Minulla taas on pahin kokemus kun oltiin joskus viitosluokalla eksytty Ebaumsworldiin. Siellä sitten selailtiin jotain Flash-videoita, ja yksi otti heti silmään ''Etsi virheet kuvasta!''. Pistettiin video pyörimään ja muistan, että siinä oli jonkun olohuoneen kuva, eikä siinä todellakaan mitään virheitä ollut. Noh, siinä sitten naamavärkki kiinni ruudussa katseltiin kunnes joku valkoinen naama välähtää nopeasti kuvassa ja päästää jonkun ihmeellisen äänen, v*ttu että säikähdinGukumatz kirjoitti:Säikähdin... Mutta ei tuo ole niin paha kuin se "etsi yksi virhe näistä kuvista" ja sitten tulee ruudun täyttävä veressä oleva naama hurjalla äänellä... 8-vuotiaana kaverin kanssa se katsottiin ja toinen alkoi itkeä
Linkkejä
Tieteen kuvalehden mitä ilmeisemmin suhteellisen luotettava älykkyystesti. Älä huijaa!
http://www.tieteenkuvalehti.com/htm/IQT ... index.html
Itse sain 118, mikä on ihan ok. Enemmän kuin korkeakoulututkinnon suorittaneilla keskimäärin
http://www.tieteenkuvalehti.com/htm/IQT ... index.html
Itse sain 118, mikä on ihan ok. Enemmän kuin korkeakoulututkinnon suorittaneilla keskimäärin
Rotta.
Kyllä uskon, että testi on luotettava. Ainakin jos ei huijaa. Olisi kyllä joskus silti hienoa tehdä oikein joku täysin virallinen ja hyväksytty älykkyystesti, mutta antaa nämä tällaisetkin varmaan suuntaa jonkin verran.Supa kirjoitti:Sain 122, vaikka olen vasta 15 O_o, onkohan testiin luottamista?
Rotta.
Jep, en kyllä huijannut lainkaan, kulutin vain aikaa miettimiseen, ja yhden arvasin.Tzei-em kirjoitti:Kyllä uskon, että testi on luotettava. Ainakin jos ei huijaa. Olisi kyllä joskus silti hienoa tehdä oikein joku täysin virallinen ja hyväksytty älykkyystesti, mutta antaa nämä tällaisetkin varmaan suuntaa jonkin verran.Supa kirjoitti:Sain 122, vaikka olen vasta 15 O_o, onkohan testiin luottamista?
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
http://www.pieksamaki.fi/palvelevapieks ... eb_kamera/
Kotikaupunkini keskustori. Livekuvaa.
Kotikaupunkini keskustori. Livekuvaa.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Prkl, tavoite oli lyödä sut, mutta en sitten aivan onnistunut.TooCool kirjoitti:Sain tuosta älykkyysosamäärätestistä 127 \o/. En olisi ehkä ihan heti noin korkeaa lukua lähtenyt veikkaamaan..
http://europe.bizrok.com/ Siitä sitten vaan testaamaan, että kuinka hyvin muistaa mitä valtioita Euroopasta löytyy.
Itse jäi muistamatta 14. Aika hyvin, jos saan sanoa. ^^Supermac kirjoitti:Prkl, tavoite oli lyödä sut, mutta en sitten aivan onnistunut.TooCool kirjoitti:Sain tuosta älykkyysosamäärätestistä 127 \o/. En olisi ehkä ihan heti noin korkeaa lukua lähtenyt veikkaamaan..
125 tuli pisteitä.
http://europe.bizrok.com/ Siitä sitten vaan testaamaan, että kuinka hyvin muistaa mitä valtioita Euroopasta löytyy.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Älykkyysosamääräkseni sain 127. Vaikka olen täysin surkea matikka-asioissa, onnistuin näköjään saamaan noinkin korkealle joka tapauksessa...
Ja Euroopan maista tiesin kaikki! \o/ No, eipä tuohon aikaa jäänyt kuin 5 sekuntia, että tiukalle meni... En muistanutkaan heti että mm. Azerbaijan on Euroopan valtio, mutta sitten muistinkin Suomen jalkapallomenestyksen...
Ja Euroopan maista tiesin kaikki! \o/ No, eipä tuohon aikaa jäänyt kuin 5 sekuntia, että tiukalle meni... En muistanutkaan heti että mm. Azerbaijan on Euroopan valtio, mutta sitten muistinkin Suomen jalkapallomenestyksen...
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
KAIKKI?!?! Ilman apuja? Jos niin, olet aika kone.Kumiorava kirjoitti:Älykkyysosamääräkseni sain 127. Vaikka olen täysin surkea matikka-asioissa, onnistuin näköjään saamaan noinkin korkealle joka tapauksessa...
Ja Euroopan maista tiesin kaikki! \o/ No, eipä tuohon aikaa jäänyt kuin 5 sekuntia, että tiukalle meni... En muistanutkaan heti että mm. Azerbaijan on Euroopan valtio, mutta sitten muistinkin Suomen jalkapallomenestyksen...
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Itseltäni jäi 13. Balkanin ja Kaukasuksen alueet jäivät ei-niin-yllättävästi liian vajaiksi. Myöskin monet pikkuvaltiot unohtuivat.
EDIT: Oli pakko ihan huvikseen koittaa vielä toisen kerran. Nytkin jäi vielä 2. Albania ja Croatia.
EDIT: Oli pakko ihan huvikseen koittaa vielä toisen kerran. Nytkin jäi vielä 2. Albania ja Croatia.
Viimeksi muokannut Jack DiBiase, Ti 17.04.2007 19:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
WE BACK YA'LL?!
Neljäs kerta?Merovingi kirjoitti:Neljännella kerralla jäi jäljelle kaksi. Monaco ja Malta.
Tsekin kirjoittaminen englanniksi ontui. Suomeksi olisi paljon helpompi tuo testi. No, ainakin englanti paranee.
Eihän siinä ole enää mitään testiä, se on se eka kerta mikä ratkaisee.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-No eihän siinä ole, mutta asetin tavoitteeksi saada kaikki läpi.Velocity kirjoitti:Neljäs kerta?Merovingi kirjoitti:Neljännella kerralla jäi jäljelle kaksi. Monaco ja Malta.
Tsekin kirjoittaminen englanniksi ontui. Suomeksi olisi paljon helpompi tuo testi. No, ainakin englanti paranee.
Eihän siinä ole enää mitään testiä, se on se eka kerta mikä ratkaisee.
Kaiken maailman kääpiövaltiot, joissa ei ole kuin kaksi puhelinta on vaikea muistaa. Ja tietenkin ne Kaukasuksen maat.
hevosen k**pä
No, pienempänä mä tykkäsin piirrellä eri maiden lippuja. Siitä se tietous on varmaan peräisin...Velocity kirjoitti:KAIKKI?!?! Ilman apuja? Jos niin, olet aika kone.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
- Genghis Khan
- Viestit: 663
- Liittynyt: To 01.04.2004 19:16
- Paikkakunta: Pori
Itse taas ihmettelin tuossa testissä, että mitä tekemistä muistilla on älykkyyden kanssa. Muut osiot menivät suhteellisen hyvin, mutta huonomuistisena botchasin sen numeroiden opettelunKumiorava kirjoitti:Älykkyysosamääräkseni sain 127. Vaikka olen täysin surkea matikka-asioissa, onnistuin näköjään saamaan noinkin korkealle joka tapauksessa...
Rotta.
Wikipedia sanoo näin:Genghis Khan kirjoitti:Mistä lähtien Azerbaidzhan on kuulunut Eurooppaan?
EDIT: Armeniasta voisi kysyä myös melkein samaa.
jaAzerbaidžanin tasavalta eli Azerbaidžan (azeriksi Azərbaycan) on sisämaavaltio Kaukasiassa, Aasiassa, entisen Neuvostoliiton alueella.
Eivät siis eurooppaan kuulu.Armenian tasavalta eli Armenia on sisämaavaltio Kaukasiassa, Mustanmeren ja Kaspianmeren välillä. Sen naapurivaltioita ovat Turkki lännessä ja Georgia pohjoisessa, Azerbaidžan idässä ja Iran sekä Azerbaidžanille kuuluva Nahitševanin maakunta etelässä. Maantieteellisesti Armenian katsotaan yleensä kuuluvan Aasiaan, mutta kulttuurisesti se on enemmän sidoksissa Eurooppaan; maa kuuluu myös Euroopan neuvostoon.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
Viimeksi muokannut Velocity, Ti 17.04.2007 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-










