
Eivät siis eurooppaan kuulu. :|
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 17.04.2007 20:57

http://www.onemorelevel.com/games.php?game=364

Tasan 100 on oma ennätykseni.

EDIT: nyt 116
Viimeksi muokannut Velocity, Ti 17.04.2007 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Supa
Viestit: 243
Liittynyt: La 02.12.2006 18:37
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Supa » Ti 17.04.2007 21:05

163 8) , ei mikään huippu, mutta ok.

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ti 17.04.2007 21:14

83.. onpas harvinaisen addiktoivaa.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Vastaa Viestiin