Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Pe 16.03.2007 17:13

OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Wanhus
Viestit: 506
Liittynyt: To 02.11.2006 19:47

Viesti Kirjoittaja Wanhus » Pe 16.03.2007 17:23

Aika säälittävää juhlia voittoa tuon jälkeen, IMO.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Avatar
The Goldberg
Viestit: 105
Liittynyt: Su 09.07.2006 16:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja The Goldberg » Pe 16.03.2007 17:38

Wanhus kirjoitti:Aika säälittävää juhlia voittoa tuon jälkeen, IMO.
Yleensä on aika normaalia hieman tuulettaa voittoa, ei tuossa mitään säälittävää ollut.
Kun sattuu niin sattuu, kun sattuu tarpeeksi niin tottuu...

Avatar
hamalainen
Viestit: 143
Liittynyt: La 26.06.2004 11:03
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hamalainen » Pe 16.03.2007 17:40

Ja tuskin mies tajusi että vastustaja kuoli.
...

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Pe 16.03.2007 22:31

http://dagobah.biz/flash/The_Impossible_Quiz.swf
Mahtava peli! Kannattaa kokeilla kuinka pitkälle pääsee. Ite oon nyt juuttunu "kysymykseen" 66...

Nyt pääsin vähän yli 70:n... =)
Viimeksi muokannut Volga, Pe 16.03.2007 22:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

Supa
Viestit: 243
Liittynyt: La 02.12.2006 18:37
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Supa » Pe 16.03.2007 22:35

Volga kirjoitti:http://dagobah.biz/flash/The_Impossible_Quiz.swf
Mahtava peli! Kannattaa kokeilla kuinka pitkälle pääsee. Ite oon nyt juuttunu "kysymykseen" 66...
czwfan sivulla 32 kirjoitti: http://dagobah.biz/flash/The_Impossible_Quiz.swf
Tietovisa, joka ei olekaan niin helppo.
Itse pääsin kymmenenteen kysymykseen ennen kuin tuli game over.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Pe 16.03.2007 22:46

Volga kirjoitti:http://dagobah.biz/flash/The_Impossible_Quiz.swf
Mahtava peli! Kannattaa kokeilla kuinka pitkälle pääsee. Ite oon nyt juuttunu "kysymykseen" 66...

Nyt pääsin vähän yli 70:n... =)
Mitäs helvettiä? Itse juutun neljänteen, jossa kaikki vaihtoehdot ovat vääriä :?
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Pe 16.03.2007 22:48

Supa kirjoitti:
Volga kirjoitti:http://dagobah.biz/flash/The_Impossible_Quiz.swf
Mahtava peli! Kannattaa kokeilla kuinka pitkälle pääsee. Ite oon nyt juuttunu "kysymykseen" 66...
czwfan sivulla 32 kirjoitti: http://dagobah.biz/flash/The_Impossible_Quiz.swf
Tietovisa, joka ei olekaan niin helppo.
Itse pääsin kymmenenteen kysymykseen ennen kuin tuli game over.
Iho, en jaksanut lukea edellisiä... nooh ei voi mitään...

Mutta nyt pääsin tuossa kysymykseen numero: 77. \,,/
Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Pe 16.03.2007 22:49

Nodachi kirjoitti: Mitäs helvettiä? Itse juutun neljänteen, jossa kaikki vaihtoehdot ovat vääriä :?
Kysymyshän on: Click the ANSWER :wink:

EDIT. lainaus vähä epäonnistu...
Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Pe 16.03.2007 22:52

Nodachi kirjoitti:
Volga kirjoitti:http://dagobah.biz/flash/The_Impossible_Quiz.swf
Mahtava peli! Kannattaa kokeilla kuinka pitkälle pääsee. Ite oon nyt juuttunu "kysymykseen" 66...

Nyt pääsin vähän yli 70:n... =)
Mitäs helvettiä? Itse juutun neljänteen, jossa kaikki vaihtoehdot ovat vääriä :?
Eihän tuo ollut vielä edes paha, odotappa kun se "paina pienintä" kysymys tulee vastaan. Hetken aikaa sen kanssa taistelin. Sitten kyllästyinkin jo, on sen verran hermoja raastava peli.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 16.03.2007 22:55

Mahti Ankka kirjoitti:
Nodachi kirjoitti:
Volga kirjoitti:http://dagobah.biz/flash/The_Impossible_Quiz.swf
Mahtava peli! Kannattaa kokeilla kuinka pitkälle pääsee. Ite oon nyt juuttunu "kysymykseen" 66...

Nyt pääsin vähän yli 70:n... =)
Mitäs helvettiä? Itse juutun neljänteen, jossa kaikki vaihtoehdot ovat vääriä :?
Eihän tuo ollut vielä edes paha, odotappa kun se "paina pienintä" kysymys tulee vastaan. Hetken aikaa sen kanssa taistelin. Sitten kyllästyinkin jo, on sen verran hermoja raastava peli.
Paina pienintä, pitää painaa sitä i:n pilkkua. En olikos se nyt 17:aa tai 18:aa käsittänyt.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Supa
Viestit: 243
Liittynyt: La 02.12.2006 18:37
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Supa » Pe 16.03.2007 23:03

Tuo testi on periaatteessa tyhmä, sillä osassa ei pärjää kuin arvaamalla..Mitä järkeä on muka kysymyksissä Can a Match Box? Yms.
Eli testi perustuu tuuriin.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Pe 16.03.2007 23:05

Mahti Ankka kirjoitti:
Nodachi kirjoitti:
Volga kirjoitti:http://dagobah.biz/flash/The_Impossible_Quiz.swf
Mahtava peli! Kannattaa kokeilla kuinka pitkälle pääsee. Ite oon nyt juuttunu "kysymykseen" 66...

Nyt pääsin vähän yli 70:n... =)
Mitäs helvettiä? Itse juutun neljänteen, jossa kaikki vaihtoehdot ovat vääriä :?
Eihän tuo ollut vielä edes paha, odotappa kun se "paina pienintä" kysymys tulee vastaan. Hetken aikaa sen kanssa taistelin. Sitten kyllästyinkin jo, on sen verran hermoja raastava peli.
Joo, pääsin sen (paina pienintää), mutta sitten tuli kaikkea muuta sekopäistä. No, kyllähän tuota pelaa jos on tylsää.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Pe 16.03.2007 23:34

Odottakaapa kun näette 56:sen tai 66:sen niin itkette suunnilleen... ;D
Typeface

"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"

Avatar
bjes
Viestit: 57
Liittynyt: Pe 07.01.2005 18:58

Viesti Kirjoittaja bjes » La 17.03.2007 00:27

59 jäin ja siihen luovutin. Alko nakertamaan tarpeeksi
argh

"On your way to nowhere
Clutching at short straws
Slip into a free fall
Sucked into nothingness"
- Suburban Tribe: Nothingness

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 17.03.2007 00:32

en jaksanu sitä värin sekoittelua. (joku20)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Wanhus
Viestit: 506
Liittynyt: To 02.11.2006 19:47

Viesti Kirjoittaja Wanhus » La 17.03.2007 10:00

Mikä on 15. kysymyksen vastaus? Tota en meinaa ymmärrä...
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Minejumper
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 27.09.2006 17:53
Paikkakunta: Herwood

Viesti Kirjoittaja Minejumper » La 17.03.2007 11:13

Wanhus kirjoitti:Mikä on 15. kysymyksen vastaus? Tota en meinaa ymmärrä...
Aloita kirjaimella 'H' ja whinny=hirnua.
Toivottavasti auttoi
Hetki sitten pääsin tasolle 92 ja siihen se sitten jäi.

Natural
Viestit: 228
Liittynyt: To 24.03.2005 08:56

Viesti Kirjoittaja Natural » La 17.03.2007 11:21

Itse olen bout 50 vetänyt... Siis se jossa sen pallon suu täytyy avata ja rämpyttää hiirtä, mutta en pääse siitä edemmäs. Muuten kysymykset ovat helppoja kun vähän aikaa miettii.

EDIT: Mikä tuon vastaus jossa lentelee noita meteoreja mitälie ruudulla? Se End of The World -kysymys?

Avatar
Wanhus
Viestit: 506
Liittynyt: To 02.11.2006 19:47

Viesti Kirjoittaja Wanhus » La 17.03.2007 11:52

Noniin pääsin sen läpi...

Horse

EDIT:

Ny oon jumissa tehtävässä 24 missä on niitä värejä. Mitä siin pitää tehdä?
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Minejumper
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 27.09.2006 17:53
Paikkakunta: Herwood

Viesti Kirjoittaja Minejumper » La 17.03.2007 12:03

Wanhus kirjoitti: Ny oon jumissa tehtävässä 24 missä on niitä värejä. Mitä siin pitää tehdä?
Vastaus tehtävään:
Spoiler: näytä
Paina kirjainta 'v' sanassa 'lives'(vasemmassa alakulmassa)

Avatar
Wanhus
Viestit: 506
Liittynyt: To 02.11.2006 19:47

Viesti Kirjoittaja Wanhus » La 17.03.2007 13:17

42 nyt pääsin...

EDIT: Nyt en osaa 42. :lol:
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Minejumper
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 27.09.2006 17:53
Paikkakunta: Herwood

Viesti Kirjoittaja Minejumper » La 17.03.2007 13:30

Wanhus kirjoitti:42 nyt pääsin...
EDIT: Nyt en osaa 42. :lol:
Vastaus:
Spoiler: näytä
Alin rivi toinen vasemmalta

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » La 17.03.2007 14:09

66. Kysymykseen en enää saanut ratkaisua. Voisiko joku auttaa tämän kanssa?
ALL HAIL THE NEW FLESH

vileksi
Viestit: 13
Liittynyt: To 23.03.2006 10:16
Paikkakunta: Teh YT City

Viesti Kirjoittaja vileksi » La 17.03.2007 14:16

Voisko joku auttaa number 42:hen kanssa?
"...And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee."

Vastaa Viestiin